1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Terminator 2 op HD-DVD,

    Nu vraag ik me af of deel 3 en deel 1 ook op HD-DVD uitkomen in NL.

    Weet iemand dat en eventueel een datum?

    P.S. ik weet dat ik deel 3 kan importeren maar ik wil graag met NL subs.
     
  2. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een HD DVD speler uit Duitsland, nu ga ik over 3 weken naar New York en zou ik daar wel een paar HD DVDtjes willen kopen. Is dit mogelijk? Want ik begrijp niet helemaal hoe het nu zit met die regio's, soms lees ik dat het allemaal regiovrij is en de andere keer dat per film verschil daarin zit.. Weet iemand ook misschien een site met HD DVDs die nu in Amerika verkrijgbaar zijn? Alvast bedankt..
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    De hd dvd zijn regiovrij. Dus je kan al de hd dvd's ter wereld kopen en op eender welke hd dvd speler afspelen. Van een comboformaat (dvd+hd dvd) kun je dan de dvd niet afspelen. Wel op een p.c. denk ik.

    En welke er verkrijgbaar zijn. Kijk een op amazone.com. Die moeten toch allemaal in de v.s. beschikbaar zijn. Maar daarom heeft niet elke winkel ze. Google eens wat!
     
  4. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier al meer over want dat klinkt héél goed *)*)*)

    Hope So!_O_
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De huidige 360 Core en Premium beschikken niet over de hardware die nodig is om een digitaal HDMI signaal uit te sturen. De kabel van XCM zal dus een analoog signaal omzetten naar een digitaal signaal. Dan is 't nog maar de vraag wat er met de beeldkwaliteit gebeurd. In mijn surround receiver is ook een analoog=>digitaal scaler ingebouwd, en zodra ik een analoge 720p/1080i(p) bron uit laat sturen over HDMI, zie je dat de beeldkwaliteit zichtbaar minder wordt.
     
  6. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks!

    Ik ben benieuwd:9
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nou ik heb em ook gekocht, samen met de HD-DVD's van Chronicles of Riddick en Terminator 2.

    Jammer genoeg heb ik er één zonder meegeleverde software disc. Like WTF! Nu kan ik dus niks installeren en moet ik morgen terug naar de Media markt. Wat een stumperds!!!! Ze geven maar mooi een nieuwe, want voor hetzelfde geld is het een refurbisdhed ofzo. Dat hoef ik niet.....lekker bagger dus :mad:
     
  8. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag.Heb je gekeken in de doos en dan als je open doet achter het boekje(zit op de flap die je open doet)En ik heb weleens van Media markt gelezen dat ze producten van mensen terug nemen en soms gewoon weer dood leuk inpakken en dan weer verkopen.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb alles ondersteboven gehaald. In het flapje zat helaas alleen het boekje zelf. Vind het wel erg dom. Morgen dus terug voor een nieuwe :):
     
  10. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister avond ook mijn HD-DVD speler binnen gekregen, direct aangesloten, en film erin gedaan! Ging allemaal wel goed, behalve dat een keer de drive niet helemaal sloot, maar naar hem weer open en daarna dicht te doen sloot hij goed! Nadat ik de film had gekeken wou ik hem eruit halen en begon de drive zomaar in en uit te gaan, kon dit niet stoppen, dus had de stekker eruit gehaald! Daarna er weer terug in gedaan en toen was hij gelukkig gestopt! Nogmaals getest en deed het gelukkig wel weer goed....

    Maar tot mijn schrik deed hij vanmiddag weer hetzelfde, maar ditmaal wanneer ik stekker eruit en er weer in deed begon hij opnieuw! Heb dit 3 keer herhaald, maar bleef het doen. Ik heb nu de adapter losgekoppeld. Maar ik kan hem dus niet weer terug erin doen want dan begint hij dus te flippen, met of zonder dvd!!!

    heeft iemand anders hier ook last van?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Heb je alles wel in de goede volgorde geinstalled? Dus wel eerst de software en dan pas de drive aansluiten?

    Zo ja, dan zou ik er mee terug gaan. De drive moet immers geen eigen leven gaan leiden. :+

    Update voor wat betreft mijn missende software-cd perikelen. Ik ben terug gegaan en heb inmiddels een cd gekregen. Straks na mijn werk aansluiten die handel! \o/
     
  12. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister avond een HD-dvd gekeken dus hij deed het wel goed! Ik had alwel de Add-on aan de 360 verbonden alvorens de software op de 360 te installeren, was erg haastig:)! Veel te nieuwsgierig dus pas later op de goede volgorde gelet, maar dacht dat dat niks uit maakte aangezien hij het gelijk deed nadat ik de software had geinstalleerd, en gister avond voor ik de film ging kijken had hij een nieuwe update dus die ook meteen geinstalleerd.
    Ik heb hem tweedehands gekocht via iemand hier van het forum en die had hem ook geimporteerd, hij zou de factuur alsnog opsturen.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb mijn software disc gekregen. Hij werkt perfect. :D

    Zometeen maar even wat extra hd-dvd's bestellen. :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk daar wel mee uit.
    Ik geniet zo van HD-films dat ik maa Blu-ray's blijft bestellen.
     
  15. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij denkt dat Blu-Ray de winnaar word
    en volgens my heeft ie gelyk
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij vind de kwaliteit van Blu-Ray beter als gewone DVD's.
    En gelijk heeft ie.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoelde er heel iets anders mee.

    De prijzen van Blu-ray's en HD-DVD's kosten een vermogen vergeleken met de normale DVD's.
    Liep laatst de winkel uit met 2 Blu-ray's en was ook meteen €60 armer.

    ---
    Ik heb ook een HD-DVD speler , maar denk wel dat Blu-ray de winnaar wordt.

    Gisteren maar Cars gekeken via de PS3 ( HDMI 1080i).
    De normale DVD zag er heel mooi uit.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Persoonlijk denk ik dat beide formats gaan verliezen en dat men straks massaal gaat overstappen op video-on-demand ;)
     
  20. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wat het nieuws volgen hieromtrent. Blu ray heeft een goede zet gemaakt met de PS3, maar kon veeeeeeeeel beter zijn. Nu een tijdje na de release dalen de verkopen van blu ray en stijgen die van hd dvd. Nog niets is zeker. Alleen voorkeuren kunner er bestaan op dit moment. Maar hier is een andere plaats voor om te discusiëren.

    Trouwens kwalitatief is blu-ray zeker niet beter. Omgekeerd zelf. Qua beeld zijn ze gelijk. Maar geluid is vaak beter op hd dvd. En zeker de extra's. Blu ray beschikt zelfs nog niet over de nodige kwaliteiten. Daarom geeft warner meer extra's en tittels op hd dvd.

    Dat ze gaan verliezen, best. Maar ik heb toch wel liever een mooie collectie staan met een bijhorend doosje. Ik denk de doorsnede gebruiker ook. Video-on-demand zal niet snel de optische media uit de rekken halen denk ik.

    Dus voor die twee mensen dat die hd dvd speler hebben gekocht: goede zet als je toch al een xbox360 had.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina