1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Jurasic Park lijkt me trouwens ook wel lachen in HD. Is daar al iets over bekend of nog helemaal niks?

2. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig om te zien dat veel mensen 't zelfde gekozen hebben als ik:

- Fast & the Furious: Tokyo Drift
    - Troy
    - The Prestige
    - The Hulk
    - Dreamgirls

3. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Forrest Gump HD!! :mad: :D

4. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van The Hulk heb ik Children of Men gekozen. Ben niet zo'n fan van the hulk. Is dreamgirls trouwens een beetje een leuke film? Een vriend van me zei dat ik die moest nemen voor als er een keer een meisje op bezoek zou komen :+ Tsja ik kan dan ook niet best Transformers met haar gaan kijken op zich :+

5. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toshiba heeft in de VS, Canada en ik geloof nu ook Europa (?) op 14 januari de prijzen van HD DVD-spelers met 50% verlaagd. Het is nu ook duidelijk waarom: in de week na de bekendmaking dat Warner exclusief Blu-Ray werd, is de verkoop van losse spelers compleet in elkaar gezakt. Nog maar 7% van alle verkochte HD-spelers was die week een HD DVD-speler van Toshiba, de andere 93% was Blu-Ray. Tegelijkertijd was het marktaandeel qua filmverkoop naar 15% gezakt. Een paar dagen later werd nog bekend dat 90% van alle HD-spelers in Japan Blu-Ray was. Daar bovenop kwam nieuws dat Sony in de VS en Europa in de laatste vijf weken van het jaar 2.5 miljoen PS3s had verkocht.

HD DVD is werkelijk op sterven na dood.

6. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kuch kuch

past misschien daar wat beter,
    hier zijn we graag nog wat pro-hd-dvd ;)

Maar idd de vooruitzichten zijn niet heel goed voor hd-dvd...
    en toch heb ik er geen spijt van dat ik de hd-dvd add on heb gekocht, bevalt erg goed. en de films zullen met een beetje geluk ok in prijs gaan zakken, en zo wordt het voor ons als consument toch nog wel gunstig...

7. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast was de prijs van de speler ook niet zo hoog. 150 euro met 5 gratis HD-DVD's en een remote. Die remote was ik al van plan te kopen dus was het nog maar 120 euro. Die films ook nog eens 20 euro per stuk, dan kom ik op een 20 euro uit voor de speler. Absoluut geen spijt.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Exact. Een Blu-ray speler kan je altijd nog kopen. Opzich is dit de goedkoopste manier om aan HD content te komen.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vanmiddag 300 op HD DVD aangeschaft. En om eerlijk te zijn, zie ik geen verschil met de normale DVD, die ik ook in mijn bezit heb. Weet niet of het aan mij ligt of aan het filter dat Virtual Studio's express over de film heeft gegooit, maar ik heb het gevoel alsof ik 35 euro voor jan lul heb uitgegeven.

The Matrix Trilogy is dan wel weer geweldig; echt een aanrader voor de schamelijke 49,99.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er zit express een filter overheen om het realistischer over te laten komen.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat ik zei...

Echter doelde ik niet op een "realistisch" filter. Virtual Studio's heeft het beeld namelijk zo aangepast dat het er meer uit zou zien als de originele graphic novel van Frank Miller. Nee?

Misschien had ik iets te hoge verwachtingen. Who knows...

12. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo, maar voor mij is het toch één van mijn favoriete hd dvd's. Die filter vind ik zeker een goede toevoeging en die film is dan vooral ook zo schitterend door het kleurgebruik.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    De film zelf is natuurlijk geweldig. Maar het beeld stelt teleur. Kleuren springen er helemaal niet zo helder uit IMO. En dat komt door die kut ruis die over het beeld zit. Misschien dat het iets te maken heeft dat mijn HDTV de settings op "speelstand" zet als de 360 aangaat. Dat veranderd het kleurenpatroon aanzienlijk...

14. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien. Ik heb hem nu al 4 keer op hd dvd gezien en 1 keer in de cinema. En de kleuren hier, zien er vele beter uit dan in de cinema. Maar het is wel zo dat er met enkele basiskleuren sterk gewerkt word, rood en oker bruin-beige enzo.

15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Children of Men had ik ook bijna gekozen (superfilm). Voor de vrouw had ik maar gekozen voor Dreamgirls. Dit is wel een aardig film, maar niet echt super. Een beetje een 'vrouwenfilm'.

16. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of de prijs van de HD dvd speler van MS gaat dalen.. de stand alone spelers zijn nu al vanaf € 150 euro te koop met films.......... de EP-10

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Heb synerlogis een mailtje gestuurd over mijn HD DVD's, en waar ze nu precies blijven. Kreeg ik het volgende terug:

Dear Sir,

Your order was dispatched on Jan 22nd. Please allow up to a week for delivery.

Kind regards,

Hoe zeker kan ik er van zijn dat ik de films eendezerdagen kan verwachten? Want ik heb namelijk niks in mijn mailtje verwerkt over gegevens behalve mijn naam.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik kreeg ook dat mailtje, alleen mijn datum was Jan 15th. En op de dag dat ik dat mailtje kreeg vielen ze ook in de brievenbus.

19. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb sinds 2 dagen de 2032 SW Samsung, werkte gewoon goed.
    Maar gister waren er een paar mensen die er op met de Xbox 360 op gespeeld hebben en evt op een aantal knopjes gedrukt hebben. Maar toen ik hem vandaag aandeed, was alles geel gekleurd... Alle letters (rtl teken bijv) , en balkjes zijn geel, en de rest is geel getint... Ik heb via het menu geprobeerd allerlei instellingen te veranderen maar het helpt niet echt..
    Iemand die weet wat ik moet doen?

EDIT: sorry ik zie dat dit het verkeerde topic is...

Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Terug naar Fabrieks-instellingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina