Phoehee, ben ik blij dat ik mn HD DVD add on net verkocht heb.... \o/ Zou moeilijk zijn geworden als deze actie er was toen ik hem te koop had (overigens wel een nieuwe HD DVD speler gekocht hoor )
Ik wacht nog steeds op mijn bestelde Transformers HDDVD van Amazon.com : Het is vandaag precies een week geleden sinds de release. Heeft iemand anders hem toevallig al binnen van Amazon? Voor zover ik heb gelezen heeft nog niemand in NL Transformers van Amazon... HIER nog een leuke vergelijking tussen de HDDVD en de DVD versie van Transformers
Btw, 20 November is in Utopolis Almere de HD-DVD premiere van Star Trek: The Original Series kan je voor 10 euro 2 afleveringen zien op een scherm van 21 bij 9 meter van deze uitstekende serie .
Hoop ik ook, want heb m'n selectie al gemaakt! - World Trade Center - Troy - Dreamgirls - The Fast and The Furious: Tokio Drift - Full Metal Jacket
Haha precies Mijn lijstje (mits het mogelijk is, dat 2 + 2 + 1 systeem zuigt eigenlijk) The Fast and The furious: Tokyo Drift Children of Men Full Metal Jacket Troy WTC
Zit king kong er nog bij eigenlijk? Mijn lijstje : Children of Men The Prestige en de rest wordt random, aangezien ik FMJ al heb op dvd en de rest gewoon pure bagger is
was van plan om rond de 31e een hd-dvd player te kopen dus dit komt wel mooi uit neem er sowiezo dan : Riddick en The Prestige bij (als dat lijstje ook voor Nederland geld)
Mja, reken er wel op dat je een week of 5 er op kan wachten. Die HD DVD's heb je met geluk eind 2007, begin 2008. Het mag 28 dagen duren, maar Microsoft kennende. Reward Pack duurde ook eeuwen .
Heb een vraagje betreffende de VGA Kabel. Iets staat me ervan bij dat de VGA kabel DVD's upscaled. Is dit alleen van belang bij gewone DVD's? Of ook bij HD-DVD's? Ik speel nu namelijk nog via Component.
component: Hd dvd's tot 1080p (in theorie, als je een scherm bezit dat dit signaal aankan via deze aansluiting), maar ook 1080i. Dvds zijn beperkt tot 565p ofzoiets ongeveer. VGA: Hd dvd's tot 1080p Dvd's upscalen tot 1080p Ik heb gewoon component en werkt op 1080i en ben hier redelijk tevereden mee.