1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, je hebt gewoon een legale koopovereenkomst met bol afgesloten, dus ik vind het een beetje jammer dat ze zo de zaken aanpakken
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook bij bol besteld, maar hun zijn verplicht Carbon te leveren. Ik denk gewoon dat ze er op gokken dat de helft van de "gelukkige" zeggen dat ze hun geld terug willen en dan alsnog bij de andere helft Carbon alsnog moeten toesturen. Dan zouden ze namelijk toch weer de helft terug kunnen draaien. Ik ga er vol tegenin iig. Het gaat me echt niet om dat spel of om dat geld. Lekker belangrijk die €30,- Gaat me gewoon on t princiepe. Ik heb ook overal in mijn bevestigingen/koopovereenkomsten staan dat het om Carbon gaat en niet on Most Wanted. Ik heb m immers ook al betaald via iDeal.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een mailtje stuurt krijg je een reactie dat het een fout is en dat ze er niets aan kunnen veranderen.

    Maargoed... we kunnen beter doorgaan met koopjes spotten :cool:.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    wil je me op de hoogte houden wat je gaat doen \o/
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt goed, heb jij ook Most Wanted binnen gekregen dan?
     
  6. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Post het gewoon in deze draad of maak een nieuwe aan, er zijn hier genoeg mensen die MW hebben binnengehad, maar doe het wel binnen een dag of 10 want dan moet hij weer terug (of moet hij binnen een week terug).
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Koopjes bij Zuiderpark !

    Far Cry - Instincts Predator (Xbox 360) €25,99
    King Kong (Classics) (Xbox 360) €25,99
    Over G Fighters (Xbox 360) €25,99
    Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter (Xbox 360) €33,99
    Blazing Angels - Squadrons of WWII (Xbox 360) €25,99
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Full Auto 19,99 bij MM Zoetermeer!
     
  9. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Best stom maar moet ergens kwijt....bij Free Record Shop op de Leyweg in Den Haag staan voor Kameo en PDZ classic voor 59,95 te koop...

    Full Auto voor 20,- is wel leuk!
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zelfde bij de FRS op A'dam sloterdijk.. afzetters :)
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Stom, van hunzelf jah. Je gaat mij toch niet vertellen dat er iemand nog stommer is die games ook vor die prijs te kopen daar?
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal zien dat er mensen zijn die het dan ook nog eens voor dat bedrag gaan kopen... FRS is echt WAARDELOOS t.o.v. paar jaar terug!
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
  15. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    testen ze dat bij Play-asia of het regiovrij is? Wil de game er graag hebben, en voor 35,- helemaal!
     
  16. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Klik hier voor de lijst met games die je kan spelen op PAL. In het stukje tekst staat dat ze zelf testen op welk systeem je de game kan spelen of ze gaan uit van de info van de uitgever.
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    las het idd net :) Ach.. laat ik het risico maar eens nemen! Voor die 35 euro die ik ervoor betaald heb kan dat nog eens he ;)
     
  18. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    op liksang hoef je iig niet meer rekenen. die moeten danzij sony hun winkel sluiten

    Als je een echte 'early adopter' bent als het gaat om game-gadgets, dan ken je waarschijnlijk webwinkel Lik-Sang.com uit Hong Kong wel. Bij Lik-Sang kon je altijd de nieuwste spelcomputers (bijvoorbeeld Nintendo DS Lite, PSP) bestellen, lang voordat ze in Europa verkrijgbaar waren. De voorgaande zin is in de verleden tijd, want Lik-Sang is niet meer. En Sony is daar verantwoordelijk voor.

    Lik-Sang im-/exporteerde allerlei game-artikelen naar gamers in meer dan 100 landen en zou waarschijnlijk ook de PlayStation 3 hebben kunnen leveren voordat deze in Europa in de winkel ligt. Dit was Sony een doorn in het oog en het concern spande daarom een aantal procedures aan tegen de webwinkel, onder meer wegens schending van Sony's handelsmerken.

    De rechter in Londen stelde Sony in het gelijk, waarop Lik-Sang nu genoodzaakt is zijn winkel te sluiten. Er worden geen nieuwe bestellingen meer aangenomen en klanten die recent iets hebben besteld krijgen hun geld terug.

    Lik-Sang botste al vaker met de spelindustrie. Zo werd het in 2003 veroordeeld na een klacht van Nintendo, omdat Lik-Sang apparatuur had verkocht waarmee de kopieerbeveiliging van spellen omzeild kon worden.

    Sony kondigde deze week al aan hard te zullen optreden tegen bedrijven die de PlayStation 3 uit Japan of Noord-Amerika importeren. De console verschijnt daar volgende maand, maar komt in Europa pas in maart 2007 op de markt.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beetje jammer...
    Waarom is dat dan illegaal?! Loopt SONY er flink wat kosten mee mis ofso?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan het zien aan de vinkjes eronder. Marvel is dus compleet regio-vrij :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina