Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En tegen mij is verteld dat je met Silver wel online kon spelen, wat houd silver dan in :{
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D nee dit is een nieuwe topic, want die andere werd te vol. Maar goed deze gaat ook al lekker snel.

    Maar wat je zegt is volgens mij ook waar, dat je alleen kan spelen met Gold met Silver kan je volgens mij alleen maar wat updates downloaden.

    Edit: Uit een post van Fardo
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Aldus Fardo. Maar meer informatie over xbox live op de 360 kun je misschien beter in die thread kijken.

    /ik ben kennelijk iets langzamer ;)
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    met silver heb je dus gewoon alles van live (marketplace, friends, chatten, enz...) behalve online gamen (miss gaan ze toch wel silver weekenden of dagen of iets organiseren maar nog niks van bekend).
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel dom ik dacht dat je met silver alleen in het weekend kon spelen dat vind ik wel jammmer
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten aller eerste wil ik doen ff posten: http://x360no.ytmnd.com/

    En ten tweede. Ik ben de laatste tijd op amerikaanse fora's geweest en wat reageren ze daar fel dat er bij de core heen HDD zit. Ze denken dus dat developers geen chaging (of hoe het ook heet, waarmee laadtijden worden verkort) meer gaan doen omdat je dan niet alle kopers bevredigd. Ze reageren daar HEEL vel in de states....

    Maar zover ik weet hebben de mensen met HDD gewoon die cahing en mensen zonden geen cahing...
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt me wel handig anders heb je dat voordeel ook niet meer als je wel een HDD hebt.. maar als ze het zo erg vinden kopen ze er toch gewoon 1 met HDD. Doe gewoon niet zo moeilijk en maak er geen ramp van..
     
  8. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Daar heb je gelijk in.
    Wat doen Amerikanen toch moelijk :D
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En uit dit interview: http://www.major-nelson.com/blogcast/2005/mnr-8-17-05-141-mp3.mp3 Blijkt dat mensen met een HDD wel kunnen cachen, maar het ligt aan de developers om die functie er in te zetten. En aangezien de lees snelheid van de dvd ook sneller is... zijn de laadtijden sowieso korten, en dat in combinatie met caching, nog snellere laadtijden _O_
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    het viel mij al op hoe snel NFS zag op xboxyde.com

    (maar de vraag is nattuurlijk of dat ook van dvd werd gelezen?
     
  11. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Wat is cachen??
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox.com/en-US/xbox360/default.htm

    Handig, alles een beetje bij elkaar, maar dit stond daar ook en er is dus nog steeds sprake van de camera, iemand dacht een paar pagina's terug dat die 'misschien' niet meer kwam.

    Xbox Live Camera
    The Xbox Live Camera for Xbox 360 opens up a new world of gaming and entertainment on Xbox Live, the world’s premier online video games service. With the Xbox Live Camera, video chat and video messaging with your friends becomes more than just a feature set; it is an integrated part of the Xbox Live experience. Connect and communicate while playing the same or different games, watching movies, listening to music, and more.

    The Xbox Live Camera also takes personalization to a whole new level and allows you to customize your gaming experience by putting your face on characters in your games, all while being able to video chat with your friends as you play online. And with next-generation online motion-detection-enabled games, the Xbox Live Camera puts you entirely in the game and in control of the on-screen characters over Xbox Live.

    High-end online camera supports up to VGA 640x480 video at 30 frames per second and takes 1.3-megapixel still photos.
    The camera includes a microphone that connects to the controller, so everyone in the room can chat online with their friends.
    The camera supports built-in video chat and video messaging on Xbox Live.
    Your face can be imported into games and can also be placed next to your name on leader boards for even more recognition or fame.
    Chat with your friends while you play online in Xbox 360 games as well as in the Xbox Live Arcade.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft te maken met laadtijden, dat de HDD dingen doet om laadtijden te verminder. Als je een xbox game speelt en je saved niks, staat er wel op je HDD dat je het hebt gespeeld.. maar er staat geen savefile. Dan heeft de HDD zeg maar al een stuk van de game opgeslagen om laadtijden te verkorten...
     
  14. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik zag dit op marktplaats.nl:

    [​IMG] [​IMG]



    [​IMG]

    Wordt al € 500 op geboden!!
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    500!!! Wat een nerden:p die dingen kosten maar 20 euro, alhoewel deze nergens meer verkrijgbaar is.
     
  16. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik wil hem wel hebben!!
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geboden! :+
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    4 euro:p?
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd.. deze hebben ze toch gewoon gekregen bij de.. E3??
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    250 euro joh :p daarna vond ik het te veel worden :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina