1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een Samsung LE32R71B en deze heeft geen problemen met 720p of 1080i
    Ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit van de Xbox360 en gebruik daarom mijn standalone DVD/SACD speler van Sony helemaal niet meer.

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal wel erg vreemd zijn als het daar aan ligt... Heb zelf ook een plasma met die resolutie zoals zovelen en dit is niet een scaling probleem.

3. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip:thumbs: Zojuist even gedaan.

Wordt vervolgd....

4. tapmeester

tapmeester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zou het dan aan kunnen liggen ik heb een panasonic th42pv60. is de ingebouwde scaler kapot?

5. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het eerste deel al genoemd, maar bij axelmusic.com kan je ook hd-dvd's kopen. Is een Europese shop. Verzendkosten per HD-DVD 1,50.

"Items are shipped from our warehouses in either Denmark, Germany or Holland."

Ze hebben veel maar lang niet alles direct op voorraad. Echter toch wel een aantal goede.

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat ding ligt hier nual ongeveer anderhalve week ofso bij de dixons en elke keer als k erlangs loop denk k van zal k m meeneme of niet nu doe k t elke keer niet omdat k nergens nog hd dvds heb zien ligge en op internet kope doe k niet weet iemand wanneer de hd dvds kome bij o.a. freerecordshop, v&d enz ? want k heb weinig aan dat ding als k tog geen films heb :p

dan nog dit vraagje: welke kabel kun je btr gebruike voor dat ding de component of vga k heb ze allebij ligge en k weet dus ook van die kleure enzo dus die dinge weet k al;)

7. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had volgende week een HD DVD player gehaald als ik niet een bon van €40 van de Dixons was kwijt geraakt... Dan wordt het een leuk prijsje (€160) en hou je nog geld over voor een HD DVDtje. Maarja nu maar even door sparen.

8. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je ze allebei hebt. dan zou ik gewoon dezelfde film een keer bekijken met allebei de kabels. en dan beoordelen welke het mooist was. want volgens mij blijft het toch een mening die bij elke persoon kan verschillen wat iemand het mooist vindt.

9. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

- Als je een gewone dvd in je hd-dvd drive doet, wordt deze dan ge-upscaled naar 720p (ook met component kabel)

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    alleen met vga als ik het goed heb

11. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, zie ook de openingspost.

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  13. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Die link is een pagina geleden ook gepost...:) We zijn alleen benieuwd welke film erbij zit. (Als er al een film bijzit ;))

Ik ben vanmiddag even naar de Dixons in Zwolle geweest. Daar wisten ze niks van een film die bij de add-on zou zitten... Ik weet niet of ik dit moet geloven, want de vekoper in kwestie kwam niet echt overtuigend over dat hij er ook daadwerkelijk iets vanaf wist...

Toen maar even naar de MM in Zwolle:
    Zoek de HDDVD's :+ .

Niet normaal, gewoon maar VIER 8) HDDVD's!!! Wel een stuk of 50 Blu-ray's. Hoezo pro-Blu ray :lol::lol: 8)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  14. Nutrini

Nutrini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik kan je alvast vertellen dat er geen film bij zit, alleen bij de import drive's.
    Daar zit King Kong bij , en er zit ook een sticker op de doos waarop staat dat ie erbij zit.
    Dus denk foutje van dixons om dat op de site te zetten, of je moet er apart een film bij krijgen,maar dat denk ik niet.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    lol, dat was denk ik net nadat ik ben geweest.
    Heb The Fast & The Furious en The Fast & The Furious : Tokyo Drift vandaan geplukt. :cool:

BluRay zijn maar een stuk of 5 titels, gewoon veel BluRay's.
    10 x Hitch, 6 x Tears of the Sun etc.

16. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze moeten nou een film leveren of niet dan?
    Want ik heb hem via de site besteld. Hij is vandaag geleverd maar er was niemand thuis dus zal hem maandag wel hebben en dan laat ik weten of er een film bijzit?
    Anders ga ik even met dixons mailen...

17. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn wel iets meer dan 5 titels. Alleen op de foto tel ik al 17 verschillende covers :+
    Maar je hebt wel gelijk; er zijn meerdere van dezelfde titel.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, inderdaad. Puur massa. Staat wel beter als slechts 5 of 6 HD-DVD's.
    Bij de MM, iig de persoon die ik sprak, zijn ze overtuigd van BluRay.

19. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    volgende week ligt de pleestation 3 in de shops....

vind je het gek dat blue ray nog net niet door je strot wordt gedrukt.
    winkels zoals de media markt zien hun omzet redelijk groeien met de lancering van dit opgeleukte tosti ijzer.......en daar lopen de blue ray schijfjes mooi samen mee op.

20. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee net zoals bij de eerste lichting xboxxen je er een afstandbediening bij kreeg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina