1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ga zelf naar de winkel i.p.v. lopen mekkeren, ikzelf wil ook heel veel games(lees allemaal) maar ik ga niet lopen mekkeren neem deze mee neem die mee. :F:

Trouwens, snap geen reet van dat bestellen en klaarleggen, enerzijds vind ik het oneerlijk in de vorm van cheaten en luiheid, ga gewoon morgen om 13:00 naar de winkel. O-)

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Als er geen grote D op de map staat betekent dat het dus niet beschikbaar is in die regio

3. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Toch fijn als je broertje bij Dixons werkt8)

4. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom vraag ik dus of iemand anders er toevallig 1 extra kan meenemen. Dat heeft niks met mekkeren te maken.

5. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dirt 3 zou nog aanwezig moeten zijn in A'dam, ik heb de optie om de bestelling af te ronden, is het dan succes gegarandeerd?

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb de MGS HD collection bij Dixons Osdorpplein besteld en ik kan hem morgen gewoon ophalen. Dus ja denk het wel

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat er bij 'bevestiging' betalen stond, kijk morgen in de omgeving Zuid en gelijk na school naar Osdorp, kut dat ze pas 13;00 open zijn, school begint net om 13;45:F:

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    GT5 is geen 2,95 jongens hoor. Dat moet echt de prologue zijn, want hij is hier in Groningen gewoon 28,99.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja man.. en pre-orderen is zeker ook cheaten

mijn 4200 punten was op voorraad hier maar geannulleerd.. niks is garantie

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hij is gewoon 2.95. Er staan wel meer games in verschillende versies op de site waarvan de ene duur is en de andere niet.

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt duidelijk mn punt niet. Het is alsof er een aanbieding is van de eerste 100 mensen krijgen een taart en dat jij alvast even als 44e reserveert. Maargoed, ik heb ook het nodige gereseveerd.

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dan moet je maar eerder reserveren :+ Zou liever gehad hebben dat ik nu al zou moeten betalen, dan zijn de producten ook iig al van jou :9 Moet ik morgen een reis van 7 euro heen en terug gaan maken met de kans dat ik met niks terugkom...

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als je het spel wilt voor die prijs : bestellen en met je ordernummer die kant op. Al denk ik dat als ze het spel scannen de nieiwe prijs ook al wel te zien is :)

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Prachig hoor die acties, maar als je er goed over nadenkt gewoon een enorme puinhoop. Ik bedoel, een winkel die zijn eigen voorraden niet meer kan zien, geen updates. Zomaar annuleren van bestellingen, alleen kunen ophalen in bepaalde vestigingen. Prijzen die verschillen op de site en in de winkel. :x

Ik heb gisteren nog even op de site gekeken, maar het is voor een paar titels vooral afhalen. Ik heb helaas geen Dixons in de buurt en ben het voordeel dan al weer kwijt aan brandstof. Nou ja, hoop voor iedereen dat er nog genoeg op voorraad is. :)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd! Ook al staat er 50 euro op het doosje. Naar de counter ermee, je bestelling laten zien en het spel mee krijgen.

16. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga vandaag naar dixons hilversum. Heb 5x 4200 punten besteld. Hopelijk annuleren ze hem niet. Gewoon je bestellingsformulier meenemen toch ?

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ben benieuwd:

Gow2 Game Of The Year Nm MQD-00009 1 € 4,95
    Ubisoft Prince of persia - The forgott 300028094 1 € 4,95
    Ubisoft Xb360 Csi 5 1 € 4,95
    Activision Call of Duty 5, World At War 68021 1 € 6,95
    Warner Bros Mortal kombat 5051888072059 1 € 4,95
    Warner Bros Batman Arkham City 5051888071908 1 € 9,95
    Konami Metal Gear Solid HD Collection 538468 1 € 14,95
    Bethesda Hunted The Demon'S Forge 93155140530 1 € 4,95

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Precies. Er staan namelijk twee versies van GT5 in de winkel, maar bij allebei lijkt het alsof het de full versie is. En aangezien ze zo aan het stunten zijn zou die prijs zomaar kunnen kloppen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het , ik heb ongeveer hetzelde gedaan en zorg gewoon dat ik om 13:00 voor de deur sta met mijn afhaal bevestiging

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Pff, er zijn 2 Dixons' op Buikslotermeerplein, eentje in de V&D en een 'echte'. Nou gaat de ene op 11:00 open en de ander om 13:00 :emo: Om 11:00 daar zijn en 2 uur op m'n reet zitten wachten, of rond 13:00 en kans hebben dat die andere al helemaal leeggekocht is... :+

En m'n orders staan nog steeds op "Verzonden naar de winkel", moet ik nog een bevestiging krijgen of liggen ze nu echt klaar?

Laatst bewerkt: 3 sep 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina