Nou, helaas; we zijn bijna een week verder en nog steeds nix binnengekregen of gehoord van Bollie. Ik heb getracht om met hun 'klanten' 'service' te bellen van Bol.com...
Yeah sure! Weinig service..Ze hebben weer 5 minuten van me afgetroggeld met hun 0900 nummer en ben nog steeds geen stap verder. "U hoort nog van ons", vernam ik en moet nu nog steeds wat horen.
Maar genoeg gesproken hierover..
Heb gisteren maar gebeld met die zaak in Den Haag; daar kreeg ik gelukkig meer en goede info te horen. De HD-DVD player zou eigenlijk al in december 2006 moeten uitkomen in Nederland, echter Micro$oft heeft dit uitgesteld en is nog niet met een nieuwe datum op de proppen gekomen voor Nederland, aldus deze medewerker.
De Amerikaanse versie was helaas niet meer op voorraad en
zou naar verwachting over ongeveer 1 week weer binnenkomen (heb 'm maar gelijk gereserveerd!).
Twee dingen:
1. de medewerker vertelde, dat de stroom kon worden omgeschakeld van 110 naar 220, dus geen verloopstekkers nodig.
2. garantieperiode is
drie maanden; mijns inziens wel errug kort, maar de medewerker vertelde, dat tot op heden maar zeer weinig defecte spelers terug waren gekomen.
Klik om te vergroten...