1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de prijzen... bluray films zijn meestal duurder dan hd dvd films.. tenminste als je ze hier in de winkel koopt in nederland.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo goed als elke Blu-ray Disc beschikt over een 5.1/7.1 PCM soundtrack, welke dezelfde geluidskwaliteit biedt (zo niet een hogere kwaliteit omdat er geen compressie plaatsvindt i.t.t. DD+/DD TrueHD/DTS-HD) als de DD+/DD TrueHD/DTS-HD soundtracks die aanwezig zijn op HD DVD's.

    Helemaal mee eens :cool:

    Iets anders,

    [​IMG]

    Ik hoop dat MS met de komst van de Elite alle accessoires in 't zwart gaat leveren. Voorlopig is de zwarte HD DVD add-on voorbehouden aan MS medewerkers.
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ook meer gepatst in de pats thread.
    Net besteld.

    300 HD DVD & DVD Combo Format

    [​IMG]
     
  4. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok van dat geluid geloof ik je wel.Dus als ik het goed versta, verschilt trueHD op hd dvd en blu-ray doordat hd dvd gebruik maakt van compressie?
    Ik had gelezen op dvd.nl dat veel films wel het hd geluid op hd dvd heeft en niet op blu-ray?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=53333

    Nog iets nieuws omtrent de hd dvd speler voor de 360.
    EEN OFFICIËLE PRIJSVERLAGING !!!!

    jaja de volle 20 euro. Komt dan op 179 euro. Niet veel maar toch al iets hé
    Valt wel mee, maar je krijgt daarbovenop nog eens 5 gratis hd dvd's erbij in augustus. Toch wel interessant hé

    http://www.webwereld.nl/articles/47378/microsoft-verlaagt-prijs-hd-dvd-speler-add-on-xbox-360.html

    En ze zouden dan ook the 300 via xbox live aanbieden, maar wij hebben liever het doosje in ons handen :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2007
  5. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat.. 179E en 5(!) gratis hd dvd's gratis erbij. Heb ik hem eergisteren gekocht voor het volle pond en zonder extra's :mad:
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De prijsverlaging + 5 films geldt (voorlopig?) alleen voor Noord-Amerika.
     
  7. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals altijd hé :)
    King kong is ook naar hier gekomen. Dus hopelijk deze actie ook
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Pre-order of is hij al released?
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    in usa is die al te koop, bij mij is die al een week onderweg.

    hier in nl komt die 29 augustus dacht, vind dat nog vrij snel btw.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de Blu-ray versie in bestelling staan.
    Releasedatum : 29-08-2007

    De trailer in de PSstore ziet er heel lekker uit.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Oh, dan haal ik em wel gewoon bij de media markt oid :)
     
  12. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik zit t ook al een tijdje te volgen. Volgens het amerikaanse bedrijf xcm zullen ze binnenkort een hdmi kabel hebben die 1080p zou ondersteunen voor de gewone xbox360.
    http://www.xcm.cc/xcm_white_360_hdmi_1080p_cable.htm
    Heb geen idee of we er iets aan hebben aangezien de xbox360 geen digitaal videosignaal kan uitsturen en natuurlijk wat de prijs is.
    Als dat ding bijvoorbeeld €100 euro kost, kunnen we net zo goed n Elite kopen.

    Nog veel interessanter vind ik dan dat er een bedrijf is in Amerika waarbij mensen hun gewone xbox360 kunnen inruilen met bijbetaling voor een Elite!\o/
    Gaan geruchten (niet meer dan dat!) dat free record shop hier ook over bezig is, maar weet niets zeker.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    USA: Xbox 360 HD DVD Player Moves to 179usd, Adds Five Free HD DVDs
    >> From the press release:
     
  15. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat een gewone DVD er mooier uitziet als je hem afspeelt op de HD DVD speler dan op een gewone DVD speler?
     
  16. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet,.. tenminste ik zie het verschil niet echt.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    de 360 kan dvd's wel mooi upscalen door alle hardware die hij tot zijn beschikking heeft, ik zie zeker verschil tussen de 360 en mijn ht-setje.

    No 360 HD-DVD Price Cut for UK/EU yet
    >> From xbox360.ign.com:
    Together with the low current value of the USD this makes things even worse ... the new US price of 179.99USD converts to 132EUR/89GBP. The current price in Europe is 200EUR/130GBP. And that's not even considering the 5 free HD DVD movies US buyers get.
    Full Story: xbox360.ign.com
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  18. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    De hd dvd spelers van toshiba scalen naar 1080p (niet de goedkoopste versie). Meeste blu ray spelers doen dit ook. En indien je een een full hd scherm hebt, is dat zeker wel aan te raden. Anders ziet een dvd er gewoon niet uit. De xbox360 scaled naar 565p via component en hoger via vga.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Even tussendoor:

    Ik heb sinds kort ook de hd-dvd speler. Mijn 360 is optisch aangesloten op mijn receiver. Deze ondersteund maximaal dolby digital én dts. Normaliter kan je alleen maar via dolby digital dvd's kijken. Met de hd-dvd speler moet het toch mogelijk zijn om ook naar dts te schakelen? Het is mij tot nu toe nog niet gelukt namelijk.

    Moet ik dan nog ergens een update downloaden oid?

    BVD
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De laatste update (van 15 mei) kun je downloaden zodra je een HD DVD opstart. Ik heb er nooit bij stil gestaan, maar volgens mij kun je ook zonder de HD DVD add-on gewoon DVD's afspelen met een DTS soundtrack. Bij HD DVD's was dit voorheen niet 't geval, maar sinds de laatste update kun je er voor kiezen om 't geluid om te laten zetten naar DTS (geldt enkel voor HD DVD). Voor de instellingen m.b.t. HD DVD's kun je hier een kijkje nemen voor wat screens: klik!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina