1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou volgens mij wel moeten lukken, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

    De douane kan je pakje eruit pikken, met als gevolg dat je een extra toeslag (btw, douanerechten etc) krijgt. Hoeveel dit is weet ik niet. Misschien staat op www.douane.nl iets?
     
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal 't misschien inderdaad nog even met een vga kabel kunnen proberen. Thanks 4 het meedenken in iedergeval :)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je betaald 19% BTW over de waarde van het pakket + verzendkosten.

    Games via Play-Asia , Lik-Sang , Play.com en Videogamesplus.ca heb ik tot nu nog nooit BTW hoeven te betalen.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Play.com is UK. Binnen Europa heb je daar geen last van.;)

    Daarbuiten kun je idd 'gepakt' worden, al is de kans klein.
    vergelijk het met zonder gordel rijden; het mag niet, maar de kans dat ze je echt pakken is niet zo heel groot.

    Tip; als gift laten verzenden, met als waarde 20 dollar.

    Nadeel is dan alleen dat verzekerd verzenden geen optie meer is (want dan zou je dus ook maar 20 dollar vergoed krijgen).
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik helaas wel. Al bij de eerste keer. Ze zetten er ook zo groot op VIDEO GAME, VALUE : $40
    Moest meteen 3 weken wachten en ongeveer 7,50 bij betalen...
    Zet er dan op: Gift dan controleren de douane het niet
     
  6. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dit gevonden:

    In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan € 22.

    Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

    * De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
    * U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.
     
  7. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Play.com verkoopt volgens mij geen hardware naar 't buitenland. Tenminste, dat was altijd zo.
     
  8. abuserkadayf

    abuserkadayf Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik ben van plan deze om aan te schaffen alleen hijs overal verkocht of niet op voorraad..

    en ik heb gehoord dat de component niet upscaled naar 1080p is dat zo ?





    edit: net ff ergens gelezen dat je met de monster cables wel upscaled naar 1080p
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    is er behalve die monster kabel nog een manier om de films in 1080p af te spelen...
    mijn tv kan dit gewoon aan, maar door de standaard kabel, kan niet meer dan 1080i, dus wat voor soort kabel heb ik nodig om op 1080p af te spelen?

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  10. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een monster component kabel. en de optie om 1080p te selecteren, maar mijn tv blijft dan zwart. Dus je tv moet ook het 1080p over component signaal aankunnen. met hd dvd films wordt hij altijd terug gezet naar 1080i omdat de hd dvd standaard 1080p over component niet toe laat.

    Maar omdat mijn plasma tv toch de resolutie van 1024x768 heeft laat ik hem altijd op 720p staan. Dan hoeft er weinig gescaled te worden om tot de native resolutie te komen. Dus theoretish gezien de beste beeld kwaliteit.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne bij www.komplett.nl besteld (was net de laatste) en zij verwachten vandaag weer wat binnen te krijgen (volgens hun site). Met de prijs incl. verzendkosten zijn zij een van de goedkopere (162,50 euro).
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist ff een speler besteld inclusief VGA kabel voor m'n toekomstige 22" computer monitor. Nu nog ergens een HD DVD ergens regelen. Morgen wel ffies naar de FRS ofzo. Hij is verzonden, dus morgen moet ik 'em ook hebben:).

    *joined de XBW HD DVD Club
     
  14. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    zal denk ik ook maar gewoon de add on kopen wel zo makkelijk en 5 gratis films
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welcome! :cool:
    Ik zou even naar de MM gaan als je die in de buurt hebt zitten. FRS heeft niet schrikbarend veel HDDVD's. Ik heb The Holiday voor €23,- bij de MM gekocht, en wacht op Smokin Aces van Axelmusic.com. Die was niet meer op voorraad maar stond op Backorder bij de leverancier en kan 'm binnen afzienbare tijd verwachten. Formulier van de actie moet inmiddels ook in Engeland aangekomen zijn, dus het aftellen naar de 5 gratis films kan ook beginnen! :)
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe :p

    Ik rij straks ff naar Lucas Klamer/Makro hier in Den Bosch, mocht dat geen succes worden dan ga ik morgen de stad wel in. Daarnaast heb ik al een aantal titels bedacht die ik uit de V.S. wil halen. Al vraag ik me af of die daar uiteindelijk wel goedkoper zijn..
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met de huidige wisselkoers is alles uit Amerika goedkoper! :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies!

    Heb daar voor 230 dollar aan comics besteld, en is in euro's 160!\o/
    (geen verzendkosten)

    Is leuk winkelen zo!


    Maareh;
    Komt dit ding ook nog in het zwart of niet? Staat wat beter bij mijn Elite....
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar is nog niets over bekend. Ik denk het niet, dan hadden ze daar wel iets over gezegd.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, veel HD DVD's kosten 35$ ofzo. Dat komt uit op ongeveer 23 euro. Dat is in veel gevallen wel goedkoper, maar wellicht in een aantal ook niet. Mja dat komt nog wel:+. Eerst dit ding krijgen en een eerste disc bemachtigen:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina