1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze deze tests dan niet bij de vorige xbox gedaan?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    http://www.latimes.com/business/cus...331393.story?coll=la-headlines-business-enter

Dat betekend dus dat er 2 versies van de xbox op de markt komen 1 zonder HDD en 1 met

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey jongens ff 1 vraagje he.. die J. Allard had zoiets gezegd (dacht ik) over dat de ontwikkelaars niet altijd uit moesten gaan oid van een harde schijf, maar betekent dit dat je als je gewone games speelt (bijv singleplayer) dat 't spel dan geen gebruik maakt van de harde schijf? Hoe zit dit..

als 't bericht wat Fardo postte klopt, dan ga ik voor de 400 versie. Maar ik koop em toch nog niet in 't begin, dus dat zien we nog wel.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt ... alleen zullen somige games wel een HDD nodig hebben MMO's dus ... de xbox heeft een grotere interne cache en dit kan de HDD vervangen tijdens het laden ... dus een HDD is niet echt nodig ... wel voor downloadable content, muziek en andere leuke dingen

Dit bovenstaande bericht is nog niet officieel bevestigd ... maar ja aan de andere kant heeft een krant dit gepost ... dus mogelijk betrouwbaar genoeg

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fuck, met HDD 400 euro... maarja, die koop ik dan toch... Ik moet een HDD hebben...

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik koop de versie met alles d'r op en d'r aan.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wacht even op vanmiddag als dan toch de prijs bekend gemaakt gaat worden ... ach ik koop degenen met de HDD

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :), ja degene die voor xbox 360 gaan zonder HDD zullen waarschijnlijk zo van die ouders zijn die dat voor hun zoon ofzo kopen,... of degene die er nooit over leest, zij zullen automatisch voor de goedkoopste gaan, maar wij moeten wel met HDD hebben!!!:D:D(ja tuurlijk...)

9. Koffie mok

Koffie mok Guest

Wat is nou een xbox zonder HHD??!!

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Waar moet ik anders mn pr0n laten?

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Staat dollar... hoop toch dat ze niet denken dat euro's dollars zijn.. vooral met de nederlandse belasting shit, want dat zou ie hier over de 400 euro worden. Heb nu geen hoop meer dat ie hier onder de 400 euro gaat worden (die met de hdd)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op de zwitserse web pagina stond een advies prijs van 600 zwitserse frank = 400 euro

de xbox gaat dus 400 euro kosten

--------------------------

De Xbox 360 komt in 2 smaken, 1 budget versie zonder luxe en 1 systeem voor de all round gamer. Ik ga voor het laatste model. Op de Zwitserse pagina van Microsoft stond heel even de advies prijs van het luxe systeem vermeld. Dit luxe model gaat in de winkel 600 Zwitserse Frank kosten en dat betekend dat deze dus ongeveer 400 euro bij ons gaat komen. Vermoedelijk kan je tijdens de kerst alleen het luxe model kopen en later tegen de release van de PS3 word het budget model geintroduceerd. De prijs is iets hoger dan dat ik had verwacht, maar ik heb ook ooit een 1000 gulden voor mijn eerste xbox betaald en daar heb ik nog steeds geen spijt van. In de release versie van de Xbox 360 (zit een 20 GB Hard Disk, Wireless Controller, Netwerk Kabels, Audio kabel, remote controll en een headset).

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik denk dat ik hem bij de release koop als dit er bij zit!

14. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    telkens als ik 20 GB lees, denk ik toch, slechts 4 keer zo veel als de huidige xbox, uitgaande van 5 GB, maar ik heb ooit ook gelezen dat die zelfs al 8 GB had, en dan is het zelfs nog minder dan 3 keer zo veel opslagcapaciteit. Ik wilde nl. zo veel mogenlijk muziek erop gaan zetten, er ook een soort vaste ipod van maken. En dan zou je op die 20 gig ook nog films moeten/kunnen opnemen en Downloadable content, die net als de spellen steeds groter wordt. AL met al lijkt me 20 toch echt wel heel erg weinig....

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nu je het zegt, eind dit jaar is Kerstmis he:p:D,mmm misschien koop ik de xbox 360 toch voor Kerstmis, dan krijg ik waarschijnlijk een game bij Kerstmis van mijn broer ofzo...:)(altijd cool)
    Maar daar heb ik een vraagje bij: zou je de xbox 360 moeten bestellen om hem te hebben voor Kerstmis, en komt er nog een lading binnen voor Kerstmis?

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik weet niet wat ik met zo veel ruimte met.
    Ik denk dat ik er ook veel muziek op ga zetten ;)
    En de huidige xbox heeft 8GB

17. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb dus gehoord dat er van die 8 maar 5 wordt gebruikt.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In de nieuwe xbox'jes zit een 10 GB hdd ... daarvan worden er 8 GB gebruikt ... maar voor de cache en opslag data word slechts 1 GB gebruikt

19. Koffie mok

Koffie mok Guest

De HDD is 10GB maar je kan er maar 8GB van gebuiken, 2GB is beveiligt.

20. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ow ok zo zat het dus, ja ik wist dat er van de HDD een deel niet gebruikt kon worden. Maar dan is het nog erger gesteld ofniet. Dan is de nieuwe xbox maar voorzien van een 2 keer zo grote harde schijf dan zijn voorganger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina