1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

Koffie mok Guest

Waarom hebben de oude xboxen kleinere HDD's dan de nieuwe xboxen?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    omdat die toen goedkoper waren ... later werden 8GB schijfen niet meer geproduceerd ... dus stapte men over naar groter hdd's

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt opzich wel mee.. zoveel ruimte is er niet. Als je veel muziek/filmbeelden erop gaat zetten, zal het wellicht tegenvallen. Toch ga ik hem niet voor muziek gebruiken. Voor muziek en film heb ik een pc. Tuurlijk is het leuk om naar je favo muziek te luitsteren tijdens PGR3, maar ik hoef niet mijn hele mp3 collectie over te zetten. Toch was 40 GB beter geweest.. maar ook duurder.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan straks ook grotere HDD's voor de Xbox 360 kopen ... tevens kan je ook andere hardware aan je xbox 360 koppellen ... dus die HDD is niet echt nodig

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  5. Koffie mok

Koffie mok Guest

Volgens mij kan je ook ook grotere xbox 360 HDD's kopen.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je de xbox 360 bij de launch koopt, en je wilt achteraf een grotere HDD, dan moet je een volledige nieuwe HDD Kopen?...

7. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik denk het wel :9

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat lijkt me logisch ... het kan daarom interessant zijn om een budget model te kopen + een grotere HDD ... maar het hangt er natuurlijk van af hoe je de xbox 360 gaat gebruiken ...

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    ach die hdd gebruik ik toch alleen maar voor save games, en zodat ik niet die kl*te memory card hoef te kopen. En 20GB (of hoeveel het ook alweer was) is dan voldoende en mischien wat muziek erop, maar ben toch niet van plan om van alles te downloaden zoals met de pc.

10. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik ga die HDD gebruiken voor:

- Savegames
    - Content Downloads
    - Xbox Live Gold Account
    - Muziek (Paar nmmers)
    - Achterrond Van Je Xbox 360 aanpassen (Tot zo ver dat kan)

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ook niet ... tgaat om het gamen.. voor mij niet om er allerlei onzin op te zetten wat ook op je pc staat .

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het toch wel een beetje jammer als hij werkelijk 400 euro gaat kosten. Maar goed, er is niks aan te doen. Hopelijk is dit nog niet de definitieve prijs.
    Misschien vertellen ze vanmiddag in Leipzig wat anders. :)

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Van mij mag die tussen de 300 en 350 euro kosten!!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Reken er maar niet op ... de introductie prijs gaat eerder omhoog dan omlaag, maar als het goed is komen er toch 2 smaken tijdens de launch een 300 euro versie zonder HDD en Wirelless controller, Remote en de luxe versie van 400 euro

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar zat ik idd ook aan te denken, maximaal.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik vind het dom dat ze eerst gaan patsen met dat hij zo goedkoop word en dan later blijkt dat je toch eigenlijk weer dieper in je zakken kan gaan tasten..

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft nooit gepatst ... dat waren geruchten van diverse websites ... mogelijk hadden ze de goedkopere versie aangezien als de versie met HDD ... Maar ja don't shoot the Messenger

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is wel een tegenvaller, maarjah ik koop dan toch die 400 euro versie. Wil de totale eraring hebben:D

En mischien is het nog maar een gerucht/hoax. Ookal staat het op de zwitserse m$ site...

19. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    heeft dat introductiemodel van 300 euro dan helemaal geen controllers? Ik zie nl helemaal geen controllerpoorten aan de voorkant van de 360

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik heb nog maar € 80.42. Maar m'n loon komt eerdags, dan heb ik weer z'n € 150.
    Ik had nooit die pizza's moet kopen, maar ik had zo honger!!

Ze zijn draadloos

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina