wat houdt die pre-order kit dan in? want je krijgt toch gewoon op dag van de release ( miss iets later) de limited edition binnen met die extra's, ?
De pre-oder kit houdt in dat je al een aanbetaling hebt gedaan. Daarbij krijg je een doosje met wat info over de game en een gratis T-shirt. Je betaald dus nu al 10 euro, je hebt zeker een limited edition van de game EN je krijgt een t-shirt die je alleen op deze manier kunt krijgen. Best een leuke deal
maar dat krijg je zkr niet als je het via internet besteld, of wel? op hun site zie ik nergens de limited edition staan, of heb je het in een winkel gekocht?
Dat is echt rottig, waarschijnlijk gewoon een boos mailtje terug sturen en zeggen dat je een klacht wilt indienen (als ze bij Thuiswinkel zitten ofzo), maar met een vergoeding genoegen neemt.
Ik vind het alleen zo nep dat iemand hier hem op 26 Juli besteld had, en hem deze week binnen zou krijgen, VanLeest moest het volgens mij bij hem eerst ook bestellen bij hun leverancier, nou waarom bestellen ze die van mij dan ook niet meteen en al die andere mensen.
Ik kreeg ook vannacht dat mailtje. Maargoed, maak er vooralsnog geen probleem van, vind ik Kameo voor 10€ een te mooie deal voor.
Ik heb em ook gister binnen gekregen, besteld op 21 juli 2007.. Maarrrrr er zat een sticker op en je kon zien dat ze em uit een eigen winkel hebben laten komen.. dus geen nieuwe bestelling bij leverancier.. Je kon zien dat hij uitgehoest geweest is.. ach ja.. hij doet et helemaal en voor een tientje mag ik niet klagen..
Op hun forum staat hoeveel ze er nog hebben. Die pre-order kit krijg je idd al van tevoren.. Over 10eu extra heb ik nix gehoord hoor.. Ik heb gewoon de 70eu + 6,5eu verzendkosten (hijs wat zwaarder en Pre Order kit krijg ik nu al) betaald. Kreeg vandaag mailtje dat ze nu al verstuurd worden.. Alleen was ik vergeten mn huisnummer bij adres gegevens in te vullen
Had dat al gezien Aldo. Harstikke bedankt, maar koop hem wel als die in de winkel ligt en het 100% zeker is!
Kent iemand deze winkel? O-Games Rotterdam Openingtijden van : Maandag - Vrijdag 19.00 - 22.00 Zaterdag 8.00 - 13.00 infoogames@live.nl