1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Eigenlijk gewoon de normale bundles alleen dan met 4 games erbij gestopt. :)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je krijgt nog een extra controller, Play and charge kit en battery pack :9
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat ik bedoel is, dat je als je hier in NL een normale premium pack koopt en dan dat erbij koopt dat je dan ongeveer op dezelfde prijs uitkomt. Of zit er echt 100 euro verschil in?
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero Limited Edition $60
    Dead or Alive 4 $60
    Kameo: Elements of Power $60
    Project Gotham Racing 3 $60
    Extra Wireless Controller $50
    Play & Charge Kit (for extra controller) $20
    Rechargeable Battery Pack (for included controller) $12

    $700 - ($240+82) = $378 + 30 dagen trail kaart

    dus wel iets goedkoper
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Euh yeah... _0/ HALLOOO waarom denk je dat er twijfels waren over de normale dvd speler? ANTWOORD: omdat sommige developers liever meer capaciteit hadden om hun games kwijt te kunnen. Dat is DE reden dat ze eventueel op HD dvd willen overstappen. Net zoals de ps3 Blue ray disc gebruikt, zodat ze de games makkelijker kwijt kunnen. Ze zullen NOOOIT voor hd dvd kiezen voor films alleen. Om dat het gewoon te duur is nu en dvd meer dan voldoende is voor films. Dat hd dvd voor films zal pas over een aantal jaren gebeuren wanneer bijna iedereen een hd tv in huis heeft.

    Dus je opmerking dat hd dvd niet voor games is, slaat nergens op. Het was JUIST voor de games. ;)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Microsoft heeft gezegd dat de toekomstige games gewoon op DVD uitkomen (mogelijk ook versies op HDD, maar dat is eerder een uitzondering dan een regel) .... dus voorlopig word deze dus niet voor games gebruikt
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel niet waar hoor, het was niet juist voor de games, het was juist voor de films. Bill Gates heeft al meerdermaals gezegd dat de games niet op HD DVD zullen uitkomen, en als dat wel is,omdat achteraf het toch beter voor de games is, dan lost hij dat wel op(dan wil ik een gratis xbox 360 in ruil voor mijn oude xbox 360!(maar dat gaat niet zijn, waarschijnlijk blijven de games toch gewoon op dvd))
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Maar dat was de point niet. M'n point was dat als de overweging naar hd dvd was gemaakt, dat voor de games was en niet zodat mensen hd dvd's kunnen bekijken die er nog niet zijn. Hd dvd's zal nog heeeel lang gaan duren voordat dat misschien gaat komen, want de strijd tussen hd dvd en blue ray staat zelfs nu nog in de kinderschoenen.

    Ik zeg niet dat hd dvd zal worden gebruikt. Maar ALS het zou worden gebruikt, dat om de games zou zijn en niet in het bijzonder voor films. Fabian beweert juist dat het voor films zou zijn... wat dus echt niet zo is.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope ... Ms heeft dat nooit overwogen, omdat ze de prijs van de next-gen games zo laag mogelijk willen houden ... De reden dat ze de HD DVD wilde toevoegen was inderdaad voor films
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bron? Want hd dvd als dat al zou gaan lopen zal niet binnen 5 jaar zijn. De strijd om hd dvd en blue ray is zelfs nog niet eens beslist. Zolang dat nog niet beslist is wordt het niks. De consument gaat niet een blue ray speler en hd dvd speler halen.... dvd zal de eerste 5 jaar zowieso mainstream blijven.

    De enige artikelen die ik van microsoft heb gelezen gaat het over de games. Developers die liever hd dvd hadden gezien, omdat ze dan hun games beter erop kwijt konden. Heb nergens gelezen dat microsoft hd dvd spelers wou hebben zodat mensen hd dvd's kunnen afspelen die er nog niet eens zijn en de eerste jaren ook niet gaan komen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bill Gates in een interview in Variety ... hmmm volgens mij staat ie ook in geruchten en feiten 3

    Nogmaals er kan genoeg kwijt op de DVD ... de games worden niet echt veel groter
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Naja als dat zo zou zijn dat zou ik niet snappen dat ze juist voor films de hd dvd speler eventueel willen inbouwen aangezien films de eerst komende 5 jaar zowieso niet op hd dvd's zullen worden uitgebracht. Beetje zinloos dan om een hd dvd speler te hebben die je toch niet kan gebruiken omdat er niet eens films op hd dvd zijn en gaan uitkomen voordat de volgende xbox er alweer is :confused:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daarom vermoed ik ook dat er geen HD DVD word ingebouwd ... en dat Microsoft rustig afwacht ...
     
  14. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Eind dit jaar of begin volgend jaar komen de eerste hd dvd's al uit hoor.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zal best, maar je moet niet geloven dat binnen 5 jaar het de dvd zal gaan vervangen.. helemaal niet in NL en helemaal nu nog niet omdat ze nog niet weten wat ze willen met de volgende generatie. Wordt het hd dvd of blue ray of nog weer iets anders.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nou ik denk dat HD -DVD wel gaat lopen (en anders wordt het misschien wel bleuray of hoe dat ook heet..)

    Ik hoop toch wel dat het er in komt.
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je wel weer nieuwe apparaten aanschaffen, en de meeste mensen hebben net een dvd speler/recorder aangeschaft en gaan echt niet zomaar iets nieuws kopen waarvan ze de voordelen niet 1,2,3 van zien.
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Microsoft nog niet uit is of ze Blue-ray of HD DVD gaan gebruiken. Ok, ze hebben aangegeven dat ze voor HD DVD gaan, maar wat de meeste mensen dan niet realiseren is dat je niet op één apparaat diverse films kan kijken. Ik denk ook dat er een DVD speler in de 360 komt, omdat de 360 eerder uitkomt dan de PS3. Zelf vermoed ik ook dat het nog niet zo ver staat met de "HD DVD ontwikkelingen voor praktisch gebruik". Ze zullen het wel eens worden over een standaard formaat.. maar dat duurt nog wel even.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja tuurlijk... in het begin zit zowizo een dvd drive in de xbox 360, voor de zoveelste keer, geen HD DVD drive of ...
    En achteraf...zien wel, de games zal toch iedereen kunnen spelen,al komen ze binnen 5 jaar uit en heb je een xbox 360 van de launch...
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    News...

    Ik weet niet of het al gepost is...:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina