1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik Underworld: Evolution eergister in HD gekeken :x

    Bereid je voor Kameo, hij is gru-we-lijk _O_
     
  3. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot hj bij de Dixons in de winkel ligt (Heb nog een bon van 40euro dus wacht nog even) Heb al een tijdje een HD tv maar geen pc die snel genoeg is om er hd materiaal op te tonen.

    Ja oke WMV's streamen met de 360 kan maar dat is als het goed is niet te vergelijken met "echt hd materiaal van een HD DVD" Hoop dat er tegen die tijd ook nieuwe films op HD DVD uitkomen, de films die nu worden verkocht heb ik allemaal al op dvd of minimaal 1 keer gezien en vind het dan toch jammer om er 20+ euro aan uit te geven.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb 'm ook klaarstaan. Ben alleen niet zo te spreken over de HD kwaliteit van de eerste.
    Maar dat kan ook aan de bron liggen waar ie vandaan komt.
     
  5. vilitrius007

    vilitrius007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    leverbaar!!

    Ik lees zonet op de site van Univendi, dat ie momenteel leverbaar is
    (incl. King Kong DvD) voor (hou je vast...): € 179.90 !!

    Er staan geen verdere gegevens bij qua USA of Europese versie. Maar dan NOG is ie erg goedkoop. Consoleshop had 'm nog steeds niet op voorraad,
    ten tijde dat ik dit schreef.

    Linkie:
    http://www.univendi.com/shop/product_info.php?cPath=395_396&products_id=6054
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  6. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gebeld, meneer die ik sprak zij dat het om een frans/duits/italiaanse versie gaat. Gewoon een europesche dus! ik ga bestellen.
     
  7. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hd dvd speler

    als het een franse of italiaanse hd dvd speler is kan je dan daarvoor een stroomkabeltje kopen?
    alvast bedankt,
    Maurice
     
  8. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou toch even controlleren of alles daar wel klopt...
     
  9. vilitrius007

    vilitrius007 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring met mijn huidige Amerikaanse versie van Gameshop te Den Haag is, dat je een Nederlandse stekker gewoon
    kan pluggen op de stroomadaptor van de HD-DvD player. Dus mijns inziens geen zorgen hierover!
    En het scheelt zo'n 60 euries wat ik ervoor betaald heb... :'-(
     
  10. rizzle

    rizzle Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm voor mensen die een bepaalde hd-dvd niet kunne vinden bij rodisc gewoon naar iemand in de rodisc vragen of hij die kan bestellen.klaar als het goed is heb je binne 1 week al bericht dat die binne is.miami vice NL sub bij rodisc kost momenteel 23euro NL SUBS
    fast furious tokyo drift 23 NL SUBS
    oke en voor veel mensen die nog niet weten....correct rotterdam bergweg verkoopt ook al heel veel HD-DVD's hun hebben ook heel veel import.en heb even ook daar gevraagt en je kan daar allles wat je op amazon b.v. ziet bij hun bestelle.
    ze hebben ook al echt veel op voorraad rodisc ook
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Die link doet het niet meer. ze hebben hem blijkbaar verwijderd en een nieuwe toegevoegd:
    http://www.univendi.com/shop/produc...=6220&osCsid=b39e370ba8e9d94ca6252977c8c43ed3

    Week 1 van februari, zonder King Kong, maar wel aangenaam geprijsd voor 169.90
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  12. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon bij de MM een lijstje inleveren met wat je wilt, en dan bestellen ze dat voor je. En je kan dan kiezen uit import, of gewoon NL versies
     
  13. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hd dvd player

    Bij gameshop hebben ze nu weer hd dvd spelers op voorraad.
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    had jij mij een bericht gestuurd op xboxlive ;) ?
     
  15. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hd dvd player

    ja ik had toen een vraag en die had ik naar je xboxlive adres gestuurd en op het forum gezet
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 'm nog net op tijd kunnen bestellen daar. Perfecte en snelle service. Maandagavond had ik het geld overgemaakt en vandaag werd hij keurig netjes bezorgd. De versie is gewoon de Europese met de DVD van King Kong. Deze heeft netjes, tegen mijn verwachting in, NL subs. :thumbs: Eigenlijk precies zoals hij in Duitsland verkrijgbaar is/was/zou moeten zijn. En de prijs was ook een meevaller natuurlijk.

    Maar Univendi is in ieder geval prima zaken mee te doen! Zeker een aanrader voor mensen die overwegen de HD-DVD drive (zonder King Kong) te bestellen voor de scherpe prijs van €169,90. :thumbs:
     
  17. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Format War

    Kijk eens op deze site onder het kopje format warlink bijna boven aan.

    http://www.axelmusic.com/index_fab.php?format=39&format_name=HD-DVD

    HD-DVD
    Weekly 67.0%:thumbs:
    Monthly 76.7%:thumbs:
    Yearly 83.7%:thumbs:
    Titles 184

    BLU-RAY
    Weekly 33.0%_0/
    Monthly 23.3%_0/
    Yearly 16.3%_0/
    Titles 205

    Kijk M&M (mediamarkt )kunnen jullie nog wat van leren door tezeggen dat blu-ray beter is dus niet hd-dvd is gewoon aan de top.\o/ :D \o/
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat bij die website HD-DVD beter verkoopt dan Blu-Ray is HD-DVD dus beter? Dat klopt niet helemaal. Verkoopcijfers zeggen niet dat een bepaald product beter is dan de andere.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  19. Zoetermeer

    Zoetermeer Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Lezen lezen hier in het forums word door veel mensen gezegt dat MM teveel achter blu-ray staan en dat blu-ray beter is.
    En deze site verkoop gewoon meer hd-dvd dan blu-ray vandaar.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  20. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    MM Sucks als het gaat om Blu Ray... en HD DVD maar afkraken! nu is het wachten op de dag dat ze licht gaan zien daarzo:p!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina