Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is de nieuwe xbox 360 niet regio vrij?

2. Koffie mok

Koffie mok Guest

Volgens mij niet, maar weet niet zekker?

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heel belangrijk? Bij de Xbox 360 is de hdd juist een stuk minder belangrijk geworden, vandaar ook dat er twee paketten kunnen worden aangeboden en vandaar dat de 360 "Core" ook gewoon zonder hdd games prima zal kunnen afspelen. Oblivion is dan een kleine uitzondering die intensief gebruik zal maken van de hdd, maar zelfs dan is hij nog mogelijk op een hdd-loze 360.

Overigens heb ik op het artikel dat jij net poste niets gehoord over een hdd voor de PS3. Wie weet komt hij wel met een hdd en zit ik totaal verkeerd hoor, we zullen zien.

Trouwens, dit artikel is sowieso een beetje loos. Ja, de PS3 zal misschien een stuk completer zijn bij de launch, maar dit is nog compleet onduidelijk op dit moment. Wie weet word hij wel gewoon kaal geleverd en mag je er alles zelf bij kopen of komt hij juist erg compleet op de markt voor een hoge prijs. Dat de PS3 (veel) meer zal gaan kosten dan de 360 bij de launch lijkt me duidelijk, zeker na het commentaar van Ken. Dus, je krijgt (speculatief) een compleet systeem tegen een hoge prijs, maar als je bij launch van de 360 er ontbrekende accessoires er apart bij koopt (zoals de Play & Charge kit) kom je hoogstwaarschijnlijk alsnog goedkoper uit dan het "totaal paket" de PS3.

Maar nogmaals, eigenlijk gaat het helemaal nergens over. Althans, de vergelijking tussen de PS3 en 360 die in dit artikel wordt gemaakt. Je weet niets over de PS3. Prijs is onduidelijk en bijgeleverde accessoires en diens prijzen zijn ook nog onduidelijk.

Hoogstwaarschijnlijk niet. Komt doordat mensen een zin verkeerd begrepen gesproken door een van de topmannen van Microsoft tijdens hun E3 conferentie dit jaar. Ik kan me niet meer precies herinneren hoe en wat, maar hij had het over dat Xbox 360 in alle regios (VS, Europa en Japan) gelijktijdig gelaunched zou gaan worden. Dit werd dus door sommigen opgevat als dat de 360 regiovrij zou zijn door de zinsopbouw.

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg niet wat er bij de ps3 word geleverd ofzo(kan gerust zoals jij zegt, kaal zijn:D), maar ik zeg maar dat in dat artikel stond dat de ps3 hoogstwaarschijnlijk een HDD gaat hebben...(ik lees ook maar die artikels, ben geen man van Sony ofzo...)

5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Hoop ik geen HDD maat Mem cards van 8 MB :+

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb van je plaatjes links gemaakt, want ze waren al gepost maar dan weet iedereen ten minste waar het over gaat.

Anyway, met chrome details bedoelen ze dat de disctray van de Premium versie van chroom zal zijn, of in elk geval er zo uit zien als, en de Core versie niet.

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik vind die met chroom mooier

9. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is nu nog niet duidelijk of er nou mediacentre standaard op xbox zit of niet?

10. Koffie mok

Koffie mok Guest

Wat houd Media Center precis in?

11. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    media centre is dat je nu kunt kopen voor bij je tv je kunt dan naar je video's gaan naar tv naar je pictures enz...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de nieuwe xbox 360 is niet regio vrij

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nog maals je kan met Silver niet on-line spelen ... misschien eens in de maand 1 dag

14. Koffie mok

Koffie mok Guest

Edit: Klopt niet

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is nog helemaal niet zeker man. Je kan misschien niet eens online spelen met silver... niks duidelijk je maakt t juist onduidelijk

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga niet uit van één keer per maand spelen ofzo... want dat is allemaal een gerucht en nog nooit bevestigd. Dit is wel bevestigd:

Xbox Live Silver level

o Create an online Gamer Profile
    o Access the Xbox Live Marketplace
    o Engage in voice and text messaging
    o Talk to a single friend at a time using voice chat
    o Receive video messages from Gold level members
    o Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)

Xbox Live Gold level

Paid level of service
    All the features of Silver level, and additionally:

o Play multiplayer games online
    o Video chat
    o Multiplayer online tournaments
    o Participate in Xbox Live online programming, such as Game with Fame, Play and Win, and Prime Time activities

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Valt het jullie ook op dat in die brochure de Xbox-balk nu onderaan de covers van de games staan?

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Was me al op gevalen ja. Ik vind het wel een betere plek.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Vind ik ook.. valt toch minder denk ik aangezien ik meestal games van boven naar beneden onderzoek/bekijk :+

20. FabianNL

FabianNL Guest

Nope, geen media center. Wél een Media Center Extender (dus kan je via je 360 je Media Center PC besturen) en je kan wel fotos bekijken, muziek beluisteren en miss ook films...

En ach, maakt me weinig uit waar dat staat op het doosje, zolang het maar een beetje duidelijk is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina