1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is die uit Japan, die uit Asia en uit de US zijn regio vrij.. Staan iets meer naar beneden omdat ze niet op voorraad zijn klik

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou als ik hem aanklik staat er toch echt bij PAL: ????????????.
    Dus ik zou het zelf niet zomaar kopen.
    ze hebben hem namelijk nog niet getest op PAL, en dan is het niet 100% zeker dat je hem regiovrij krijgt.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt het nu over Project 8, ik had het over American Wasteland. Degeen die Project 8 al besteld had gaat er van uit dat Project 8 ook Region Free wordt. Ik persoonlijk zou het eerst afwachten, maar het is natuurlijk wel te verwachten.

4. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook CoD3 en Tony Hawk Project 8 willen bestellen van Play-Asia. Alleen weet ik nog niet of ze regiovrij zijn :mad:. Cod2 was dat wel :eek:

Zijn ze allemaal regiovrij van activison?

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  5. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    ff ontopic aub. Zo verziek deze tread

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Oh misverstandje Joene:9
    Ik zou het ook afwachten eerst :)

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand die al wat meer weet over Rainbow Six Vegas bij Play Asia? De Japanse versie staat er te koop, komt er binnekort nog een regiovrije versie?

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

True dit gaat over koopjes, en ik denk dat het misschien beter is dat er een algemene ervaringen thread komt over play asia?

on topic: The outfit €20,00 @ Bartsmit.com

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Over een thread over play-asia zijn we het allemaal eens, alleen is niemand bereid er tijd in te steken...

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste als iemand die threat maakt die al veel ervaring met de site heeft en ook ervaring heeft met verschillende betaalmethoden.

Verder: Veel games van de volgende uitgevers zijn regio-vrij: Ubi-Soft, THQ, Eidos en Activision. Als je dus twijfelt of een game bij play-asia regiovrij word, kijk dan welke uitgeverd het spel leverd en dan nog even afwachten....!!!

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo! waarom sluit je dat play-asia topic nou... Iedereen is het er hier overeens... En denk dat animal nl er een mooie starttopic van maakte! Kunnen we dit mooi gebruiken voor koopjes binnen NL zoals bij bart-smit..

Ik denk dat veel mensen meer over play-asia willen weten... En dan zeg je iets over reclame maken, maar er is toch gewoon vraag naar! Daar is een forum toch voor bedoeld!!!

Kom op man, open dat topic gewoon weer.... Hier lopen sowieso al veel te veel discussies door elkaar heen!

12. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal de links tevens aanpassen. Mijn excuus daarvoor.

13. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    JE kunt beter een algemene thread maken over het importeren van games. Hier heeft Fardo inderdaad gelijk dat het reclame is.

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch gewoon vraag naar zo'n thread! Play-asia is een van de weinige goede online winkels voor importgames... Ik denk dat een forum bedoelt is voor zaken waar mensen meer over willen weten... Nu loop Play-asia door dit thread heen... ik ben voor een ander thread...

Als je het reclame noemt, dan is het iedere keer dat je hier play-asia.com noemt ook reclame...

play-asia.com (oeps weer reclame;))...

16. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    heb reeds een verzoek ingediend voor een algemene tread met als leidraad play-asia.......

nu hopen dat ie goed gekeurt word....

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    \o/ Het verzoek wordt in het forum besproken ... een aparte play-asia thread is te summier, maar een import thread (games, Accessoires) is geen bezwaar. Maar er moet dan wel neutrale links gebruikt worden... We overleggen nog even :)

//Edit je hebt groen licht voor een Algemene Import Thread (in de Algemene 360 forum) Neutrale links, geen reclame , etc \o/

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als je bij moet betalen, is het nog goedkoper... Dus ja... Dat risico boeit dan ook niet...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jullie hebben groen licht ;)

AC komt trouwens Q3 2007 uit :eek: hij is uitgesteld

20. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super, ik wil het wel opzetten. Ik zal neutrale links gebruiken iig :thumbs:
    Wat willen jullie in het starttopic zien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina