1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

FabianNL Guest

jawel, ook zonder afstandbediening is dat geen probleem :)

nou, nogmaals ff een update van mij en Xiroke, je gaat gelijk krijgen hoor! :p

want hier staat dan ook nog een verhaaltje over de normale 360 en de core edition en over de accesoires en daar staat wel weer heel duidelijk bij:
    Dus NIET universeel en alleen limited beschikbaar.... (deze zit dus bij de Xbox 360, het "luxe" pakket)

en:
    Dus WEL universeel en beschikbaar als losse accesoires...
    (alleen die naam klopt dan weer niet... moet Xbox 360 Universal Media Remote zijn volgens mij :+ )

Hmmm.. alles word me steeds duidelijker :)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    heeft iemand een bron waarin staat dat je bijde HD demo's filmpjes krijgt!!!

3. FabianNL

FabianNL Guest

deze post

en dan vooral dit stukje eruit:

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat me wel opvalt is dat op de kleine controller nog steeds de "rec" knop staat... Wat kan dat dat betekenen? Dat je iets kan opnemen/recorden.

Helemaal onderaan...

5. FabianNL

FabianNL Guest

Dat zal zijn voor je Media Center Extender, er zit ook een knope Live TV op, ook alleen voor de media extender neem ik aan... Je kan dus niet met je xbox 360 gaan opnemen.

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wel jammer :9

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat gedoe over een pre-loaded Halo 2 (en/of Halo) op de hdd snap ik dus niet en ik hoorde er Fardo ook al over speculeren op TXB. Waarom zou je die games pre-loaded willen hebben aangezien dat de Xbox 360 gewoon backwards compatible is? Je kunt die games toch sowieso gewoon spelen, tenzij je hem nooit hebt gekocht natuurlijk.

Snap ik iets niet of wat? :{

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En als die pre-loaded er op staat dan is er weer mooi 4.5 GIG weg op me harde schijf:mad: Dus liever gewoon cd er in en spelen...

9. FabianNL

FabianNL Guest

Zoals je zelf al zegt denk ik, als je hem nog nooit hebt gekocht... Al zullen dat er idd niet veel zijn dus echt veel nut heeft het ook niet. Of ze moeten de graphics iets gaan oppoetsen ofzo maar daar geloof ik ook niet in, ze kunnen hun tijd wel beter gebruiken lijkt me zo...
    Dus eigenlijk zinloos idd ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2005
  10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  11. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
  12. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0

voor wat dient dat (omcirkelde) kabeltje ????

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Dat is toch een RF Kabel?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is een s-video kabeltje

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wrom snapt de helft van de mensen er hier niets tot bijna niets van? tog raar dat de info allemaal zo half is.. MS moet maar eens met duidelijkheid overal over komen. Ach.. daar is dat event voor hoop ik toch.

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Het is een betere kabel dan zo'n geel tulpje. de meeste moderne tv's hebben wel zo'n aansluiting. Ik heb al zo'n kabel voor de huidige xbox (3e party bedrijven verkopen ze wel) Het geen duidelijk beter beeld :)

17. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    krijgt ge dan ook zo'n scart adaptorke zoals bij de xbox nu of hoe leveren ze het ???

maar als ik die dikkere zwarte kabel er niet in duw werkt men 360 dan nie ???

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Microsoft heeft ook een nieuwe soort van "ourcolony" website online gezet geloof ik. Ik weet niet of hij al in het topic geplaatst was maar ik post hem maar even.

Origenxbox360.com

Ook staat er een teller op de achtergrond op die afteld naar 27 september 12 uur.

Edit: Ow, ik zie dat Fardo er al een tread van had aangemaakt ;)

Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De hdtv kabel zit ook een scart kabel bij ... de extra kabels zijn voor een beter beeld .. maar je kan deze kabel gewoon met een normale tv gerbuiken

@Jeroen - jeb en ik weet nu al iets meer :+

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee jij - en met jou vele anderen - willen direct alles weten en gunnen Microsoft niet de tijd om alles uit te leggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina