1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd dat vond ik ook. Klopte niet helemaal. Bij deel 1 en 2 had ik dat bij die ene totaal niet.

Full Metal Jacket en World Trade Center heb ik gisteren gekeken. FMJ blijft gewoon tof, hoe vaak je hem ook ziet. Het zag er niet super speciaal uit, maar nja dat was al bekend. World Trade Center vond ik erg mooi, herinnert je weer aan het feit wat er op 9/11 gebeurde. Niet dat ik het vergetn was ofzo, maar goed. Mooie film, alleen soms wat donker 8).

Nu bezig met Children of Men. Die ziet er ook wel strak uit. Pas 2 minuten gecheckt ofzo.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dude! Heb je ze allemaal al bekeken? :+
    Ik ga zometeen maar 's Tokio Drift kijken. Heb ooit een Cam Versie gezien..dus dat was al niet veel qua beeld! 8)

3. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij hebben ze Dreamgirls erbij gedaan terwijl ik die niet had aangestreept. :mad: Iemand interesse om die te ruilen o.i.d.?

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet heel erg volgens mij...
    ik moest ook per mail opsturen, heb toen over de telefoon overlegd, en die vrouw bleef net zo lang aan de lijn tot ze mijn mailtje had...
    daar zat ook niks van een ingescande bon bij...
    alleen uitgetypt welke hd-dvd's ik wilde, en mijn gegevens+ serie nr. van hd-dvd add on.

Zij zei toen dat het allemaal goed zou komen, en dat ik binnenkort mijn hd-dvd's kon verwachten.

ps. heb ze dus nog niet ontvangen, maar verwacht ze vandaag of morgen...

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Kreeg zojuist mail van Synerlogis!

Dear Sir,

Sorry for that. We will sent you a copy of Troy ASAP.

Kind regards,

XBOX | synerlogis
    Customer Service

8)!!

6. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist mijn HD-EP35 besteld over amazon.de. Ik had gezien dat die actie van 5 gratis films + bourne en 300 in de doos, maar tot 31/01 aankoopsdatum loopt, het formulier moet dan voor 28/02 binnen zijn. Via amazon.de krijg ik er dan nog een hd dvd box van grönemayer bij, ken ik niet maar ja. Ik kan hem dan wel pas gaan halen als we de volgende keer in duitsland zijn, rond de 2de februari, maar het belangrijkste is dat ik dan nog wel de 5 gratis films heb. Niet dat er geen andere actie zou komen maar toch.

Dan nog even een roddel voor de mensen die nog wel even hd dvds willen blijven kopen (maar voor duidelijkheid het is een roddel!)
    Maar ik zie er ook tittels van universal tussen staan, maar ja het is dezelfde kant. Gisteren heeft universal trouwens nog eens gezegd dat ze volledig achter hd dvd staan... dus kunnen we van hun nog wel wat verwachten. Gladiator zou ik wel willen :)
    En nog vele leuke die in die lijst staan.

TLT zou staan voor de triple layer hd dvd's = 51 gb

7. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als die roddels waar zijn dan zou dit mn lijstje worden met deze titels:

Braveheart TLT
    Gladiator TLT
    Saving Private Ryan HD
    Cast Away TLT
    Shrek 1 & 2 (Also Trilogy BOX Set w/P
    TLT
    A.I.: Artificial Intelligence HD

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Shrek en Gladiator lijken mij wel erg vet. Overigens heb ik vandaag ook een mailtje gekregen van synerlogis dinges dat die van mij ook niet binnen gekomen is. Heb de bon maar even ingescand en gegevens toegevoegd hopelijk krijg ik ze nu wel toegestuurd. Vind het wel een boute service verder hoor. Zoveel dingen die ze kwijt raken...

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Saving Private Ryan in HD... Wow :D Vliegt het bloed je in het eerste half uur zeker de huiskamer in :D:D

Hopen dat het waar is!

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Told ya so :+. Mja.. heb ze idd allemaal al bijna bekeken:p..
    Moet ff ruimte maken voor Oceans 13' enzo8)

11. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Cast Away is pas gereviewed op Highdefdigest.com. Daar staat dat het een Fox titel is. Op IMDB staat wel weer dat het dreamworks is :confused:

Braveheart, Gladiator en Saving Private Ryan komen hier zeker weten. Hoewel ik van die laatste nog niet zeker ben of die op HDDVD uitkomt, aangezien hij van Spielberg is en hij is pro Blu-ray...

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Spielberg heeft er geen reet mee te maken. Hij was (volgens mij) producer van de film; niet de uitgever.

En ik heb ook nog steeds geen HD DVD's binnen van dat kut bedrijf. Heb net maar weer een mailtje gestuurd...

13. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel dat Spielberg er veel mee heeft te maken. Hij is de 'Director' van Saving Private Ryan. Zelfde geldt voor Indiana Jones en deze komt echt alleen maar op Blu-ray. Uitgever is hij volgens mij nooit geweest. Hij de producer van Transformers en deze kwam met pijn en moeite op HDDVD uit.

Pfff, allemaal veel te ingewikkeld. :+

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Michael Bay is ook een sterk Blu Ray supporter. Toch was hij de regisseur van Transformers. En is diezelfde Transformers (vooralsnog) alleen op HD DVD verschenen.

Zo zie je maar, de uitgever bepaald alles. Want zonder uitgever > geen film.

Mwah.

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Uit dat lijstje van Anton zitten er wel een paar steengoede films bij zeg! Die ik zelfs nog wel een keer wil kopen op HD-DVD. Het "TLT" (triple layer) gebruikt men hopelijk omdat men de transfer / bitrate omhoog heeft gegooid :)

Ik zou deze zeker willen:

Braveheart TLT
    Gladiator TLT
    Saving Private Ryan HD

en afhankelijk van beeldkwaliteit:
    Cast Away TLT
    A Beautiful Mind HD
    Titanic TLT

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn lijst:

Titanic TLT
    Gladiator TLT
    Saving Private Ryan HD
    Cast Away TLT
    Shrek 1 & 2 (Also Trilogy BOX Set w/P) TLT
    A Beautiful Mind HD

18. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de zekerheid, dit lijstje is een gerucht. Het kan even waardeloos zijn als nieuw gerucht hierboven over paramount. Zo zijn o.a. bravehart, cast away en titanic blijkbaar tittels die deels van fox zijn. Maar de rechten kunnen nog al verdeeld zijn, zie fantastic four bv.
    Je kunt dit nagaan op imdb maar of je er wijzer van wordt...

Maar willen jullie een vette tittel:
    http://www.amazon.de/Crank-Extended-Cut-DVD-HD/dp/B000WDWPJ4/ref=sr_1_5?ie=UTF8&s=dvd&qid=1201103956&sr=1-5

extended version met dvd erbij. Dit is van een duits uitgever en is wel van goede kwaliteit in tegenstelling tot DFW. Zij hebben o.a. ook het parfum en renaissance.
    Trouwens ook allemaal op blu ray te verkrijgen! Ik laat wel iets weten of ik ze goed vond zodra ik ze heb.

Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Crank, meesterlijke film met een meesterlijke acteur! (Jason Statham :cool:)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn HDDVD's tot nu toe! (die overbelichte is Kiss Kiss Bang Bang)

De links Tokio Drift gaat naar LangeJan en wordt vervangen door Troy die ik nog opgestuurd krijg door Synerlogis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina