1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zo juist ook besteld via play-asia kan iemand even precies zeggen of ik er nog speciale stroomkabel voor moet halen?

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne word vandaag verstuurd :) leuk kerstcadeau
     
  3. Baggerman

    Baggerman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Benny, mag ik vragen waar en wanneer je deze besteld heb?
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    7 december besteld op amazon.de
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend was ik in de buurt van Nijmegen ivm mijn werk en heb ik toch mn TomTom opdracht gegeven om naar Kleve Duitland te rijden maar helaas.... Geen HD DVD player te bekennen.... Ook de Wii was er uitverkocht.
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer man.. ga je hem nu bestellen ? bij amazon.de hebben ze blijkbaar nieuwe lading binnen gekregen, dus maybe sturen ze meteen op als je snel besteld.. ;)
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m vanmiddag bij play asia besteld met een 15$ discount ;) DUs nu komt ie op 176 euri uit als ie niet door de douna onderschept wordt 8)
     
  8. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm hoezo zou de douane daar zo moeilijk over doen dan?

    Maar wil t ff voor de zekerheid weten

    bij amazone bestellen heb je gewoon de goede versie!? Want ik vraag me af of de uiteindelijke versie ( die in nederland uitkomt ) verschilt van de hd spelers die je nu bij amazon ken bestellen/

    Ik had een paar winkels gemail en die zeiden dat ze m in het vooraar jan/feb zouden krijgen
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Play-Asia zit toch in Hong Kong? Daar zit iig een grote kans op dat het gecheckt word en er 19% Zalm overgaat :+ (+ nog wat kosten enzo. Wat wonen we toch in een fijn land..)
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem trouwens aan dat amazon.com U.S. is?
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Erhältlich bei

    schaam schaam schaam, me duits is dus echt kut. wat betekend dit :p

    ik ga m dan denk maar bij amazon. com bestellen
     
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    *** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***


    :confused::confused::confused:
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    www.play-asia.com is hetzelfde (zoniet beter) dan Amazon.com
    Ik betaal inclusief verschepen € 176,- (zoals gezegd, mocht de douane mn pakje onderscheppen dan komt er nog belasting bij en invoer rechten maar dan km je dus net uit op de Europese prijs.
    Enige dat er verschilt is dat je er een Japanse remote bij krijgt :D Maakt niet uit want ik heb nog de remote van de launch 360 ;)
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel verassend trouwens: gister kreeg ik een mailtje van amazon.de dat ze de hd-dvd spelers pas over 1 a 2 weken binnen krijgen en vandaag een mailtje dat hij verstuurd is.. :9

    trouwens, is er iemand die weet hoe lang het duurt totdat hij bij je binnen is als je status op verzonden staat ? Ze zeggen pas na de kerst, maar duurt dat dan zo lang?
     
  15. Xbox Revolution

    Xbox Revolution Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik de tijd gevonden om een kleine review te schrijven! Foto's komen wel later, moet eerst nog een goede camera kopen maar ja.

    Installatie is een eitje, gewoon een kwestie van de draden aansluiten, heb de handleiding niet eens gebruikt. Ik gebruik mijn HD-DVD speler trouwens in combinatie met een Samsung LE40R71. Nou vol verwachting ging ik King Kong erin zetten en was benieuwd naar hoe het eruit zou komen te zien. Ik heb namelijk al best wel vaak mijn pc aangesloten op mijn tv en HD films gedownload zoals Gladiator en Sin City, dus ik weet al hoe HD eruit kan zien. Wat ik me afvroeg was of de HD speler dit kon overtreffen en of het echt een wereld van verschil was. Nou een wereld van verschil was het niet, maar het verschil is wel duidelijk genoeg dat het de aanschaf waard is. Sowieso is het verschil tussen een normale DVD en een HD-DVD gigantisch. Je moet er niet te licht over denken, als je een HDTV hebt, moet je het zeker aanschaffen!

    King Kong ziet er echt fantastisch uit! Om wat nauwkeuriger te zijn, het is zeer scherp! Ik laat mijn vrienden standaard de T-Rex scene zien, aangezien je daar aktie, veel kleuren en CGI in een hebt. Het grote voordeel van de HD versie is dat de kleuren er werkelijk van af spatten, de jungle lijkt echt te leven. Het rare is dat de geanimeerde dinosaurussen er niet eens nep uit zien, ze lijken zelfs echter dan in de bios. Maar wat mij echt opviel is de enorme mate van detail in de achtergrond. Natuurlijk is de vacht van Kong en de huid van een T-rex echt mooi, maar zelfs een simpele bergwand ziet er prachtig uit, met begroeiing erop en shiz. Je kan kleine vliegjes door de lucht zien vliegen en je ziet ze op de tanden van de T-rex chillen. Ik zelf had wel verwacht dat het er mooi uit zou zien, maar mijn vriendin en sceptische vrienden kunnen hun ogen niet geloven. Nu kan je je dure tv eindelijk eens rechtvaardigen met meer dan een game console!
    Ik heb trouwens een home cinema set, maar het geluid was me niet zo opgevallen, volgens mij gewoon standaard DVD geluid.

    Conclusie, kopen die hap. Ik heb alleen King Kong gezien, en het is echt een aanrader! De film zelf is niet echt top, maar het is volgens mij wel de beste manier om te laten zien hoe duidelijk het verschil tussen een normale DVD en een HD DVD is!
     
  16. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter aanvulling zal ik ook nog wat vertellen. Ik heb sinds een tweetal weken ook de hd speler binnen en afgelopen week de hd dvd van Superman Returns gekeken. De USA versie is een hybride hd dvd, dwz dat er zowel de hd alsmede de "gewone" dvd versie op het schijfje staat. Ik heb het beeld van de hdversie vergeleken met die van de dvd (de dvd speelde op mijn Pioneer 868 dvd speler, het topmodel van pioneer van 2 jaar geleden, beeld was ge upscaled naar 720p) en het beeld van de hd versie veegde de dvd versie weg. Het leek wel of er vaseline op mijn lens was gesmeerd toen ik de dvd versie bekeek, echt een ontzettend groot verschil, terwijl het beeld van de dvd op de meeste dvdreview sites als goed tot zeer goed wordt omschreven.

    De hd speler bevalt mij prima, de afstandsbediening ligt ook lekker in de hand, alleen jammer dat de verlichting van de knoppen zo snel weg gaat.

    Installatie is super simpel, herrie van de drive valt mee maar zou wat mij betreft nog wel wat stiller mogen.

    Voor mensen met een hd lcd/plasma scherm of een projector is de hd speler echt een must (of je moet voor een dedicated speler gaan zoals de nieuwe toshiba), kopen dat ding!!
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het nu alleen over de scherpte. Hoe is bijvoorbeeld de diepte in het beeld tov. een normale dvd?
     
  18. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Net zo'n groot verschil!
     
  19. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej gamers,

    heb vandaag naar gamezone gebeld en die hebben vandaag een lading binne gekregen met HD DVD spelers!

    dussss... mensen die er nog 1 wille hebben voor kerst weten waar ze moeten wezen!:)
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik bedoelde gameshop in den haag
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina