1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Hot or Not, En waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 2 jan 2006.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot

    1 keer bij pgr3 een vastloper gehad, verder nog 0 problemen opgelopen.
    Spellen vind ik leuk om te spelen, en trek me niks aan van die zaaiers die gewoon willen dat je spellen zoals PDZ slecht vind.
    Het is geen topper, maar gewoon een 7,5/8,0 waard maar dan noemt men het hier al een schande voor de Xbox 360.
    Games als Condemned en Kameo schieten er echt uit en zijn alsnog een van de betere spellen die ik in jaren heb gespeeld.
    Marketplace werkt goed, al had ik liever gezien dat je even iets anders kon doen als je aan het downloaden was.
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    hot

    geen enkel probleem gehad, spellen zijn boven mijn verwachting, beter kan dus niet. en bugs?? die heb ik niet
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Was wel een keer toen ik bezig was met een missie bij PDZ en ik opende me Guide liep die vast, maar voor de rest DVD's kijken en Live doen het goed naar mijn weten ;)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooi dan heeft niet iedereen last van de 360.
     
  5. fast_ray

    fast_ray Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch blijf ik twijfelen of het hot or not is.
    Heb hem sinds donderdag en moet zeggen dat ik op mijn 19 inch monitor overdonderd werd door de geweldige graphics van pgr3.
    Maar gisteren heb ik hem voor de fun even aangesloten op mijn normale tv en dat viel even zwaar tegen!! Dan kom je erachter dat de graphics helemaal niet veel beter zijn als die van de xbox maar dat het puur aan het scherm ligt.
    Live daarintegen is echt helemaal het einde!!Neem bijvoorbeeld dat je na iedere race in pgr 3 kan zien hoe je het doet tov de rest van de wereld.
    Ik ben heel bang dat MS te vroeg is en dat dit nog niet echt de eerst next gen console is............

    By the way PDZ is grafisch echt slecht, het ziet er wel mooi uit maar draai maar eens langzaam met je view van links naar rechts en weer terug, ik word gek van de horizontale oneffenheden die het beeld laat zien!! COD2 heeft hier helemaal geen last van.
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geen last van bij PDZ. Kan aan je scherm liggen
     
  7. KingRockGoose

    KingRockGoose Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou,ik speel ook op een normale 12 jaar oude tv en de graphics zijn echt wel STUKKEN beter dan bij de 1e XBOX ,ook de oude XBOX spellen zien er beter uit.
    Dit is voor mij dus echt wel next gen en dit zijn nog maar de launch games , het kan dus alleen maar beter worden.
    Voor mij is de XBOX 360 dus HOT!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blijf het maar raar vinden dat iedereen zo loopt te mutsen op de releasegames. Ik vind bijv. CoD 2 echt geweldig, die details van kou, sneeuw, etc etc dat vind je toch echt niet terug op de gewone x-box. Zelfs die kleine van mij keek zijn ogen uit bij Kameo. En als dit nog maar het begin is, dan zit er nog heel veel mooi spul aan te komen!
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen zeker nog geweldige games aan. Maar ik had deze games liever gezien bij de release want het kan echt veel beter.
     
  10. cranky

    cranky Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ongelooflijk hoeveel mensen op dit forum al vastlopers hebben gehad op 360!! en dat vinden de meeste maar normaal!!!!!

    ik vind het een schande dat je voor zoveel geld een halfbakken product koopt!
    naar mijn mening is het een xbox 1.5 , wel mooiere graphics maar niet zoals verwacht. microsoft heeft het apparaat gewoon te snel voor de concurentie op de markt willen brengen met alle ellende van dien.

    Ik zit zelf te wachten op de revolution, lijkt me het meest originele apparaat met de tofste spellen maar ik zou er ook graag een powerbeest naast willen hebben voor spellen met supergraphics want die zal de revo niet hebben. twijfelde over de xbox360 maar denk dat ik toch de ps3 maar afwacht.

    ps: ik heb op mijn gamcube (van de 1e lichting) nog nooit een vastloper of iets dergelijks gehad.
     
  11. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    hot, gewoon omdat ik er vet veel plezier mee heb.
     
  12. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het helemaal niet met je eens, wel is het zo dat ze een snellere release moesten hebben dan de ps3, omdat voor de verkoop beter een voordeel zou zijn, maar de graphics zijn wel een stuk voor uit gegaan, zeker als je kijkt naar pgr3 en kameo, bij perfect dark zijn de echte mooie graphics moeilijk te vinden maar als je goed kijkt zitte daar ook echte verbeteringen in, maar waarom ziet iemand alleen de graphics, het gaat hier ook om de rekenkracht en dat tegelijkertijd met de nieuwe graphics, het blijft soepel lopen, er gebeurt zoveel om je heen en er zit zoveel details in de games, (vele gamers zulle dat ook nooit zien omdat ze daar gewoon geen oog voor hebben) dat bewijst de kracht. maar oke er zijn op dit moment nog weinig spellen die dat late zien, maar kameo en pg3 zijn dat zeker.
    er wordt ook veel over problemen gesproken omdat je ook alleen problemen hoort, maar het is wel zo dat meer dan 95% van alle mensen die een xbox heeft helemaal geen problemen heeft, nou was ik toevallig wel iemand waarvan de xbox crachte maar heb wel binne 4 werkdagen 1 nieuwe gekregen van mircosoft zonder problemen, ik denk dat jij gewoon een persoon bent die te veel negatieve dingen hoord of wilt horen maar je moet pas conclusies trekken als je zelf z,n ding hebt,
    hier trouwens een gemete prestatie schema tussen de ps3 en de xbox360
    [​IMG]
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is propaganda van Microsoft. Ik geloof dat die tabelletjes nog van de E3 2005 zijn. De specs van de PS3 liggen nog niet vast dus is het kant en klare onzin.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    HOT. Integratie met Live vind ik echt geweldig. Minpuntje: launch-titels wat magertjes vind ik, jammer dat Ghost Recon: Advanced Warfighter nog niet uit is.
     
  15. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    de prestaties liggen nu wel vast, was vorige week of de week ervoor onderzocht door een onafhankelijke onderzoekers, daaruit was gebleken dat het eigenlijk niet veel zal uitmaken welke console je zou kiezen maar in het algemeen zou je meer voordeel uit de xbox kunne halen, de tabelle heb ik ergen op een engelse site gehaald waar ik toevallig kwam, maar weet niet meer waar
     
  16. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    HOT, maar die DVD hoezen zijn echt klote..
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Marco007
    wat jij laat zien is allemaal crap oftewel hou op met die fanboy geruchten
     
  18. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ben ik ook, ik ben fan van ajax, en deze ajaxfan speelde altijd metal gear solid, grand tourismo en mario,
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0


    Sorry maar die tabelletjes zijn bullsjit en slaan nergens op. Heb ze ook keer voor de grap laten zien en werd bijna vermoord door Fardo8) :cool: ;) .

    Dus daar heb je niks aan.

    Ik vind de 360 Zkr hot. Heb 2 spellen: NFSMW - Perfect dark zero

    NFSMW is gewoon zeer strak ook over internet. (wel lastig soms damn:))
    Perfect Dark zero: ik snap niet dat hier zoveer commentaar op kwam. Misschien dat de single player niet zo super is ofsow??? maar dit is dan ook een spel voor de multyplayer. Single player dr ben je in een maand wel doorheengespeeld. Ik bedoel dan heb je het wel gezien. Maar multyplayer blijft gewoon vet. Die vele opties online. Met 32 mensen een map onveilig maken. Zeer strak.!!!

    xbox zelf: lawaai>>>??? als de muziek van je spel aanstaat hoor ik m egt niet. EN zit er anderhalve meter vandaan. Verder heb ik geluk denk ik want heb (klop af klop af klop af) nog geen problemen gehad met xbox.

    Aankoop kan ik dan ook zeer aanraden.
    PS: voor mensen die xbox 360 hebben: !! dowload de demo van quek 4 (schrijf je niet zo gloof ik) maar met die demo kan je ONLINE!!!! (die sfeer in dat spel brrrr):p komt ineens alien uit de muur springen
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  20. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    HOT

    Ik geef een beknopt overzicht van enkele hot en not's van de console.

    Hot en Not's van de 360 Hardware.

    Pluspunten:

    + Zeer krachtig systeem, de ware paardenkracht moet nog worden benut door tweede en derde generatie games (zoals gebruikelijk bij launchgames/ lancering van een console).

    + Zeer goede én uitgebreide X-live service: Demo's, trailers, videoclips, arcade/classic games te downloaden, etc. Meerdere abbonementen mogelijk, hierdoor worden mensen eerder overgehaald om een gold abbonement te nemen, simpelweg omdat ze even van al het lekkers dat het Gold abbonement bied hebben mogen proeven.

    + Diverse aansluitingsmogelijkheden: Monitor, HD TV, normale TV.

    + Draadloze controllers


    Minpunten:

    - De harde schijf zit helaas niet standaard in 'onze' console. Het nadeel hiervan is het feit dat ontwikkelaars er op deze manier rekening mee moeten houden dat er dus ook mensen zijn zonder HD, waardoor er op een andere manier ontwikkeld moet worden. Er moet immers rekening worden gehouden met tijdelijke opslagcapaciteit die mogelijkerwijs (zonder HD) niet aanwezig is. Hierdoor kan/zal er mogelijkerwijs performance verlies optreden.

    Hot en not's van de launch games:

    Pluspunten:

    + Enkele games laten zien waar de 360 nu al toe in staat is. Denk hierbij aan games als Call of Duty 2, Kameo: Elements of Power, Project Gotham Racing 3, Condemned.

    Deze games blinken momenteel uit in vrijwel alles wat er in een game zit: Van geluid tot aan het grafische aspect van de game. Ook heel belangrijk is het gegeven dat de gameplay dik in orde is, en dat is waar het uiteindelijk om draait: De Gameplay.

    + Het feit dat toekomstige games grafisch allemaal nog indrukwekkender worden is ook zeker een pluspunt.

    Minpunten:

    - Enkele gerushte games die de lancering van de 360 per sé moesten halen. Denk hierbij aan games als Quake 4 (framedrops), Perfect Dark Zero (grafische oneffenheden), Need for Speed: Most Wanted (framedrops), Amped 3 (grafisch gewoon teleurstellend), Fifa 2006: Road to...(grafische oneffenheden).

    Dit gebeurt overigens bij meerdere consoles, anybody remember the PS 2 launchgames?

    De problemen die bij de eerste generatie games de kop op steken zijn over het algemeen vrijwel verdwenen bij de komst van de tweede generatie titels omdat er meer tijd aan beteed kon worden, en het feit dat ontwikkelaars meer uit de console weten te persen.


    Enkele belangrijke punten die iedereen voor zich moet bepalen als plus of minpunt:

    Het feit dat een HD ready TV nodig is om het maximale uit je 360 te halen kan voor veel mensen een probleem zijn, tenslotte heeft niet iedereen het budget tot zijn/haar beschikking om een HD tv te kopen. Natuurlijk ziet het er ook al heel behoorlijk uit op een normale TV maar ja, een gamer wil altijd meer!

    Het feit dat de koeling en het draaien van de disc relatief veel geluid produceert zorgt voor gemengde reacties. Men moet echter niet vergeten dat er heel wat paardenkracht gekoeld moet worden om de boel draaiende te houden! De TV/surround set wat harder zetten is natuurlijk de meest voor de handliggende oplossing.
     

Deel Deze Pagina