1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Hot or Not, En waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 2 jan 2006.

  1. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    HOT!!!

    Games zijn nu al goed : Kameo , PGR3 ,Condemned ,CoD2

    Console is ook gewoon top,dit is inmiddels ook mijn 2de maar dat mag de pret niet drukken.Zit regelmatig te chatten terwijl ik een ander spel speel dan degene waarmee ik chat.

    Arcade spellen vind ik ook top je moet het gewoon effe proberen.
    Zoals bankshot billards2 of Hardwood harts,heerlijk om effe een uurtje te chatten met een biertje en een potje harts bijvoorbeeld.

    High defenition is echt helemaal super,heb nu zelf 102cm lcd van sony en dan pas zie je de pure kracht van de games,heb echt de neiging uit te stappen bij pgr3 om gewoon rond te kijken.

    Flop:

    PDZ !!!!

    voor de rest :

    Aanschaffen die hap,dit is pas het begin
    Denk bijvoorbeeld aan Rallysport 1 bij de release en Rallysport 2 aan het eind.
    Denk bijvoorbeeld aan Halo 1 bij de release en halo2 aan het eind.
    Denk bijvoorbeeld aan Pgr1 ...........enz. enz.....
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zeker HOT !

    nieuwste NEXT gen. Console !

    master machine _O_
     
  3. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Hmzzz..

    Hot!

    Fantastische graphics, veel live mogelijkheden.
     
  4. MUSHU

    MUSHU Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker HOTT het word gewoon heet onder muh voeten....zet gewoon muh vriendin aan de kant...hahahahaha just joking maar zeker HOT
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    HoT

    - Lekkere Gfx
    - Mooie controller
    - De Xbox is wit
    - De Live functie is beter dan Xbox v1
     
  6. Salvation

    Salvation Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hot!

    Ik heb tot nu toe alle Playstation's gehad, maar ik was tog op zoek naar iets 'nieuws'. Heb daarom een 360 aangeschaft en ik ben zeer te spreken over deze next-gen console van Microsoft!

    + Console ziet er gelikt uit
    + Prachtige graphics op HD resolutie
    + De Mogelijkheden met Xbox Live
    + Controller die fijn in de handen ligt

    - Launch games, met uitzondering op CoD2
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit draadje is goed gelopen zeg, moet ik zeggen :eek: ;).

    Welke games zijn nou echt je geld waard en een topper? Ik zit zo te denken dat ik misschien Kameo ga aanschaffen, Need for speed most wanted,Tony hawk en dan nog MISSCHIEN een andere game King kong of pgr 3. (Ben niet zo'n race fan maar toch.) Dit natuurlijk wel 2e hands op marktplaats of x-bazar natuurlijk aangezien ze nogal erg duur zijn. Maar eerst nog de nieuwe lading krijgen. :)
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hot hot hot

    de graphics zijn nu al top en wetene dat ze nog maar op 1 core lopen.
    de controller nog beter dan de vorige zeker met de triggers.
    live nog beter uitgewerkt.
    marktplaats zeker top.
    de mogelijkheid om je psp of ipod aan te sluiten top.
    mediacenter top.
    games top.

    not zijn nog wel de vele foutenin sommige games waardoor de xbox360 freesed maar hier zullen ze wel nog patches voor laten downloaden.

    maar in zijn totaal zekers hot.

    er mogen nu msh geen echt nieuwe games zijn maar ze zijn allemaal zeer degelijke games.
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    hot, zie hierboven voor uitleg :9
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem eerder cool dan hot:cool:. Maar der zijn idd egt hele toffe games in ontwikkeling, maar je kunt natuurlijk nooit weten hoe dat gaat uitpakken... Ik vind het ontwerp echt heel cool en ook de mogelijkheden van de 360 zijn enorm:::drm cool!
    Btw miss kun je er een poll bij dit topic doen, ik denk dat dat het wat overzichtelijker maakt.
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nou de games vallen een beetje tegen, kameo pgr3 zijn echt goed de restw el aardig alhoewel er een paar ronduit kut zijn.
    ik wacht met smart op ghost recon 3 de nieuwe elder scrolls en op een nieuwe old school rainbow six.
    Houd me tegen.
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, maar waar ben je dan?:9
    Ontopic: Misschien moet je Condemned maar eens uitproberen. Ik vind het het beste spel van de 360. De sfeer is brilliant en de gevechten zijn heel tof. Ik heb nou ook nog PDZ en PGR 3. PDZ valt me idd wel een beetje tegen, maar de multiplayer is toch wel de moeite waard. En Pgr 3, nja daar kan ik kort over zijn: damn wat mooi_O_
     
  13. Nicky vd Berg

    Nicky vd Berg Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb alleen problemen met vastlopen als ik online ben en ik wil naar men dashboard gaan... Maar ik maak er geen punt van ik ga gewoon eerst ff offline en dan heb ik er geen enkel probleem mee. Je houd altijd minpuntjes met iets nooit wat aan te doen. En mensen die klagen over het geld ... Tja dan moet je hem niet kopen. Wij hebben een tv van 2800€ en ook daar bij word niet de garantie gegeven dat hij niet inbrand. Alles wat kan kapot gaan.
     
  14. Nicky vd Berg

    Nicky vd Berg Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb alleen problemen met vastlopen als ik online ben en ik wil naar men dashboard gaan... Maar ik maak er geen punt van ik ga gewoon eerst ff offline en dan heb ik er geen enkel probleem mee. Je houd altijd minpuntjes met iets nooit wat aan te doen. En mensen die klagen over het geld ... Tja dan moet je hem niet kopen. Wij hebben een tv van 2800€ en ook daar bij word niet de garantie gegeven dat hij niet inbrand. Alles wat kan kapot gaan.
     
  15. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    HOT, HOT, HOT
    Geweldig apparaat! Heb hem sinds dag 1 met alle spellen en kan niet meer stoppen met spelen, waanzinnig.
     
  16. RobGee

    RobGee Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ABSOLUUT HOT!!!!

    Geweldige machine!! Ben nog nooit zo verslaafd geweest aan een console als aan de 360!
    Spellen zijn goed: PGR3, Kameo, COD2, Condemned!!

    Live is ook echt super!!!

    En dan te bedenken dat het alleen nog maar beter word! _O_
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe ik zie je inderdaad vaak on-line .. Ik ben nu een MCE nerd geworden ... Ik heb helaas nog steeds te weinig tijd om te spelen .. maar goed ik ga er nu voor zorgen dat ik nog een aantal games ga uitspelen :)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    MCE?
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de xbox360 ook erg leuk en mischien wel de leukste die ik ooit hebt gehad,alleen is het heel jammer dat al 2 xboxen zijn kapot gegaan,en ik nog steeds op me derde wacht.
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    HOT!! HOTTER DAN VUUR!!

    gewoon mooie graphics, vette spellen, en urenlang speelplezier ^.^
     

Deel Deze Pagina