Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Die HDDVD's schijnen inderdaad van zeer slechte kwaliteit te zijn... Sommigen schijnen nauwelijks verschil te zien met de normale DVD versie. :x
    Volgens mij zijn ze wel in iedere MM te vinden. In ieder geval als losse verkoop (15,- p/s).

Dat heeft te maken met de producent. Universal gebruikt dikkere, vierkantere doosjes. Warner gebruikt weer smallere, bollere hoesjes. De vorm van de Universals vind ik persoonlijk mooier, alleen is het een beetje jammer dat de helft van de cover grijs... :{

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Wel al van wat mensen gehoord dat Underworld wel weer ok was, dus die maar gehaald, vond et altijd wel coole film. Binnenkort zelf es zien, ik waag me niet aan de andere films aangezien ik daar weinig goeds over hoor en meeste wel op normale dvd al heb.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Toch jammer dat ze geen standaard formaat doosje gebruiken. Zo heb je altijd reliƫf op je plank! :+

4. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat ze allemaal grijs zijn dan allemaal verschillende kleuren. Alles dezelfde kleur staat wel mooi naast elkaar.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo te lezen is DFW een beetje de "RCV" van de HD-DVDs.. zonde! Alles dus vanuit het buitenland bestellen ;)

Mijn HD-Speler is nu alweer terug, heb een geheel nieuwe gekregen en zit nu dus met 2 afstandsbedieningen :p

6. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Join the club :) Ik had samen met mijn xbox 360 een afstandsbediening gekocht en had er ook eentje bij de HD-DVD speler gekregen. Degene die ik heb gekocht ligt nu stof te happen aangezien niemand uit mijn vriendenkring hem wilde overkopen (had m al of geen interesse).

Daarnet The Island gekeken. Heerlijk scherp en mooie plaatjes gaan goed samen :) De extra features vallen beetje tegen maar het gaat mij toch om de hoofdfilm.

Morgen ga ik Chronicles of Riddick kijken, ben benieuwd, de dvd was ook al erg scherp.

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist binnen gekregen:
    - fearless
    - v for vendetta
    - blood diamond

Ik ben het meest benieuwd naar fearless, ik laat wel eens iets weten wat ik er van vond

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waar had je besteld?

9. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik alvast een kleine hint geven. Geweldig :thumbs:

10. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze via ebay. Alle drie bij dezelfde persoon gekocht. Wel een groot minpunt:
    "ze waren niet nieuw" terwijl het een ebaywinkel is en er duidelijk wel vermeld stond voor alle drie dat ze nieuw zouden zijn. Nu te veel had ik niet betaalt, maar voor tweedehands had ik waarschijnlijk minder betaalt. Maarja

11. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer Wild Hogs uitkomt?

ik zag vandaag de trailer in moviefacts en het leek me wel een goede film:)

http://video.movies.go.com/wildhogs/

Edit:

ik ben bang dat hij alleen op bluray en dvd verschijnt..

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  12. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    weet iemand of je gekopieerde HD-dvd af kan spelen via hd-adon van microsoft

13. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik het een rot slechte film ;) helemaal niet zo grappig als je verwacht.
    Dat is mijn mening nu eenmaal en ik denk inderdaad dat die enkel op blu ray uitkomt. Misschien via een omweg door een europese uitgaver....

Maar naar mijn mening ook niet het type film dat je echt op hd moet hebben. Huur hem eens op dvd, ik ben er zeker van dat je hem niet meer moet hebben :)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou ik had hem op dvd gezien, en toen was hij al erg scherp.

Vond hem zelf wel grappig eigenlijk :) Maarja je moet er van houden denk ik.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoop deze week m'n gratis films binnen te krijgen! Wordt nu wel tijd! :+

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wohoew morgen transformers hd dvd

17. Crazyt

Crazyt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook nog niets binnen.. Is er al iemand anders die zijn gratis 5 hd-dvd's binnen heeft?

18. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee anders was het wel allaaaaaang gepost! Heb geduld! :b:

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij is het nu precies 1 maand + 1 dag. Dus het zou gewoon binnen moeten komen. Heb trouwens niet de originele sticker meegestuurd. Zal ik eens voor de grap mailen?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Reageren ze toch niet op. Heb destijds gemaild toen ze die adres-swap hadden gedaan. (Engeland > Duitsland). Nooit een reactie op gekregen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina