Xbox 360 Importeren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panzer, 26 feb 2006.

1. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik wil niet moeilijk doen maar je betaalt de belasting gewoon bij de kassa, dus als een xbox daar 400 dollar is, is dat zonder de 19% belasting (spreek uit ervaring)

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom online kopen als je naar de vs gaat? Gewoon een bestbuy (grote electronica keten) binnenlopen oid.

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    HEH?:confused:

4. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    hij bedoeld dat in de US je al betaald hebt voor de 19% Belasting.
    Denk ik....

5. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0

*Zucht*

6. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ok najaa dan heeft hij het helaas niet helemaal juist. Hij is die 19% gewoon nog aan de EU verschuldigd

7. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het nu al helemaal niet meer doen sinds die 360 bij de mm nu al word afgeprijsd. 266 voor een core en 33 euro per game(doa4, pgr:cool:
    maar je moet het zelf weten he ;)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan geen pal games op je us xbox 360 draaien dus je moet de games in het buitenland bestellen ... tevens moet je een stroom converter er bij kopen. De douane kan btw aan je vragen. Ik denk dat je uiteindelijk duurder uit bent

9. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug en ik heb hem!

En niet aangehouden op Shiphol\o/ !!

Meteen 3 games erbij, ik moet alleen nog een EU voeding (kijk ff in mijn draad in X-bazar) hebben of een 300 Watt Stepdown converter, en de games zijn in de US zoveel goedkoper!!!

10. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Online kopen!

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en bij de lokale game winkels die ze importeren kosten ze 2x zo duur dus word dan in Amerika bestellen en dan lekker 2 weken ofzo wachten totdat je je game ontvangt als niet langer is!

12. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe, maar wel goedkoper en hoogstwaarschijnlijk eerder dan in de EU!!

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoper? Vergeet je niet verzendkosten en belastingen? Eerder? Tegenwoordig liggen die release data erg dicht bij elkaar. Sterker nog, soms komt het zelfs voor dat een spel hier eerder te krijgen is. Trouwens, wat als het ding straks defect gaat?

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal mijn importgames altijd bij http://www.videogamesplus.ca vandaan. Je bent A) meestal een stuk goedkoper uit en B) je hebt je games gewoon binnen een halve week op de deurmat liggen :)

Ik zie het probleem dus niet van games importeren, je moet alleen ff weten waar je het doet....dan scheelt het je wel degelijk geld. Niet in een Nederlandse gameshop bestellen, dan is het vaak duurder, maar online bestellen is echtwel goedkoper. Als import een mogelijkheid is (bijv. voor handhelds maakt het geen reet uit) heeft het bij mij ook altijd de voorkeur boven een Europese versie :cool:

Daar komt bij dat de meeste games nog altijd wel degelijk eerder uit zijn in Amerika dan in Europa en dat geldt ook nog steeds voor X360 games....anders gezegd, merk ik momenteel nog vrij weinig van Microsoft's plannen om games wereldwijd tegelijk uit te brengen :{

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  15. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Amen!

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, waarom heb je eigenlijks een Xbox 360 uit de Us geimporteert?
    Ze zijn hier ook tekoop, en de games zijn hier niet eens duur (cira 45 tot 55 euro)

17. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    *Pfff*

Heb je de draad wel gelezen?

18. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens helpdesk is dat geen probleem, de voedingen genereren namelijk allemaal een gelijke uitgangsspanning alleen de ingangsspanning varieerd!

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik gedaan, omdat de hij daar een paar euro goedkoper is.

20. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    In amerika zijn alle prijzen exclusief btw. Dus je betaald deze bij de kassa gewoon. Alleen op kleding en een aantal andere artikelen betaal je geen BTW onder de 110 dollar. Daarboven moet je wel btw betalen. Als het goed is koste je xbox ook meer dan 399 dollar toch?
    Persoonlijk zie ik niet echt het voordeel van een amerikaanse 360 aangezien de garantie dan via daar gaat en je de kosten die het scheelt ook alweer kwijt bent aan een EU voeding. Het aantal games wat in amerika eerder uit is valt momenteel ook mee.

Deel Deze Pagina