1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je nou aan een Xbox 360 zonder harde schijf? Helemaal niks.

2. alibi

alibi Guest

het is nieuwe voor mij dat de 360 niet standaard draadloos netwerk heeft!!! das echt wel jammer!!!...........

ik vind het ook erg gaar dat je die headset over je hoofd moet dragen!!.... vind achterlangs je hoofd van de headset van nu veel beter.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is inderdaad gaar, want als je gel in je haar hebt, hangt je headset vol en is je haar in de war :p:p:D

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Doe jij je haar achter niet dan? :+ Mij maakt het niet uit dan maar nog een keer me haar doen *)

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    @boss zn games lijstje: het lijkt wel alsof games alleen je intresse trekken als ze der geweldig uitzien. (dit haal ik vooral uit het feit dat je PGR3 ineens vet lijkt, terwijl PGR1 of 2 je niks deed) De game word er niet beter of slechter van hoor. PGR3 zal nog dezelfde soort rijsteil/gameplay kennen als zijn voorgangers (denk ik).

Tsja, dat de xbox niet standaard draadloos is, is eigenlijk ook wel logisch. Ik bedoel, accesoires is toch wel iets waar console fabrikanten altijd veel aan kunnen verdienen en zo'n draadloos adaptortje is niet niks ;)
    Daarnaast, als ze het standaard zouden leveren zou de xbox ook weer duurder worden in de productie kosten en dus duurder in de verkoop prijs. Zo betalen de mensen die niet draadloos willen voor iets wat ze niet willen. Kun je beter een goedkopere xbox hebben ;)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ja dat is mss wel waar, maar ik heb liever de rijstijl als gran turismo en forza...
    maar ik wil games met niet alleen mooie graphics, helemaal niet!(gameplay is nog altijd het belangrijkste eigelijk he :))
    ...

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik smeer altijd wax op me headset, zo blijft ie de hele dag stevig op me hoofd zitten want als je buiten komt kan het welis door de regen en wind afvallen. En wie wil er nou niet stoer buiten rondlopen met stoere Xbox head set. :+

Okeej even wat info over Leipzig...naja info...
    Oftewel Xboxyde.com is aanwezig daaro en zal dus weer voor mooie filmpjes zorgen. ;) Leuk nieuws toch...

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, ja, ik doe dat ook altijd, alleen doe ik nog een kap op en pak ik een paraplu mee naar buiten als het zo fel giet,...:p:p

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    smeer jij ook wax op je headset dan? :+

Okeej nu is ie leuk geweest... maar ik was je gelukkig net voor. ;)

Edit: Rikkel dat filmpje is echt te lollig gewoon :D :D

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    als je dat maar weet :p

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hahahaha, dat filmpje van Rikkel is lachen!!! Wat een gestoorde kerel, hoeveel keer heeft hij "fuck" gezegd haha. Als ik live heb, en die tegen kom :D, die is direct gefragged!!:p

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    dat is dus de rede waarom ik halo2 niks aan vind ;)
    Geen gezellige sfeer in die game.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is misschien wel waar,maar toch, als je zo mensen afmaakt en hun reactie dan hoort, is altijd lachen...

15. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar op deze manier gaat me mat telkes in de war zitten :cool:

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    haha ik zit uhm nu voor de 3de keer te kijken, damn echt lollig dat mensen zich zo kunnen inleven in een spel geweldig gewoon. :D

...zo zit ik dus dagelijks

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja,dat stuk dat die andere begint te zeggen van,waarom hij zo fel roept als ze hem afmaken telkens,... en dat hij dan zegt van fuck you bitch, shut up!!!,...
    vond ik geweldig! :D

18. FabianNL

FabianNL Guest

hahaha, niemand kan nou meer volhouden dat je niet agresief word zeg van games spelen... echt niet gezond dit :9

hoop trouwens wel dat ie ondertussen gebanned is van live en volgens mij heeft die vent ook echt geen stem meer over na 10min spelen hoor ;)

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Die kerel zijn stem is getraind, kan niet anders!!!!:p

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :D dat moet wel idd, maar op het laatste als ie de deur open doet, loopt ie wel heel raar weg. :D die kerel mankeert het 1 en ander haha..niet erg hoor hebben wij een leuk filmpje van hem. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina