daar ben ik het helemaal niet met je eens, wel is het zo dat ze een snellere release moesten hebben dan de ps3, omdat voor de verkoop beter een voordeel zou zijn, maar de graphics zijn wel een stuk voor uit gegaan, zeker als je kijkt naar pgr3 en kameo, bij perfect dark zijn de echte mooie graphics moeilijk te vinden maar als je goed kijkt zitte daar ook echte verbeteringen in, maar waarom ziet iemand alleen de graphics, het gaat hier ook om de rekenkracht en dat tegelijkertijd met de nieuwe graphics, het blijft soepel lopen, er gebeurt zoveel om je heen en er zit zoveel details in de games, (vele gamers zulle dat ook nooit zien omdat ze daar gewoon geen oog voor hebben) dat bewijst de kracht. maar oke er zijn op dit moment nog weinig spellen die dat late zien, maar kameo en pg3 zijn dat zeker.
er wordt ook veel over problemen gesproken omdat je ook alleen problemen hoort, maar het is wel zo dat meer dan 95% van alle mensen die een xbox heeft helemaal geen problemen heeft, nou was ik toevallig wel iemand waarvan de xbox crachte maar heb wel binne 4 werkdagen 1 nieuwe gekregen van mircosoft zonder problemen, ik denk dat jij gewoon een persoon bent die te veel negatieve dingen hoord of wilt horen maar je moet pas conclusies trekken als je zelf z,n ding hebt,
hier trouwens een gemete prestatie schema tussen de ps3 en de xbox360
Klik om te vergroten...