1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat even wachten geblazen is, tot er 1 tot winnaar gekroond is.
    Dan komen, net als bij DVD, alles films op 1 formaat uit, en is alles weer 'normaal'.

Alleen dat afwachten... Dat gaat lang duren ben ik bang.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Denk idd dat het het komende jaar nog geen beslissing hierin komt, maar mis toch niet veel als ik het aanbod zo zie, dus valt weer mee.

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las dit ergens op een site;

Met de add-on van de 360 heb je dan wel eindelijk de HD beelden met de hd-dvd, maar de 360 heeft geen hdmi!!

Wat op ten duur kan betekenen dat wanneer er HDCP wordt toegepast, je met de 360 hd-dvd speler maximaal dvd kwaliteit beeld krijgt!
    Omdat er geen andere interface is die hdcp ondersteund, behalve hdmi.

Mijn vraag klopt dit en wat is het?

Ik moet zelf ook nog een keuze maken... heb al wel de hd-dvd speler in mijn handen gehad maar de keuze aan hd-dvd's was :'-(. En het waren alleen maar oude dvd's waar ik totaal geen belang bij heb.. iig aan wat er nu ligt bij de MM in Zwolle.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    DVI ondersteund ook HDCP.

HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection.

Heb laatst ook een artikel gelezen waar geschreven werd , dat bij 2 aparaten met HDCP de beeldkwaliteit hoger is dan bij 1 aparaat met HDCP.

Alles over HDCP en HDMI vindt je hier www.hdmi.org

Was vanavond nog even bij de MM in Hengelo en daar hadden ze nog steeds geen HD-DVD's

5. Zoetermeer

Zoetermeer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HD-DVD

:mad: MM :mad: werkt na mij gevoel TOTAAL niet mee met de verkoop van hd-dvd film's.
    Als je kijk wat er aan :lol: blu-ray:lol: film's liggen tegen over _O_ hd-dvd_O_ film's in de winkel terwijl er zat tekrijgen is meer als wat hun hebben.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Media Markt lijkt inderdaad Blu-ray sterk te promoten. Maar ik heb de indruk dat 't HD DVD kamp nog (serieus) moet beginnen met de promotie in NL.

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt is omgekocht door Sony :+

8. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt er idd veel op, op de website van FRS kun je wel al bluray kopen maar nog geen HD-Dvd.

Niet dat ik nou pro HD-DVD ben, maar ik heb wel liever dat zij de slag gaan winnen anders moet ik een ps3 of apart een bluray speler aanschaffen.
    Moet ook eerlijk toegeven dat HD-DVD nou nog niet bepaald toptitels heeft, heb er nu zelf 9 gewoonweg omdat ze zo goedkoop waren.

9. Nutrini

Nutrini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hd dvd

Hoi ik heb sindskort ook een hd dvd drive, en heb er 1 film bij . 2 fast 2 furious.
    Wat ik merk bij het afspelen is dat het een heel klein beetje schokkerig is. hebben meer mensen hier last van of ligt het aan de film? of ...??
    In het begin zag ik het gelijk al dan zie je die wereldbol van universal.

Mvg Jeroen.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is ook precies de reden waarom ik nog wacht met het kopen van een HD speler (HD-DVD add-on of PS3 ). Het is nogal zonde van mijn geld als ik straks €599 uitgeef aan de PS3 (Blu-Ray), maar dat later blijkt dat HD-DVD heeft gewonnen (of andersom).

Heb je ook gelijk de enige reden waarom je een PS3 moet kopen: het is de goedkoopste Blu-Ray speler die er is :+

Maar ik moet me wel erg inhouden om nog geen HD-DVD speler te kopen. ik wil gewoon die HD ervaring :D :)

12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check de vette features van U-CONTROL op de HD-DVD van Tokyo Drift!

TOKYO DRIFT 'U-CONTROL' feature!

Echt niet normaal meer! Met HD-DVD kun je de extra's gewoon on the fly oproepen en speelt hij ze af via picture in picture (Denk aan de cross comm van GRAW)!

Bovendien zit er echt een vet stuk in waar je je eigen auto kunt maken en aankleden zoals je dat bij need for speed kunt doen en vervolgens kun je deze auto in de film laden!!!

Check het filmpje maar en sta verstel!

P.S. met Blu-Ray zijn zulke features (nog) niet mogelijk.

13. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net dat filmpje zitten kijken!
    dat is echt vet! Die HD dvd moet ik hebben!

Echt stoer

Maar goed over 2 wken heb ik de PS3 in huis en dan zien we het wel met Bly ray

Weet iemand al iets van the matrix, LOTR en star wars op hd?

14. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix trilogy is aangekondigd op HD-DVD.

Overigens is dat filmpje super, ik heb wel al U-control op King Kong gezien maar dat stukje waar je eigen auto wordt ingeladen is echt te tof.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik las ergens op 't avs-forum dat MS aan een DTS encoder werkt voor de X360. Dus wordt DTS materiaal niet langer uitgestuurd als Dolby Digital. Zal straks even de link posten.

16. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ wat is die shit fuckin gruwelijk! het is dat ik nog geen hd scherm heb maar anders had ik die rotzooi morgen nog gehaald :9

17. Nutrini

Nutrini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand???:confused:

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wtf, dus hij kan helemaal geen dts aan?8) Dus heb je zo mooie hd tv met alles erop en eraan dure instalatie en dan speelt je 360 gewoon geen DTS maar DD8:x

Moest me vandaag inhouden om bij de dixons de hd dvd speler niet mee te nemen:+ Zag er verleidelijk uit.

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik ga die film morgen ff kopen.. hele vette shit!

20. tapmeester

tapmeester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van, weet niet of het nu aan de film ligt of aan mijn systeem. Ik heb het ook bij syrania. Je zou toch denken dat het juist heel smooth zou moeten lopen. Als ik hd dvd's download en via mijn pc op m'n plasma afspeel heb ik het ook. Ik krijg deze week king kong en van helsing binnen, kijken of die het ook hebben.

hebben nog meer mensen hier last van? Ik heb een hd ready plasma, misschien heeft het met deinterlace te maken of dat ie het beeld moet downscalen. als ik dezelfde film afspeel( 2fast2furious) maar dan op dvd formaat schokt er helemaal niks(via xbox360 hd dvd drive)

groet,

tapmeester

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina