blabla heb je em al koop em bij de wekamp ofsoiets daar is hij ook maar 359 ik snap niet dat je dit doet tog veel te veel gekut
Hoezo, ik was in amerika, de 360 kostte daar 400 dollar (335 euro), spellen zijn daar heel vaak goedkoper, MS heeft toch wel wereldwijde dekking, garantie lijkt me niet zo'n probleem? Herstel: 360 Premium - 310 euro Oblivion Ltd - 45 euro PDZ Ltd - 30 euro NBA 2K6 - 33 euro Door de lage dollar maar 310 voor de premium betaald!!!\o/
Ik kan hier een Xbox 360 Premium kopen voor € 350,- en jij importeert hem uit Amerika omdat die daar € 40,- goedkoper is?! Pd0 Ltd en Nba 2K6 zijn toch lanch games? Die zijn hier rond ook rond de € 30,- . En als hier nou exclusieve 360 games uit komen allen voor europa, en die game lijkt jouw leuk. Hoe wil jij hem dan gaan spellen ?!
Het is gewoon niet slim ,want het verzenden kost al achterlijk duur .Het is je eigen keus ,maar wat maakt nou die paar euro's meer uit .Een aanrader is om hem gewoon hier tekopen maar goed dat is mijn mening en wat is die nou waard.
En wat dan als ze daar nou eerder uit komen, dan wacht je hier toch even 2 dagen meer. En voor die paar euro meer gaat je ze toch niet importeren? Maar volgens mij maak je je erg druk om die paar euro verschil tussen de VS en de EU .
Nee, eigenlijk niet, maar ik geef alleen aan waarom ik een NTSC 360 gekocht heb, en 1 van de redenen is de prijs, en geloof mij nou, ik EU komen echt geen spellen uit die niet in de US gereleased worden, oh wacht misschien paardrijden met Barbie ofzo, maar eigenlijk zit ik daar niet zo erg op te wachten. En lol welke verzendkosten?
Maar ja, heb je hem al aan de praat gekregen? Maar heb je wel en TV die NTSC ondersteund? Anders krijg je Zwart-wit beeld .
Mijn NTSC Dreamcast werkt perfect op mijn TV ik ga er dan ook van uit dat de 360 het ook doet, werkt dat niet dan moet ik iets eerder dan verwacht een HDTV kopen, ik haal vrijdag mijn stepdown converter op en dan weet ik het, ik heb mijn 360 wel al in de US getest in het Hotel hij doet het iig!
Je kan tot 200euro (geloof ik) importeren. en nee, de douane kijkt niet iedere koffer na, maar in de 21e eeuw bestaan er ook dingen die rontenfotos maken, die dus je xdoos zien zitten, enja, dan ben je de lul, en ben je dik over de 400euro heen. mijn tip: koop em gewoon in nederland. mazzols
Nou niet bepaald. heb zelf me xbox360 daar gekocht. en inclusief verzenden kwam ik op 405 uit. _0/ _0/
IK geloof dat 70% van de mensen die in deze draad reageren nog niet beseffen dat ik mijn NTSC 360 al heb.....
Ik stop net mijn PAL SW: Battlefront II in mijn NTSC 360 en wat denk je? Lopen als een gek ventje!! San Andreas deed het daarintegen niet.......
lol, volgens mij had je meer redenen om hem in Amerika te halen, misgien naast een prullenbak zien liggen grapje hor
en fijn he dat je nu kan zeggen>>> kijk ik heb een amerikaanse xbox.... wou!!! je mammie zal trots op je zijn...............