En ik heb hem zojuist gehaald bij de Dixons Lijnbaan in R'dam Ik had de enalaatste.
Ik ben ook gelijk even langs RoDisc gegaan om te kijken wat ze nog hadden liggen. De toppertjes waren allemaal al weg helaas, maar er lagen nog wel wat coole tussen. Ik heb mezelf voorgenomen geen import te kopen, alleen met NL ondertiteling, om ook een beetje de kosten binnen de perken te houden. Ik heb gelijk Van Helsing meegenomen a 22,95 en Tokyo Drift besteld a 24,95, die zou volgende week binnen moet komen.
Ik had al 2x een mooie demo van de speler gehad van Vincent R, en dit had bij mij al de doorslag gegeven om er ook een te halen. Gedownloade HD movies kunnen in de meeste gevallen gewoon niet tippen aan de beeld- en geluidkwaliteit van de HD-DVD. Gewoon net dat extra beetje sharpness en cleanheid, zowel in beeld als geluid. Natuurlijk zijn glitches of pixeltjes die je weleens in gedownloade films had ook historie. Het geluid wat het ding maakt is ook verwaarloosbaar met de console ernaast, heel netjes.
Bovendien heb ik nu weer een clean 360 front, nu de kabel van mij Vision mooi aan de achterkant kan van de speler. Wireless Addon zit (en ziet) ook super op de speler. Tot nu toe, niets dan positief over de speler
Nu nog een beetje een mooie setup maken, het is nu ff een beetje puzzelen hoe ik het nou het beste kan neerzetten. Morgen ff een piccie maken...
Laatst bewerkt: 3 mrt 2007