Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van "echte" winkels (waar je naar binnen kunt lopen en deze op voorraad is) en niet van webwinkels.

2. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me dat ik het zeg, maar wat is hier toch een hoop off-topic gezever aan de gang.

On-topic:
    Call of Duty 2 € 29,95 bij de Bart Smit. (weet niet of het de GotY editie is)

3. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quake 4 €29.99 bij de Intertoys, teminste dat staat in de folder.

4. Xandro

Xandro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle ijshockey fans : NHL 2007 voor de Xbox 360 € 44,99 bij Otto

:thumbs:

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Best net prijsje. Toch wel een game die ik een keer wil hebben als hij flink is afgeprijst. Wat is het verschil tussen de GOTY en normale versie? Meer maps ofzo?

6. mars15

mars15 Guest

Ja zitten een aantal MP mappen bij, die in de gewone niet zitten

7. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    + bonus dvd met making of.

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  9. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel klopt. Er staat bij dat de controler draadloos is en dat de 20 GB harde schijf incl is... dus het zal wel de Premium zijn. Misschien komt de prijsverlaging van de Xbox360 eraan vanwege de PS3 (maart ;o ) Iig een erg mooie aanbieding als dit het geval is.

EDIT: ah, dan klopt het zowiezo wel op 1 december, ik geloof dat de prijsverlaging al lang een gerucht was maanden geleden vanwege de concurrentie toch?

10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Er komt geen prijsverlaging.. Neem nou maar van mij aan dat ze een fout hebben gemaakt bij Bart Smit en dat dit gewoon de core moet zijn. Dit pakket is normaal 400 euro, dat gaan ze echt niet verkopen voor 350 euro.

Nogmaals gewoon proberen en mocht je de core krijgen met een screenshot naar Bart Smit, misschien trappen ze erin en krijg je een Premium in een ander geval geef je hem terug.

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

er is al gepost door iemand in dit topic dat ie gebeld heeft met de klantservice , het betreft een core editie , ze gaan de website veranderen

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weer een fout van de Bart Smit.. laatst met PGR3 ook al :9

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hadden ze bij pgr3 toen dan?

14. mark8925

mark8925 Guest

maakt niet uit of ze fout zitten, het is nog steeds niet verbeterd.. dit doet et em:

"De Xbox 360 wordt compleet geleverd met: Draadloze controller met 9 meter bereik 20Gb harde schijf (afneembaar) Hoofdtelefoon voor Xbox Live Ethernet connectiviteit kabel HD AV kabel met SCART-adapter Silver"

dus je staat zeer sterk als je besteld als t goed is:+

15. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Hoezo sta je 'zeer sterk'? Er staat vrijwel altijd in de voorwaarden 'onder voorbehoud van drukfouten'en dergelijke dingen. Je staat helemaal niet sterk.

En zoals al eerder gezegd, we dwalen wel weer lekker af, de afgelopen 2 pages gaat het alleen maar over deze 'aanbieding', ik dacht dat we alleen koopjes moesten spotten, niet uitgebreid bespreken?

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Niet alleen het plaatje is fout, de hele beschrijving klopt dan niet. Maar als iemand gebeld heeft, zou je verwachten dat ze de site wel aangepast zouden hebben.

17. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  18. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat absoluut niet sterk. Ik vind niet dat je mensen de indruk moet geven dat ze wel sterk staan, dat is absoluut niet het geval.

Zie de onderstaande tekst die ik van de Bart Smit site heb geplukt:
    Oftewel Bart Smit heeft het recht iets niet te leveren als het fout op de site is geplaatst. Hiermee ga je akkoord als je iets op de site koopt.

Hierbij komt nog eens dat boven de Viva Piniata bundel, de Saints Row bundel staat, waar minder in zit (geen mem. card) maar wel € 80,- duurder is. Als consument moet je er dus van uit gaan dat er iets niet goed is gegaan.

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dames ;),

Laten we lekker koopjes gaan spotten! :D

Bij www.play.com kan je nu voor 25 euro NHL2K6 bestellen.

20. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker of dit helemaal klopt, net als bordjes boven de kassa: scanprijs is de juiste prijs, klopt niet, de wet staat boven BS, als er op of bij het artikel een aanneembare prijs staat heb je het recht het product voor die prijs te kopen, BS staat niet boven de wet......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina