1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    50 euro is een mooie prijs, maar ik denk dat microsoft ze duurder gaat maken.
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    $ 50 = € 60
    Hoezo dat? Nou, omdat de games nu ook in de VS $ 50 zijn en hier € 60

    En Grave, kan nu pas reageren maar Fardo en boss hebben het perfect van me overgenomen ;) MS heeft gewoon duidelijk gezegt dat ze geen games op HD-DVD's uitbrengen, ook al komt er mogelijk later een HD-drive in de weet-ik-hoeveelste-generatie 360's. Ook is er door ontwikkelaars helemaal niet zo veel vraag naar HD-DVD's (iig, als we MS mogen geloven). Alleen enkele (Japanse) studio's wilde dit graag maar meer ook niet, en hun behoefte was er omdat hun vaan GCI gebruiken in hun games, als ik het me goed herriner. Dus daarom de conclussie: áls er ooit een HD-DVD speler in een 360 word gezet, dan zal het dus alleen zijn voor de films aangezien de games altijd op normale DVD's zullen uitkomen :)
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ik denk ook dat er een DVD speler in de Xbox komt omdat HD DVD ontwikkelingen voor praktisch gebruik niet ver gevorderd zijn. Tuurlijk weet ik ook dat er geen HD DVD speler inkomt.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @Nicos, ah oke ,excuseer me:);)
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Microsoft is zo groot bedrijf dat ze overal wel een vinger in de pap hebben
    en daarmee bedoel ik dat ze ook wel weten wat er de aankomende jaren gaat gebeuren. En wie weet worden de xbox 360 dvd's wel gecustomized voor het capiciteit wat de games nodig hebben. Ik denk niet dat ze sony dvdtjes gebruiken :p
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Eerste werkende Xbox 360 gespot

    Hoewel we het design van Microsofts next-gen console, de Xbox 360, al ruimschoots hebben kunnen bewonderen, heeft het bedrijf tot nu toe nog geen enkele werkende console laten zien. Het ging in plaats daarvan steeds over dummy-consoles: plastieken bakken zonder werkelijke inhoud.

    Daar is vandaag verandering in gekomen. In het Moscone Center, waar het Intel Developer Forum plaatsvond, kwam een schrijver van de site TrustedReviews er een werkende Xbox 360 tegen. Deze draaide weliswaar geen game, maar werd als media center gebruikt en verzorgde High Definition-beelden van 720p-kwaliteit. De reporter bemerkte dat de Xbox 360 een serieuze vooruitgang is ten opzichte van de originele Xbox. Hij meldt ook dat de 360 stiller is dan zijn voorganger, maar men verzekerde hem dat het uiteindelijke product nog een pak stiller zal zijn dan de unit die voorgesteld werd.

    I have to say that the Xbox 360 is definitely an improvement on the original Xbox as far as design goes. Despite not being a finished model, the unit on show looked pretty good and would definitely fit nicely in my living room. It also seemed fairly quiet in operation, although I was assured that the production devices will be far quieter.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je zo'n oud bericht? :confused: In Leipzig waren toch al 'echte' 360's??
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  8. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Wist niet dat deze d'r tussen stond.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    In Leipzig waren helemaal geen 'echte' xbox 360!!! Die waren for show only, dat stond een paar pagina's terug als je had gelezen :{ Er zullen in de komende weken juist de echte xbox 360's worden gemaakt, die hopelijk op TGS komen.

    Interresant, mischien een link naar origin360.com, want die is toch ook over een maand afgelopen?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    hmm... nee, geen link naar origen360.com, gaat beetje ver om zo'n actie te verzinnen alleen maar omdat dan de eerste, échte werkende 360 gepresenteerd word :)
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    geen 360 nieuws maar toch wel érg interresant:

    Daar zullen we dus ook bijna geen concurrentie meer van hebben ;)
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die X360 zo ziet liggen, dan weet ik iig, dat ik em ga laten staan.. zo ziet ie er niet uit!, met dat rooster onderop
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, zo erg is dat rooster nu ook weer niet,maarja rechtstaand is waarschijnlijk wel cooler ja, maar toch gaat hij bij mij plat...:)
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk rooster?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk even de foto´s door op deze pagina. Als je het dan nog niet weet, dan adviseer ik je een bezoekje aan een opticiën. :cool:

    -Edit; grmbl. Nu vorige pagina dus. Voor mij anyways.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow die grill, ik had het zelf gepost:9 Ik zet hem dan wel rechtop:D
     
  18. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    dus perfect dark is wel een launch titel?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja Pefect Dark Zero is gewoon launch
     
  20. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Hey Call of Duty 2 als lanch titlel, die koop ik!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina