1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet alleen volgens het foldertje maar ook daadwerkelijk in de winkel, heb er eentje gehaald. Verkoper zei dat de game ongeveer een weekje voor deze prijs in de schappen ligt.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan ga ik morgen even naar de Media Markt :+ !

    Wel vreemd dat die in Arnhem 11 euro meer kost, volgens mij zijn ze gewoon verplicht om hem dan gewoon voor 44 euro te verkopen al het in de folder staat.
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    maar folders verschillen soms per filiaal. Daarom staat ook altijd achter op de folder om welk filiaal het gaat :{
     
  4. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn exemplaar ook ontvangen vandaag. Het is een PAL versie met een Australisch rating logo erop.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044

    best eigenaardig, want ik was er woensdagavond nog ff, en toen was ie nog 55-65 euro (weet niet meer precies, maar in ieder geval de 'normale' prijs.

    Maar dit deden ze vorig jaar trouwens ook al met PES5, die ik toen ook daar voor 44 ofzo kon halen bij de MM.

    Jammer dat PES6 voor de 360 gewoon KUT is, dus die hoef ik zowiezo niet. Hij zal dan ook wel snel genoeg afgeprijsd worden gok ik, want Konami krijgt flink de wind van voren van alle hardcore PES fans op de PES fora... die zwaar teleurgesteld zijn en zich genaaid voelen door zo'n halfbakken release...
     
  6. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer hebben jullie deze besteld?

    Ik heb de mijne vorige week donderdag besteld en toen is hij ook verstuurd. Alleen heb ik hem niet en ben best ongeduldig..

    Trouwens dit spel en nog een paar andere via DVDCRAVE ook zeer cheap kijk maar eens even. Met deze site heb ik echt goede ervaringen top site en snelle levering. Ze komen wel uit op de 30-okt. Check zelf maar ff.

    Gr..
     
  7. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren ook van play-asia verkregen (pal versie). Vorige week vrijdag besteld. Zeer netjes. Ook nog eens een kortingsbon van 5 dollar voor volgende bestelling :thumbs:
     
  8. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vorig week 2 spellen binnen van Play-asia. Jammer "gepakt"door de douane. 17 euries afrekenen aan de postbode. De douane verstuurd hem namelijk onder rembours naar je toe.

    De spellen waren trouwens een pal-J versie en ntsc versie, maar ze draaien als een zonnetje op mij Pal systeem.
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle Media Markt Kopers :

    Onze vestigingen zijn zelfstandige BV's die allemaal actief zijn in een eigen marktgebied en eigen concurrenten hebben. Dit betekent dat het assortiment, de prijzen van producten en de aanbiedingen per vestiging kunnen verschillen. Houd hier dus rekening mee bij het bekijken van de aanbiedingen.


    staat gewoon op hun site vermeld.......
     
  10. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn saints Row van 5 okt nog steeds niet binnen. Play-asia zou een onderzoek uitvoeren, komende week maar nog eens ff mailen
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :eek:

    Dacht dat dat bijna onmogelijk was bij dergelijke kleine pakketjes..... net een game voor mijn broertje besteld......hoop dat het goed gaat....
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nouja 17euro extra is nog steeds goedkoper ;)

    2x €32=€64 + €17 = €81 daar heb je hier niet 2 nieuwe spellen voor meestal
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zit zo (dacht ik):

    Als je 1 spel besteld zit je onder de 40euro (omgerekend).
    Op dat moment betaal je gegarandeerd niets.
    Zit je boven de 40euro (en je moet in dat bedrag ook je verzendkosten meerekenen) dan betaal je 19% BTW + 5euro inklaringskosten.

    In het geval dat je dus 2 spelen besteld zit je boven de 40euro inclusief de verzendkosten dus moet je die 19% + 5euro afdragen.
    Dit betaal je contant aan de postbode!

    Zo kwam het dus dat ik voor mijn Just Cause en Saints row vanochtend 16,97 moest betalen :)

    Dit geldt voor alle landen buiten de EU, binnen de EU betaal je zowieso niets (zoals bij Play.com), bij Play-Asia gaat bovenstaand verhaal zowieso op.

    Ik heb al een stuk of 10x besteld bij Play-Asia, de ervaring leert dat;
    Op het moment dat je bestelling (die onder de 40euro is) verzonden wordt en je hebt de goedkoopste verzending duurt het ongeveer 7 werkdagen voor je de boel in huis hebt.
    Indien je boven de 40euro zit duurt het 10-30 werkdagen. Dit komt omdat de douane nogal traag en onvoorspelbaar is.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dus het is slimmer om bv. 2 spellen los te laten versturen?
    Want dan betaal ik liever paar eurootjes meer voor extra verzendskosten, dan weken langer wachten en extra BTW van 17 euro ofzo betalen.


    Bedankt voor de super info trouwens, wilde namelijk binnenkort 2 spellen bestellen :D.
     
  15. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    polmannetje, dat was in het gulden tijdperk en ging om 45 gulden, nu is het 22 euro, in principe kunnen ze je dus al laten betalen voor 1 spel (hoewel ik gelukkig mijn splinter cell waar zonder invoerkostne heb gekregen gisteren)
     
  16. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Op elke game die je bij Play-Asia bestelt moet je BTW betalen (tenzij die wel heel goedkoop is). Het risico is alleen een heel stuk kleiner met 1 game dan met 2 games in een envelop. Voor die 3 dollar verzendkosten wil ik geen risico lopen dat ik 7 euro aan de douane moet betalen (plus nog 'ns weken vertraging omdat die douane verschrikkelijk langzaam de ingenomen pakketjes verwerken)
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg ervoor dat ik niet 2 games tegelijk laat komen ivm douane.
    In korte termijn zal daar COD3 en Rainbow Six vast regiovrij te koop zijn. Ik bestel ze dan beide, maar niet tegelijk zodat ze apart worden verstuurd.
    Dan is de pakkans bij de douane kleiner denk ik.

    Misschien heeft dit niet zoveel met koopjes te maken, maar vind ik nog steeds grappig: Toen de PSP uit zou komen, werd ie hier alsmaar uitgesteld. Ik heb 'm toen uit Japan gehaald. Iemand die in Tokio stage liep (Nederlander), kon dat toen verzorgen. Het werd verstuurd in een doos met Japanse reclameblaadjes erin (die Jappen zijn echt maf met reclame :cool:) en de doos dichtgeplakt met de PSP en Ridge Racers erin.
    Op de doos stond geschreven: LAB TEST EQUIPMENT, good luck with testing and let me hear the results.
    Hierdoor maakt de douane de doos dus niet open! Had dus mijn PSP voor een leuk prijsje en geen belasting hoeven te betalen. Hij doet het nog steeds goed!

    Dus een tip voor als je iets buiten de EU laat komen: Laat er "Lab (test)equipment" opzetten :D.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  18. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hehe, ik had em destijds uit Canada, in een wekkerradio verpakking:+ Toch wel cool dat een webshop de moeite neemt zoiets te doen:thumbs:

    Die tombraider is wel erg goedkoop, heb em jammergenoeg net voor 27 pleuro bij play besteld..
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina