1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0


    /Mod En nee, je mag niet subtiel wéér spammen - the Matrix
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of het al was aangegeven maar

    Gears of War is erg goedkoop bij play-asia:
    Klik hier

    Slechts 35euro + iets van 2euro verzendkosten.
    Ondanks de berichtgeving van play-asia dat hij niet werkt werkt hij wel. Lees de recensies onderaan die pagina maar. Ik heb hem zelf toen ook maar besteld en hij doet het perfect :)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zeg, niemand dwingt je om te posten, dus als je niet normaal kunt reageren, mag je ook wegblijven hoor. En met een stuk of 30 smileys nemen steeds minder mensen je post nog serieus. Je hebt al in meer topics zo belachelijk gereageerd, laat dat aub achterwege. :x
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja wou net zeggen...was dat dan voor een lamlendige reactie? alsof iemand van 19 tien jaar geleden geen games speelde?

    Ben zelf 23 en speelde vroeger idd ook games helemaal uit van voor tot achter zonder saven.

    Goed, het gaat nu wel erg offtopic, dit is een koopjes-thread. Eigenlijk was dat gezanik van grave al offtopic, ik heb me erin mee laten trekken, excuus.
    Maar bottomline is dus...27 euro voor N3= koopje.

    op naar de volgende koopjes!:)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dus je wil mijn goed advies vergelijken met dat kinderachtige gezanik van jou daarop? (retorisch). Ik zou zeggen speel die game eerst es voordat je gaat patsen hoe goed je wel niet bent.

    Dit is pas offtopic, dit gaat niet over de game, net zoals de reacties van jou;)
     
  6. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP 06 voor de 360 bij bol.com 29.99 Euro
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmm , das intresant......:)
     
  8. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien moet je dan toch ook wat beter kijken waarom ik dan zo reageer maar goed >sorry voor degene die zich beledigd voelt<:b:

    @aphrodite '' veel plezier met n3 hoop dat je de savepoints mee vind vallen;)
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP 06 is bij play.com te koop voor 27 euro.
    Het is een erg leuke game :). (als je eenmaal de besturing goed doorhebt ;))

    offtopic:
    N3 is toch wel tactisch hoor...gister ben ik gewoon gaan hakken, maar dan haal je het dus niet! Moet nog kijken hoe en wat het precies werkt... PM me voor tips!
     
  10. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    idd aphrodite, met alleen maar lomp hakken ga je idd snel dood. dan geef je al snel het save systeem de schuld..heeft natuurlijk niets te maken met je eigen skills (das sarcastisch grave). en btw dat was geen goed bedoeld advies, das gewoon onwetend een game bashen. reageer erop hoe je wilt, ik ben nu klaar met jou en en je reacties

    OT: bij de MM alkmaar zijn verschillende games 24 (PDZ, Kameo en nog wat) en 33 euro(oblivion! en TopSpin 2).
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Moet ik me nu offended voele ofzo;) Tis gewoon een klote save systeem, misschien vallen de eerste personages je nog mee, maar wacht maar tot je de laatsten krijgt;)


    Om ontopic te blijven. Play.com heeft aantal games in de aanbieding, ze hebben weer een sale, o.a. Ghost Recon, Blazing Angels, Need for speed, Gun, Farcry, Chrome Hounds etc voor 26 pleuro en aantal titels voor 22, zoals Condemned.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sale is nog van de kerst...dus het zal niet zo lopen denk ik.
    Van andere jaren weet ik nog goed dat alle aanbiedingen (Xbox) zeer snel uit waren verkocht!
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    First come first serve, niet een week wachten want dan heb je idd kans dat het uitverkocht is. Ze staan er nu nog.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom heeft er niets mee te maken, laat je dan niet verleiden daartoe. En dat geldt voor iedereen (ja, ook jij die deze post leest!). Kap met dat off-topic geruzie en spot wat koopjes. :mad:
     
  15. medendo

    medendo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Gespot op de Zwarte Markt, Beverwijk, computerhal, rechtsachterin:
    Lost Planet € 44,=
    R6: Vegas € 44,=

    Ik had al genoeg uitgegeven, anders had ik R6V wel meegenomen, LP is niet mijn ding, tenminste, de demo vond ik niks aan.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  16. j0p10

    j0p10 Guest

  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Net maar even bij zuiderpark besteld voor 16,98 incl. verzendkosten.
    Amuseer ik me wel aantal uurtjes mee en dan weer verkopen op ebay.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    wie weet waar pes 6 het goedkoopst is, welke media markt bij voorbeeld
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2007
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Pardon Mars wat zeg je nu?? Pes 6? Ga je het eindelijk een kans geven en dat bug fifa spelletje van je aan de kant schuiven??
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Je haalt de woorden uit mijn mond, echt :emo: LOL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina