1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    the launch date and the price of the Xbox 360 on August 17 at 9:30 A.M. EST sharp.

dat heb ik net even zelf verzonne... :D

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D damn, ik was 1 second heel gelukkig :D:p:D

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    auw... :+ nou okeej heb dat stukje niet zelf verzonne hoor ;)

...komt van dat stuk die ik eerder in deze topic al had gepost.

dit dus...
    We've heard from analysts, pundits, and fanboys. Now, it seems, we are close to getting the true story. Our sources say that Microsoft is getting ready to announce the launch date and the price of the Xbox 360 on August 17 at 9:30 A.M. EST sharp. The spokespeople at Microsoft have no comment on this rumor, but that's hardly a surprise.

Previously, a number of websites reported that Wal-Mart had leaked the price of the next-gen console, saying that employees apparently had seen internal documents listing it for $299. This rumor was never confirmed, either. A call to Wal-Mart revealed only that customer service staff was trained to say that the price had not yet been determined. But plenty of analysts agreed, at least, with the price range of $299 to $349, and J Allard himself has said it would not reach as high as the early reports of $400.

As for the rumor that the HDD will not come standard with the console, industry analyst Piper Jaffray McNealy wrote in a report last week that he predicted a price of $299, but "with the 20-gig hard drive selling as a peripheral for somewhere in the range of $60-$99."

That's along the lines of our speculation, too. We predict that Microsoft will actually announce two prices next week: the Xbox 360 itself without the stand-alone hard drive will retail for $299; bundled with the drive, the package will be priced between $349-399. We also think the drive will be available separately for those consumers who bought the option one package and seek to upgrade. As for the launch date, everyone pretty much agrees that it will be November, pre-Thanksgiving.

Bron: 1up.com

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is niet helemaal zeker dar de prijs bekend word gemaakt (de prijs van xbox 1 was ook pas bekend gemaakt op de X0) ... maar er zal zeker veel nieuws komen

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuws is altijd fijn :), Misschien laten ze ook wel nieuwe dingen van Gears of war zien, anuwel ze daar al heel veel over hebben laten zien,maar de launchgames, daar zal wel veel van te zien zijn :):)

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik neem aan dat alle 360's bij launch een hdd zullen hebben. Hij had het over de "toekomst", ik neem aan dat hij het dan verder in het leventje van de 360 heeft. Wel zonde dat developers nu niet volledig gebruik zullen gaan maken van de hdd, héél zonde.

By the way, MS moet ophouden met zulke vage uitspraken te doen. Geen goede publiciteit als hun standpunt op bijvoorbeeld de hdd compleet onduidelijk is.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat is wel waar,maarja morgen is er waarschijnlijk al veel meer bekend, als er dan nog iets onduidelijks is, zullen we dat in september waarschijnlijk weten(tgs) en als er dan nog iets onduidelijks is, zullen we het op de XO5 weten in oktober...:)

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    amped 3 screens :D :

[plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/1124173698_0.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200508/1124173698_1.jpg[/plaatje]

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Screen 1 vind ik een beetje tegenvallen. Maar daar in tegen is screen 2 echt geweldig, je ziet elk sneeuw hobbeltje zitten. Nice Urty!

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Deze screens zien er wel heel cool uit, maar op de E3 daar en tegen, vond ik de game zwaar sucken op gebied van graphics,... (precies huidige xbox...)

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide screens vind ik tegenvallen. Dat is niet zo omdat Amped 3 lelijk is, maar om dat de screens gewoon niet high-res zijn. Dat is altijd zo bij screenshots, net als bij trailers. Je kunt pas echt de pracht en praal zien bij ingame beelden (op je tv).

Maar over harde schijf: ik snap niet waar men zich druk over maakt. Een Xbox zonder harde schijf is geen Xbox. Je hebt er niks aan. Je bent ook veel duurder uit, geloof me. Vooral als je bedenkt dat iedereen straks content kan downloaden. Dus 20 GB is geen overbodige luxe, maar meer mag altijd.

12. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hier wat nieuws

DE XBOX 360 IN DUITS_LAND

Nee, niet te bespelen maar slechts te bewonderen. Morgen start namelijk de Games Convention 2005 in Leipzig (jep dat is in Duitsland!).
    De Conventie zal voor de pers vanaf morgen en voor de normale bezoekers vanaf 18 tot 21 augustus geopend zijn.
    De Games Convention zal niet alleen veel nieuws brengen over de Xbox 360, maar tevens over de Playstation3,
    de PSP en wellicht ook over de online functionaliteiten van de Nintendo DS. Over de Revolution hoeven wij helaas niks te verwachten.

Meerdere fotos op mijn bron WWW.OWNAGE.NL

VERDER HIER NOG WAT SCANS VAN PG3

check die ASS!

SPANNEND 8)

WAUW _O_

MEER OP DE VORIGE BRON !
    Aanrader die oldtimer plaatje geweldig!

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    wow wat een graphics!!

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet zeggen dat de Microsoft stand best relaxed lijkt [en dan relaxed in de meest letterlijke zin van het woord]. Lekker op een bankje onderuit zakken en rustig games testen op grote beeldschermen. *) De foto van de Xbox 360's om die gare boom is ook wel grappig. Ik zou hem zo ook wel is willen bewonderen.

[plaatje]http://www.ownage.nl/images/content/22344.jpg[/plaatje]

Edit: Coole Xbox strandstoelen!! _O_

Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat een details op die nieuwe screens.. elk gebouw is reallife en echt supermooi nagemaakt en die auto's zijn ook om te smullen. Kan niet wachten tot de 360 er is

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Alles ziet er mooi uit...
    en project gotham, damn, coole graphics(voor een launchgame zeker...)

de foto's zijn niet zo heeel scherp,maar je ziet wel dat de graphics heel mooi zijn...

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft zonet laten weten dat ze met de drie beste ontwikkelingsbedrijven een deal gesloten hebben. En dit om de Xbox 360 leven in te blazen. Alles loopt op wieltjes en op schema bij Microsoft, zodoende zal ook de launch zoals voorzien zijn.

Celestica, Flextronics en Wistron zijn drie grote namen in het wereldje. Microsoft werkt op dit ogenblik al samen met Flextronics en Wistron voor de productie van de huidige Xbox. Nu stapt Celestica dus ook in de boot om X360 te maken.

Deze drie bedrijven moeten ervoor zorgen dat Microsoft de flexibiliteit en efficiëntie heeft om de vraag van de consument naar de X360 aan te kunnen.

It's an honour to have the expertise and support of three of the world's best-in-class manufacturing companies as we move into the next-generation with Xbox 360.

With three contract manufacturers on board, we're poised to have the flexibility and efficiencies we need to keep up with the consumer demand for the world's most powerful next-generation platform. Aldus Todd Holmdahl. (Corporate Vice President of Xbox Product Group)

Hopelijk kunnen we hieruit besluiten dat iedereen er eentje te pakken zal kunnen krijgen bij de launch deze Kerst en dat er geen schaarste zal zijn waarvoor eerder gevreesd werd.

19. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    . Allard heeft bevestigd dat de Xbox 360 niet altijd standaard een harde schijf zal hebben. Het kan goed zijn dat er de aankomende vijf jaar ook Xbox 360 modellen komen die zonder harde schijf worden verkocht, zo meldt de Xbox-topman in de nieuwste editie van Game Informer.

Hij waarschuwde ontwikkelaars er niet automatisch van uit te gaan dat de harde schijf er altijd is, zodat ze er dus niet automatisch gebruik van gaan maken. Het is volgens Allard goed mogelijk dat er de aankomende jaren verscheidene versies van de console op de markt komen, ook bijvoorbeeld met een HD-DVD speler in plaats van de nu gewone DVD-speler.

De Xbox 360 die eind dit jaar wereldwijd verkrijgbaar is zal naar alle waarschijnlijkheid wel gewoon een model inclusief harde schijf zijn.

bron: insidegamer

best wel lomp eigenlijk :confused:

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Waar kan ik z'n strandstoel bestellen?

EN dat van die hardeschijf is nog al aardig lomp :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina