1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is iets wat niet op de 360 bestaat en inderdaar wel op de ps3. Als uw samsung dat ondersteund zal het enkel via hdmi zijn. De 1080p/24 is een ontwikkeling van pioneer naar mijn weten. Hun schermen ondersteunen het al drie generaties.

    Sommige hd dvd spelers van toshiba ondersteunen deze 1080p/24. Van de nieuwe modellen (3de generatie) het topmodel en die kost 499$. En het topmodel van de tweede generatie kan dat nu ook mits een update.
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt dat eigenlijk precies in die 24 Hz? Dat is gewoon het 'aantal beeldjes per seconde neem ik aan'? Waarom is dit zo belangrijk?

    Ik kom het al vaker tegen, maar ben nu toch wel nieuwsgierig ;)
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pioneer.nl/nl/products/62/63/tech/PlasmaTV/24FPS.html

    vb. een film van 96 minuten (op 24fps) duurt 100 minuten (op 25 fps)

    Pioneer behoort tot het blu ray kamp. Maar nadat het hd dvd kamp het belang eeft ingezien hebben ze dat nu ook toegepast in hun nieuwe spelers en voor oude modellen is het beschikbaar met een update.
     
  4. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, hartstikke bedankt voor de uitleg Anton996. _O_

    On-topic: Gisteren is mijn gerepareerde 360 weer terug gekomen. Ik ga vandaag of morgen de HD add-on kopen.
     
  5. Raska

    Raska Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een leuk weetje;

    de HD-speler kost nog maar 149,- bij Nedgame (www.nedgame.nl)
    en 167,- bij een maatje van me (www.majapro.nl)
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde hem inderdaad bij Nedgame bestellen maar daar is hij niet meer op voorraad. Gisteravond nog wel, maar nu niet meer... Geduld is een schone zaak ;)

    Trouwens iemand nog tips waar ik het goedkoopst HDDVD's kan bestellen? Liefst met NL ondertitels maar hoeft niet perse... Bol.com is veel te duur heb ik wel gemerkt. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  7. Raska

    Raska Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    in vergelijking met heeeel wat onlinewinkels is Free Record Shop helemaal niet zo duur!

    ik zou daar eens gaan kijken
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen! Ik weet ff niet of dit al gepost is (Ben op vakantie en geen tijd om ff terug te lezen) maar Paramount & Dreamworks hebben ervoor gekozen Blu-ray te laten vallen en hun toekomstige films exclusief op HD-DVD uit te brengen!

    Check het volgende artikel: KLIK

    Meer info: KLIK
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t, zie net dat Nedgame de prijs verhoogd heeft naar 175,- euro :mad:. En ik wilde hem voor 149 bestellen, maar hij is niet meer voorradig en dan kan je hem niet bestellen. |:-
     
  10. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de '300' op hd dvd bestelt. Woensdag genieten! Hier kijk ik al even naar uit 8).
     
  11. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 300 ook besteld. Er werd eerst gezegd dat woensdag ook TMNT op HD-DVD zou komen maar hij is ineens van de release lijsten verdwenen! Iemand een idee wanneer die komt?

    P.S. Iemand interesse in: The Complete Matrix Trilogy op HD-DVD?
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    check start post, daar staan een aantal sites.

    Mijn voorkeur geniet dvdpacific.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag 300 opgehaald bij Rodisc. Gister was het binnengekomen. Dezelfde dag waren alle Blurays en HDDVD's weg. Er stonden nog 4 gewone dvd's. Gekkenhuis :9

    Ook Smokin' Aces meegenomen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    300 komt morgen toch pas uit? :confused:
     
  15. nvaonline

    nvaonline Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen, leuke site en handige tips!

    ik heb me speciaal geregistreerd om een vraag te kunnen stellen in dit topic.

    Ik heb namelijk ook de hd-dvd addon gekocht een van de week netjes geinstalleerd/aangesloten (in goede volgorde). Werkt super, hddvd doet het prima.

    Echter nu een paar dagen hierna wil ik weer een hddvd bekijken, kom ik tot de ontdekking dat de xbox de hddvd speler niet meer ziet/herkend. Kabels e.d. nergens aangekomen en niks veranderd, plots gewoon niet meer te gebruiken.

    Ik heb geprobeerd de installatie nog een keer te doen, schijfje in de xbox, je krijg dan de melding dat je de hddvdspeler moet koppelen, dit doen we dan netjes maar er gebeurd niks.

    is dit een bekend probleem en is er iets aan te doen? (p.s. andere usb apparaten doen het prima, ik weet nu niet of het aan de console ligt, of aan de add-on speler.)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Toch fijn dat er nog iemand naar me luistert. ;)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zag net dat mijn bestelling (300 Blu-ray) bij DVDoutlet is verzonden.
    Morgenavond lekker onderuit genieten van de film.
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook maar even neerzetten (hij staat ook al in het patstopic) O-):

    [​IMG]

    Ik heb sinds vandaag ook de add-on. En gelijk twee films bij de FRS gekocht. MediaMarkt was duurder en ik had nog een tegoed bon van FRS. ;)

    Smokin' Aces en 300 zijn beiden zeker de moeite waard om op HDDVD te hebben! Beiden al een keer gezien dus die komen later wel in mijn collectie :9

    Ik kijk het nu op een 26" LCD scherm, maar nu ik de add-on heb zal het vast niet meer zo lang duren voordat ik een beamer heb. HD schreeuwt om een groot scherm! :):+
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De FRS is een keer goedkoper dan de MM.
    Kocht de HD-DVD The Chronicles of Riddick bij de FRS voor € 19,95 , maar bij de MM vroegen er bijna € 30 voor.

    Kan natuurlijk ook een ½m van het scherm gaan zitten.
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeap ik weet niet hoe ze het doen maar FRS is bij verre de goedkoopste Nederlandse retailer van HD-DVD.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina