1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de MM in Den Haag waren allee HD DVD's uitverkocht. Hij noemde op welke dat waren, en dat waren toch 20 verschillende soorten ofzo. Dus in Den Haag loopt HD DVD wel goed, aangezien Blu Ray rekjes nog vol stonden:p

    Als ik alles zo lees, duurt het nog wel een tot eind februari tot de HD DVD speler hier uitkomt. Ik heb gewoon geen zin om te wachten, maar zit ook niet te wachten op King Kong zonder Subtitels:mad: want met is chiller
     
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag om Serenity geweest, was nog de enige film naast King Kong en Appolo 13. Maar in het dvdschap heeft hd-dvd maar 2 rijtjes en blue ray heeft zeker wel 7 kolommen. :{
    MediaMarkt is erg blu-ray.
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    net even bij frs geweest, toen ik naar HD dvds vroeg keek hij me aan alsof ik poep praatte...gelukkig wist zijn collega er wel wat vanaf en die verwachte de eerste lichting midden februari.

    Heb trouwens ook net de HD speler bij de gameshop in denhaag besteld, ze versturen hem namelijk wel gewoon (alleen onder rembours).
     
  4. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee of er ook TV serie's op HDDVD uitkomen (of al beschikbaar zijn)? Lijkt me super om serie's als Prison Break en Lost op HDDVD te zien? \o/ :D
     
  5. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Smallville: The Complete Fifth Season (High Definition DVD)
    Sopranos, The: Season Six - Part One (High Definition DVD)

    die twee weet ik zeker
     
  6. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net me HD DVD speler gekocht in Den Haag:D superstrak dingetje hoor... volgens mij had ik de laatste, want achter waren ze op, en toen haalde die gozer hem uit de vitrine:p dus die persoon een paaar post's boven mij heeft mischien pech:p
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je vanavond King Kong gaat kijken en je mist je NL subs dan raad ik je aan om de Engelse subs aan te zetten.
    Zelf zet ik ze niet aan maar het kan je wel helpen om sommige dingen beter te begrijpen in het Engels ;)
    (de subs zijn voor doven en slechthorende dus er komen af en toe nog wat extra's voorbij ;) )
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht serenity's doosje is kapot, ik ga morgen maar even terugbrengen :'-(
    wel iig vanavond kijken natuurlijk ;)
    En King Kong zonder subs gaat prima.
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik had vandaag een telefoontje om 11uur om te bevestigen dat ik de HD speler wil en de verdere afhandeling ervan.
    Ik verwacht hem morgen of vrijdag.
     
  10. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    haha idd:p daar kwam ik ook al achter:p dan staat er ook bijv. [ graaaw] als een dinosaurus brult:p
     
  11. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Die was dan mischien ook al appart gezet, en dan waren er mischien nog 2 in het filliaal. 1 voor jou, achter, en dus al gereserveerd, en niet meer te koop, en 1 in de vitrine, voor mij:p ik heb hem vandaag om 2 uur gekocht ofzo...
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem net gekregen, zeker een goeie koop geweest.
    beeld is echt geweldig.

    \o/
     
  13. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hd dvd player

    Hoi
    hoe had je hem dan besteld bij gameshop?
    want ik zie alleen reserveren staan op de site
    alvast bedankt,
    maurice
     
  14. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest me 360 vandaag updaten toen ik mijn HD DVD ging afspelen. Hebben meer mensen dit gehad, en wat is er dan verranderd?

    Gr,
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon de hd speler reserveren, als ze hem binnen hebben dan bellen ze jou op om de koop te bevestigen en dan wordt die via rembours verstuurd.
    In dit pakket zit sowieso de dvd van king kong en alle juiste kabels, je hoeft er dus geen extra bij te kopen.

    @ hoogvliet
    ik had dat ook, maar ik ging er vanuit dat het gewoon zo hoorde.


    heb tevens net 3 hd dvd's besteld:
    - the fast and the furius, om het verschil oa te kunnen zien om mijn gewone dvd daarvan
    - the last samurai
    - badman begins
     
  16. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, maar wat mij opviel, was dat ik gister niet die update kreeg, maar vandaag. En gister heb ik ook al die film voor een stukje gekeken...
     
  17. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om de DVD-Speler met een HDMI kabel aan te te sluiten op de tv?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat kan niet, de HD-DVD speler moet via een USB kabel worden aangesloten op de Xbox 360. De Xbox 360 kun je weer aansluiten via componentvideo of VGA op je HDTV. :)
     
  19. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme... ik was vandaag weer in de Media Markt, waaren weer allee HD DVD's uitverkocht. En Blu Ray stond er nog volop. Ik vragen aan die vent waar dat aan licht natuurlijk. Hij: Op het moment dat we ze binnekrijgen, zijn ze eingelijk zo allemaal weer uitverkocht. Dus als ik een HD DVD wilde daar, moest ik hem bestellen, d.m.v. een lijstje daar in te leveren, en dan zou hij dat voor me bestellen, en appart leggen. :)
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk goed nieuws voor de HD-DVD dan lijkt me!
    Of ze krijgen er gewoon veel minder van dan van de Blu-Ray's..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina