Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Ik kon h'm vanmiddag afhalen bij gameshop Den Haag, toch maar niet gedaan.
    Betreft de Amerikaanse versie.....
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    www.rodisc.nl heeft weinig voorraad op dit moment.
    Serenity en Apollo 13 hebben ze niet...

    FF gebeld en ze geven aan dat ze in de winkel veel meer (import) voorraad hebben dat dat ze op de site mogen laten zien.

    Adres: Ro-Disc b.v.
    Mariniersweg 78a
    3011 NT ROTTERDAM
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja? Dus? Is op iederer 360 te gebruiken, je kunt de stroomkabel van je oude Xbox gebruiken of voor een 2 euro een nieuwe kopen... Voor de rest precies dezelfde...
     
  4. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    eergister besteld bij Play-Asia en is nu shipped, dus nog even wachten en ik kan ook genieten
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestelling transport met DHL van Leipzig naar Lelystad, hoe lang zal het duren ? Hij is vanaf de 20e onderweg..

    Ik hoop stiekem dat ik 'm morgen nog krijg, maar kleine kans :mad:
     
  6. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    maakt idd geen reet uit. Ik moest alleen zown net soertje erbij halen voor 2 euries bij de handyman:)

    Maargoed ik heb m! Maar heb nog geen tijd gehad om m te instaleren!

    Ik ga er zeker foto`s van maken! Hoe post je fotows trouwens? Via mijn album en dan de URL van de foto kopieren plakken.

    __________________

    Al heb ik morgen niet veel te doen dan ga ik daar maar eens kijke


    Thanks voor de tip Xwon
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeehaa!! Ik heb m ook!!!

    Nu net binnengekomen en hook m meteen ff aan mn HD plasma :D
    More info later op de avond \o/

    oja, Media Markt in Breda heeft alleen Blu-Ray films: "Meneer, HD DVD komt niet echt van de grond..........". Ik keek m aan en vertelde dat ie ff zn huiswerk moest gaan doen |:-
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Blu ray stond laatst ook al in het foldertje van media markt. Vroeg me ook al af waar je hd dvd films kon kopen, aangezien ik misschien een aparte hd dvd speler wil kopen maar in almere tot nog toe niets naar mijn bevinding (correct me if i'm wrong)
     
  9. rizzle

    rizzle Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat ie media markt lult ik werk bij media markt zoetermeer op cd/dvd afdeling heb al king kong serinty en apollo 13 hd dvd op werk liggen met nederlands subs. + kan al aardig wat films bestellen die in feb uit komen

    kan miami vice bestellen fast and the furious alle 3.

    kan echt van alles al voor bestellen ze worden dan geleverd op release datum das rond feb.

    in febru.. komen er zeker stuk of 15/20 films uit. ze staan al meerendeels in het systeem bij mij op werk en voor de mensen die op korte termijn films willen.rodisc in rotterdam heeft zeker stuk of 40 hddvd films op voorraad.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik heb de HD DVD player vanmiddag in Den Haag gekocht en daar bij de MM hadden ze die 2 titels... Het was er alleen zo druk en we moesten toch nog naar Breda (IKEA) dus daar in de MM wisten ze echt niet waar ze het over hadden...
    Het lijkt wel of MM Blu Ray meer pushed dan HD.... (correct me if I'm wrong).

    Eerste bevinding is echt zwaar positief!!!
    Jammer genoeg dus alleen Kong, net ff de battle met de T-Rexen gecheckt... 8)

    Als mensen nog twijfelen.... Niet nodig :) Strak, kleurrijk en tja... Gewoon erg mooi.
    Zodadelijk komt er een kritische maat op visite met zn vrouwtje en ben benieuwd of die het zien ;)
    Morgen ff naar R'dam op en neer en nog even wat films erbij halen denk ik :)
     
  11. rizzle

    rizzle Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat deden ze bij ons ook
    blalblbla blu ray dit blu ray dat dus ik zo wacht nou maar
    bij ktv afdeling liepen ze blu ray gaat winne teroepen
    tot op een dag blu ray player binne kwam ik gelijk filmvan me afdeling gepakt open gerippt!!! en in dat ding geprompt en aangesloten op full hd samsung scherm en beeld was crap!!! dus die gasten van ktv afdeling waren zo ::x . ik lachen whahaha kijk daar heb je je blu ray wahahah hun waren stll gelijk hd dvd !!! hd dvd !! hd dvd liepen ze teroepen.. ik support hd dvd 100% omdat ik ook die regio code haat bij blu ray das dikke bullshit. + dat hd dvd gewoon er nu al super uit ziet en dat full hd van blu ray gewoon crap.luister als iemand films wilt voor bestellen ik heb aantal in me computer staan kan ze gewoon op je naam laten zetten als dan in feb binne komen.

    hd dvd \o/ _O_ :thumbs:

    blu ray _0/ =( :): :x :{
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @ aan iedereen die al zo'n speler heeft.

    hoe is het geluid van dat apparaat? Als het net zo'n stofzuiger geluid is als de 360 dan pas ik. Moet de 360 ook aanstaan, zo ja hoe is het geluid dan van de 360?
     
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dat Microsoft ze vanaf nu officieel in Nederland laat verkopen?
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou je iets meer aandacht willen besteden aan interpunctie in je berichten? Het is nu net één lange zin, wat niet fijn leest. :)
     
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej Xwon ga jij ze morgen bij Ro-disc halen?

    heb jij ook de americaanse versie?

    Ik heb geen nederlandse ondertieteling bij king kong?
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ontzettend slechte ondertitel of wat het ook is bij King Kong:

    The look and sound of perfect...perfect wat? Die zin is niet af en is dus geen zin. :confused:

    Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of beide formaten blijven bestaan of 1 van beide het wint.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    The look & sound of perfect is de 'titel' van HD-DVD als het ware.
    Het beeld & geluid van perfectie is het vrij vertaald.
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo zeg...............
    Net ff de look and sound of perfect over me heen laten komen...... _O_ _O_

    King Kong is echt de beste titel die ze er bij hadden kunnen stoppen. Oogverblindend, na de aftiteling moesten we echt ff bijkomen van hetgeen er getoond werd....
    Geluid kan aangewerkt worden, iets teveel sup en te weinig diepte in de stemmen e.d. maar niet storend...
    Maar het beeld.........:D :D :D Ik kan zoveel scenes naar voren halen die me echt versteld stonden staan... Sommigen zeggen de T-Rex scenes maar de New York scenes op het Impire State zijn echt de beste... Diepte, kleur, detail, perfectie inderdaad....

    Ik mag met eerlijke trots vermelden dat ik super dik tevreden ben met de kroon op mn home cinema!

    Iemand die hier nog over gaat zitten zeuren heeft duidelijk niet een HD Ready (of full what ever) tv en een HD DVD speler O-)
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen NL subs inderdaad, Engelse zijn ook handig ;)
    Morgen als ik tijd heb naar Ro-Disc maar weet niet of ik dat ga redden...
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Xwon ik wou de vanaaf al toevoegen maar had weinig tijd! ik zal dat morgen ff doen! ik ga in de middag naar Ro-disc miss zie ik je dan nog wel!

    Is het alleen bij King Kong dat e geen Ned ondertiteling is of is dat bij alle aankomende had dvd`s?

    Maar mijn eerste reactie was "terrrrring, das scherp"

    ben er echt super tevreen mee! kga morgen cker 1 a 2 dvd erbij halen!

    :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina