1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat is een hele oude gerucht, net zoals wat LeZe zegt, er zijn maar 2 versies
     
  2. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar misschien dat ze over een half jaar de derde versie aankondigen?
    maar goed had het stuk ergens gevonden en de eerste twee packs klopten wel met nu dus ik dacht dan heb je kans dat die 3de ook wel gaat komen
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Waarschijnlijk niet anders waren er al wel wat meer geloofwaardige geruchten van geweest.. je kan er op rekenen dat het nog wel even zo blijft met die 2 versies
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    een beetje niews

    De videocamera voor de Xbox 360 zal niet meer in 2005 verschijnen voor de spelcomputer. Het apparaat wordt nu in 2006 verwacht.

    De Xbox 360-camera stelt je in staat om bijvoorbeeld te videochatten met mensen over de hele wereld. Bovenstaand bericht is gepubliceerd in de Amerikaanse versie van het Official Xbox Magazine.

    Kameo: Elements of Power speelbaar op Tokyo Game Show

    Kameo: Elements of Power zal op de Tokyo Game Show in speelbare vorm aanwezig zijn. Zo heeft Microsoft bekend gemaakt.

    De Tokyo Game Show is een jaarlijks terugkerend evenement waarbij ontwikkelaars en uitgevers hun nieuwste producten laten zien. De Tokyo Game Show duurt van zestien september 2005 tot en met achttien september 2005.
    :)
     
  5. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order kan beginnen

    Ik heb goed nieuws , ik heb gisteren een mail van onze leverancier gehad(ik werk zelf in een computerwinkel),
    en de xbox360 pre order kits zijn beschikbaar. deze zijn te koop voor 39,99 eur. en dan ben je verzekerd dat je de xbox 360 bij launch heb, in dit doosje wat je voor 39,99 koopt zit een xbox 360 longsleeve shirt ( one size fits all), deze aktie is overigens alleen voor de xbox 360 system en niet de core, in de mail stond ook vermeld dat de eerste paar xboxen geleverd worden met de media afstandsbediening.En als je dus je xbox komt afhalen, hoef je nog maar 360 euro te betalen :) Klinkt cool he ??
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zeker tof.. welke winkel werk je dan want ik wil wl een shirt ook*)
     
  7. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk Bij Digital Services , maar ik weet niet of ik hier reclame mag maken waarschijnlijk niet dus ik laat het adres wel achterwegen :p , maare ik heb ze nog niet binnen, maar binnenkort heeft elke winkel ze wel liggen denk ik.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Elke winkel? Dat is wel relax. En het gaat hier toch over de normale versie met HD-kabels, harde schijf, headset, wireless controller.
     
  9. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Elke Computer/Speelgoed/game winkel , dit gaat inderdaad alleen op voor de dure versie de uitgebreide van 399 euro
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie zegt dat je die 20.000 MB tot beschikking hebt? Bij deze xbox heb je ook maar 5 van de 8 beschikbaar voor savegames en muziek.
     
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Die afstandbediening voor de hele eerste lading of krijgt elke winkel maar een heeeel paar xbox360-premium mét afstandsbedieningen??
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    zal wel gewoon eerste lading zijn...

    en nog ff over die content die op je HDD staat:

    (gepost door boss)
     
  13. zakaria

    zakaria Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    hd xbox360

    kan iemand mij please vertellen als er een normale hd in de xbox360 zit
    ik heb gehoord een laptop hd
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt anders. Bij de eerste xbox was de harde schijf standaart en was dus ook een gedeelte 'vast' wat je niet kan gebruiken. Bij de 360 is het zo dat je 20 GB in de winkel koopt en kan het niet zo zijn dat je 20GB koopt waarvan je er maar 18 kan gebruiken anders zeiden ze dat het 18 GB HDD's waren.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij de xbox zeggen ze ook gewoon dat er een 8gig hd in zit.
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zit er ook in, je hebt 10 GB waarbij 2 GB vast zit:)
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is totaal NIET waar. Het klopt dat er in sommige xboxen een 10 gig seagate hd zit, maar daarvan is 2 gig gewoon niet gepartitioneerd, en dus ook ONZICHTBAAR voor de xbox zelf. De rest van de xboxen hebben gewoon een 8 gig Western Digital.

    Zie foto:
    [​IMG]

    Deze heb ik allebei uit xboxen gehaald.

    De huidige xbox werkt met 5 partities.

    Een C: partitie van ongeveer een gig, voor system files zoals dashboard etc.
    Een E: Partitie van ongeveer 5 gig, voor savegames en muziek.
    En een X:, Y: en Z: partitie, ieder net geen 800mb per stuk, voor cache van gamefiles.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Oud nieuws, ze noemen het ding nog steeds Xbox next......
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    @slurpgeit,

    Dat is dus ongeveer 8GB waarvan je er eigenlijk maar 5 van kan gebruiken, die E.

    Ik kan me nog herrineren dat er twee edtie's waren, eentje met 10 Gb en eentje met 8 GB weet niet meer hoe het PRECIES zat.
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De 10 gig seagates zijn gebruikt door een gebrek aan western digitals, en zijn, zoals ik al zei, maar voor 8 gig gepartitioneerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina