1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gold

    gold Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    bij real in duitsland hebben ze de hd dvd voor de 360 op voorraad

    dus voor de mensen die dichtbij aken wonen hier is het adres en tel num
    breslauer strabe 35
    tel 02 41 94 99 60

    de dvd king k0ng is ook nog ned ondertiteld
     
  2. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik geloof een stuk of 30, terwijl er zeker 50 blu ray doosjes staan,waarvan ook iets van 20 verschillende
    en er zitten ook veel dubbele Blu Ray films bij...
    dus HD DVD word wat minder geleverd, maar verkoopt wel erg goed!
    Dus ik hoop dat ze in de komende weken meer HD DVD bestellen, en ze moeten dan maar niet zo geilen op Blu Ray bij de MM... Want de HD DVD schijfjes liggen allemaal in het vak van blu ray / umd met als naambordje erboven Blu Ray... er moet gewoon een appart gedeelte komen voor HD DVD!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, bij onze mediamarkt in middelburg hebben ze maar twee vakjes voor HD-DVD tegenover 7 kolomen van Blu-ray. Overigens waren er ook maar 3 titels voor HD-DVD. King Kong, Serenity en Apollo 13. Als ze meer titels hadden gehad had ik ze zeker meegenomen. Maar bestellen is een goed idee, ik wist niet dat dat kon bij de Mediamarkt.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kreeg vorige week de indruk dat MM Blu-Ray promoot (Rotterdam/Alexander filialen dan...). HD DVD lijken ze niet zo happig op te zijn.
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    he mannen misschien kunnen jullie mij helpen...

    Ik was denet bij rodisc, ik wou graag miami vice en Jet Li`s Frearless hebben maar die hadden ze niet meer! Ik ben al op internet aan t zoeken maar ken niet echt slagen! Waar ken ik nog meer HD DVD`s kopen?
    Via de USA bestellen zie ik niet echt zitten want heb geen credit card blablabla, wil gewoon naar een winkel rijden en een hd dvdtje halen!

    Gister bij media markt in het alexandrium vond ik vrijwel geen hd dvds aan!

    wie heeft er tips
     
  6. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word een beetje ziek van de MM... hun winstmarge licht vast veel hoger op die klote blu ray shit ofzo, of ze hebben een lekkere deal afgesloten met Sony. Maar ik vind nou echt dat ze met meer HD DVD's op de proppen moeten komen. Gelukkig zal aan het eind van de volgende maand, niet alleen meer MM de HD DVD's verkopen, maar ook andere kleinere zaken zoals de FRS, Van Leest, V&D... ( tenminste, dat verwachte ik, en ik hoop dat zij ook niet alleen maar met Blu Ray komen, want dan is in Nederland toch eingelijk al de winnaar een beetje bekend als ik het zo qua aanbod bekijk...:mad: )
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    voor mensen met een cc en het niet erg vinden om engelse ondertitels te hebben.
    Bestellen bij dvd pacific. Je hebt daar een aanbod van 187 HD dvd's, daarnaast zijn ze zeer scherp geprijst. Hoop titels zijn al te verkrijgen voor 15-16 euro.

    Heb er nu ook 3 besteld.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand bij de MM mij ooit zal vragen om een HD DVD te bestellen zal ik ze keihard uitlachen.
    Afgelopen week weer in Breda (ik citeer): "HD DVD slaat niet aan en niemand koop zo'n speler....."
    Ik weet niet hoe die gasten gebrainwashed zijn maar ik vind het een erg kwalijke zaak dat ze hun kennis niet op orde hebben....

    Ik zeg, boycotten die handel totdat ze een fatsoenlijk aanbod hebben (dus zeker niet op bestellingen gaan wachten).
    Ro-Disc en internet zijn onze vrienden \o/ :b:
     
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga daar maar eens kijken dan. Kan je niet gepakt worden door de douane bij deze zaak?
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je iets besteld lijkt het me raadzaam om 1 of maximaal 2 films tegelijkertijd te kopen (dan worden ze dus niet als pakketje gezien).
    Ik weet dit niet zeker en ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar....

    Op dit moment heb ik namelijk al een collectie van 8 films klaar staan daar :)
    $181,- (ik heb nog geen verzendkosten gecheckt overigens :) )
     
  11. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    HD-DVD

    http://www.axelmusic.com/index_fab.php?format=39&format_name=HD-DVD
     
  12. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan op dit moment een Amerikaanse HD-DVD speler kopen, maar ik vraag me af of ik dan geen probleem heb met regio-coderingen?

    Is de NL release nu eigenlijk al bekend, zag bij wehkamp en andere zaken levertijd van 1 tot 2 weken?!
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klik gewoon een paar pagina's terug in de thread en al je antwoorden vind je daar :)
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ze nu besteld per 3 stuks, zal wel posten hoe dat gegaan is.
    Jij hebt daar nu (pacific.com??) 8 dvds in de bestelling staan? Kies jij de duurste versie voor levering (koerier)?

    ik was voor 3 hd films 50 euro (68$) kwijt incl verzendkosten met als optie priority mail. duurt max 14 werkdagen voordat ik ze kan verwachten, dat is helaas wel lang vind ik.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zag hem vandaag voor een mooi prijsje liggen, vandaar dat ik hem al heb meegenomen. Viel me trouwens op dat HD-DVD's een stuk duurder waren dan Blu-Ray's.

    [​IMG]
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de MM?
    Dan is het logisch aangezien MM Blu Ray erg aan het pushen is en er nog weinig NL HD DVD's zijn, dus zie je veel import die dus vanzelfsprekend duurder zijn
    De site die hierboven genoemd is (Pacific) is erg goedkoop :)
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een kleine 2 maanden kan je hem kijken ;)
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een blu-ray :lol:
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij heeft een PS3 in pre-order staan. :lol:
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke wist ik veel :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina