1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, maar hij is vandaag al meteen verkocht...
    (ik weet niet of jij die gast was die ook belde...?)
    Ik ga hem nu van Speurders en Marktplaats halen.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Garantie zal gewoon via MS lopen lijkt me, net als de 360.
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Levert amazon.de alweer Hd-dvd players uit dan?
     
  4. Paultje66

    Paultje66 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn duits is niet goed, maar volgens mij kun ze ze bij amazon.de niet eens meer bestellen
     
  5. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het in deze thread stond, maar iemand zei dat er nog maar een drie-tal HD DVD's beschikbaar zijn bij de Media Markt. Zijn dit er ondertussen al meer geworden? Ik ben van plan om volgende week te gaan, maar als er nog bijna niks beschikbaar is dan heeft het niet zo heel veel zin.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    'de' media markt is een groot begrip. Niet alle vestigingen hebben dezelfde prijs/aantal artikelen...
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan mis je hét pronkstuk voor je nieuwe HD DVD speler. De speler alleen is al dik 200 Euri waard (lees de revies en ervaringen over heel het internet en je weet dat zelfs zonder KK deze speler een must is....).

    Gisteren mijn overbodige speler voor €260,- verkocht met KK maar als die er niet bij had gezeten was ie een dag later ook voor dat bedrag weg geweest....
     
  8. vilitrius007

    vilitrius007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, misschien wat te voorbarig geweest, kan 'm inderdaad doorverkopen ;) Maar zeg nu zelf, als ik bij o.a. de consoleshop voor hetzelfde bedrag wél KK erbij krijg (als ze 'm überhaupt binnenkrijgen ), dan is het toch ronduit vreemd, dat bij Bol.com voor hetzelfde bedrag de HD-DvD er NIET bij zit, zoals beschreven door Eddie 12. Of er zit weer 1 of andere sukkel bij de klantenservice bij Bol.com, die niet alles op een rijtje heeft.. :lol:

    Misschien nog een domme vraag, maar wat ik nog steeds niet begrijp, hoe het kan, dat over een component aansluiting (Y,Cb/Pb,Cr/Pr) het volledige 1080i signaal overgegooid kan worden. Hoe me te goede, maar wat ik gelezen had (vooral met de invoering van Aacs) is het toch alleen mogelijk om 1080i als p over een HDMI te gooien? Of vergis ik me?
     
  9. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, daar dacht ik even niet bij na

    Ik heb het over de Media Markt bij de Amsterdam Arena, heeft iemand daar recentelijk het HD DVD aanbod bekeken?
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    een maatje van mij die nu in colorado springs is zou vandaag voor me kijke! Want daar verkochten ze ook al volop hd dvd`s en spelers
     
  11. vilitrius007

    vilitrius007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie zonet op Bol.com, dat de speler over 2-4 werkdagen geleverd kan worden!:thumbs: :thumbs:

    Xbox 360 Hd DVD Drive
    Xbox 360
    Xbox 360 Hd DVD Drive Microsoft

    bol.com prijs: € 199,99
    2-4 werkdagen
    Game-accessoire | Full version | Nederlandse versie
    Releasedatum: 31.12.2006
    EAN: 0882224240666

    Heb 'm voor de kerst gereserveerd, dus ik ben erg benieuwd wanneer ik 'm binnen ga krijgen. Laat het jullie nog wel even weten.

    Iedereen alvast een goed uiteinde toegewenst!!! :b:
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ben benieuwd wanneer je hem binnen hebt, als het lekker snel is koop ik hem ook daar.
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  14. rizzle

    rizzle Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    hd dvd drive tekoop

    ehm werk bij media markt zoetermeer dvd afdeling.en wij hebben king kong , serinty , apollo 13 hd dvd

    als het goed is krijgen we deze maand jan./feb aantal nieuwe films binne , alle 3 de fast and the furious,
    jarhead.
    alle 3 rambo.

    en nog aantal films. alleen jammere is dat veel meer films worden gereleased in belgie kut belgen,slaat echt nergens op

    B.V (alleen Belgie)
    Million Dollar Baby
    Mulholland Drive
    the Pianist
    Traffic
    Ali
     
  15. lonely1

    lonely1 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraagje. Ik heb nu al enkele weken me xbox 360 hd-dvd player, en die is aangesloten met een Component hd/av kabel. Ik ben van plan om de VGA hd/av kabel te kopen, is dat dan nog beter beeld ten opzichte van de component hd av?

    Ik merk een beetje ruis in het beeld met component aansluiting, en wil dus weten of dit verholpen is met de VGA hd/av kabel.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor TV heb je?
     
  17. lonely1

    lonely1 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Een panasonic viera plasmascherm type: TH-42PV500E

    kan maximale resolutie van 1366 x 786 verdragen, i know, maar ik wil gewoon weten of ie met vga hd beter beeld geeft dan met component hd
     
  18. poekie

    poekie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    component switch box en fast and the furius

    ik wou alle 3 de fast and the furius kopen bij rodisc maar die waren niet nederlands ondertiteld waneer komen de nederlandse uit??? en ik wil me wii ook component aansluiten is er een soort switch box waar ik me 360 en wii teglijik in kan doen zonder dat ik kwalitijd verlies???
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Over die switch: check deze thread eens! :thumbs:
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=93372
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Chek me vorige post.
    http://www.dvd-home.nl/release/hd/nieuw.asp
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina