1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    99.9% zeker dat dit een fout is. Bol.com zou er dik verlies op maken.
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    link:

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/X360 - Halo 3_preorder.html

    daar zitten ook wat lui van xboxhome en gamevision, die begonnen erover. Volgens de voorwaarden geldt:

    Artikel 2. Aanbiedingen/overeenkomsten

    2.1 Alle aanbiedingen van bol.com zijn vrijblijvend en bol.com behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is. Zie ook artikel 3.6.


    Maar zoals gezegd, het komt wel vaker voor dat winkels dom doen en dan toch leveren. Fuck...ik ben zó benieuwd naar wat er door de brievenbus komt:)


    [edit] nogmaals...er zijn al mails gestuurd door budgetgaming.nl gasten. Ik ga iig niet meer olie op dit hete vuurtje gooien:)ben idd ook bang dat ik net de gene ben waardoor ze erover gaan nadenken etc. Nee dank je. Lay low!
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil het liever nu weten, dan dat ik op de dag van de release verrast wordt met iets wat ik mss wel helemaal niet wilde. ;)

    Maar goed. Ik heb een screen van de productpagina + ik heb uiteraard nog de bestelbevestiging (mailtje)

    //edit: toen GoW bij FRS maar 29.99 was had die ook een eigen topic.
    Misschien is het ook een idee om dat voor deze aanbieding te doen? Zodat we wat beter/overzichtelijker de ontwikkelingen kunnen volgen, en zodat dit topic weer voor koopjes gebuikt kan worden :)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  4. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou me vingers gekruist dit is het beste koopje tot nu toe o nee dat was GoW voor 10 euro :lol:
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Haha ja idd, 10 euro als je de tegoedbon meerekend die we achteraf ook nog es kregen:+
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat een fout is. Je kan alleen maar winnen als klant. Stel dat het niet klopt, dan vraag ik mijn geld terug. Stel dat het klopt, ben ik lekker goedkoop uit.

    ik denk ook wel dat Bol.com moet leveren. Er staat altijd dat ze niet aansprakelijk zijn voor gemaakte prijs-fouten en de prijzen kunnen wijzigen. Ten tijde van het Otto (lcd-tv) schandaal 8). Werd dit ook door Otto vermeld. Maar het scheen toch wel een staartje te hebben.
    Het kwam er op neer dat de klanten konden weten dat de prijs niet klopte.

    En 60 euro voor een spel en 12 maanden Live is geen hele rare prijs. Is best een aannemelijke prijs.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0

    Maak jij het topic? lijkt me een heel goed idee.

    Edit: O nee doe maar niet, straks gaan ENORM veel mensen hem bestellen en wil bol.com het niet meer leveren :9
     
  8. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    De aanbieding is nog steeds te vinden op Bol.com. Ze hebben hem nog niet weggehaald.
     
  9. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens als het een fout is, waarom zouden ze dan een bevestiging en klantnummer (waarmee je de status van je pakketje kunt zien) naar je mail sturen???
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook nog wel zijn omdat het weekend is. Als het er maandag nog steeds staat dan is het denk ik geen fout.
     
  11. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit wordt denk ik automatisch gestuurd zonder dat er iemand naar gekeken heeft.. dus als het een fout is zullen ze wel alle orders cancellen en diegene die al betaald hebben het geld terug geven
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel eens een PSP spel voor 5 euro besteld bij Bol.com, terwijl dat 50 moest zijn, dat scheelt in verhouding meer en dat kreeg ik (samen met anderen die het besteld hadden), zonder gezeur, keurig thuis. :)

    Heb een screenshot gemaakt, zowel afbeelding als beschrijving lijken me duidelijk, dus verwacht geen problemen. :+
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jup afbeelding en beschrijving zeggen gewoon halo3+12mnd xbl

    Dat de ean code van een ander product is (12+1mnd xbl halo edition) negeren we maar even :+
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inderdaad vandaag besteld, maar nog geen bevestiging op mn mail gekregen. Als ik bij Bol.com kijk staat er als status 'In Behandeling'
     
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand ff de link geven van halo 3? :p
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hier staat de aanbieding..

    Misschien nu weer koopje spotten?:)

    Deze versie van Carbon is wel heel goedkoop, de collecters edition is 10 euro goedkoper dan de gewone normale versie:confused:
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dead Rising is ook 10 euro duurder bij Bol dan bij andere winkel keten.

    Iemand die Carbon LE gaat bestellen?
     
  19. Interpol

    Interpol Guest

    Carbon is geen cent waard
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina