1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er eigenlijk als je op de open-close button van de bijgeleverde afstandsbediening drukt? Gaat dan de console, of de add-on open? Ik zit er nu wel heel erg aan te twijfelen of ik van m'n 360 een dedicated (HD)DVD machine maak. Ik vind normale DVD's er al erg goed op uitzien (via component).

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Mjah idd... alleen ik zit nog steeds met die ondertiteling ik vindt 't zo gruwelijk lelijk zoals bij P.O.T.C deel 2 op mijn samsung Le27S71... veranderd daar ook wat aan? Ik heb namelijk de gewone witte letters maar dan met zo'n vage lichtgrijze rand om de letters heen en andere oudere dvd's hebben dat weer niet.

Ik denk dat ik ook maar zo'n ding bestel.... 1 weekje levertijd

3. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dan gaat je console open.

4. XBox_Tim

XBox_Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook :D

Ow Wat ben ik er blij mee! Ik heb een HD DVD Speler voor mijn 360je kunnen bemachtigen. In Nederland is de kans dat je er een vindt erg klein. Heb 5 winkels in de buurt naar de beruchte HD speler voor de 360 gevraagd maar allen reageerde alsof het ding niet bestaat :) . Ik ben er dus maar voor naar Kleef in Duitsland gegaan. Bij een enorme winkel, Saturn genaamd, hadden ze er nog 1 van de 3 staan.. Oef! (toeval bestaat niet?).. De duitse verkoper vond het ook belachelijk dat hij nog niet in Nederland verkrijgbaar was. Driftig ging ik opzoek naar de xbox afdeling, en ja hoor daar lag ie :) ik heb em direct beetgepakt en niet meer losgelaten ;) KingKong DVD zit erbij, grandioos! wat een beeldkwaliteit! Ik heb een 32 Inch HD Ready Samsung lcd tv, echt enorm genieten!.

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt heel jammer dat er zwarte balken zijn! Waarom is dit probleem er nog. Ik wil van het hele beeld genieten. Net als een game, gewoon vol beeld. Kan iemand me vertellen of die HD-DVD van king kong in het duits is? En weet iemand nog waar ik hem kan bestellen?

Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  6. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem? Het is nooit een probleem geweest.

2:35:1 is het mooiste wat er is. En het is ook het beeld wat de regisseur wilde.

Heb dit liever dan 1:78 of 1:85.

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Maar zou je het niet beter vinden alls gewoon je hele beeld is gevuld. En dan ook in HD kwaliteit.

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Is Saturn niet onderdeel van het Media Markt concern? :)

Wel jammer inderdaad dat hij nog niet in Nederland is, meestal vind je bij Media Markt wel apparaten uit het buitenland maar helaas is dat dus hier niet het geval :mad:.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Saturn is onderdeel van het Makro concern, waar Media Markt ook onderdeel van is! :)

De enige Saturn winkel in Nederland zit in Rotterdam (Zuidplein).

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu alleen nog wat winkels vinden waar hd dvd's te koop zijn... toen ik het bij de FRS vroeg keken ze als of ze water zagen branden....

11. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online:
    CDWOW..

12. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    hihihi, maar dat hebben die lui wel vaker. De FRS in Hoorn is ook niet voorzien van begaafd personeel. 8)

13. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaan er dan FRS's met begaafd personeel? Ik dacht dat het een vereiste was voor het personeel van de FRS om zo onwetend, onnozel en ongeinteresseerd als mogelijk te zijn.

14. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kan niets vinden hoor?

ik heb trouwens mi:1 en mi:3 gehaald vandaag op hd-dvd!

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @maximus...

misschien even leuk om te zeggen waar.....? Dan kan ik ook misschien nog ergens wat scoren....

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

CD-WOW kan ik ook geen HD DVD's vinden. Wel bij play.com

17. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij rodisc.nl kan je ze wel kopen, alsjeblieft :)

Maar als je een beetje goedkoper uit wilt zijn en ze niet meteen meteen in huis hoeft te hebben, kan je beter bij amazon.com bestellen. Stuk voordeliger, zeker met de gunstige euro-dollar koers.

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vraag ik me dus af. Hoe betaal ik, als europese klant, bij amazon.com?

19. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Raf music in amsterdam. (hou er rekening mee dat je niet het goedkoopst uit zal zijn bij raf.)

20. maximus79

maximus79 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gewoon even op de site kijken? creditkaart is het makkelijkst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina