1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks consumentenrecht, bol.com heeft zichzelf ingedekt. Er staat op de site duidelijk dat ze de bestelling vroegtijdig kunnen annuleren dan wel aanpassen. Aangezien de klant dit gelezen 'dient' te hebben, hebben we geen enkel 'recht' op Halo 3 met gold voor die prijs.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  2. kevin_16

    kevin_16 Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    net mailtje gekregen van bol.com met het volgende over het halo 3 met 12 maanden xbox live:

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 augustus 2007.

    Volgens onze gegevens is de prijs van de bundel "Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden" inderdaad EUR 59,99. U kunt dit artikel reserveren. Mocht onze Games afdeling melden dat de prijs toch onjuist is, dan zullen u daarvan op de hoogte stellen.


    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Siu Mei Man



    bol.com Klantenservice

    www.bol.com
     
  3. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat dát erbij staat;)
     
  4. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom, in dat mailtje staat dat ze de prijs gecheckt hebben en dat het klopt van die 60 euro. :)
     
  5. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    we moeten er denk ik niet meer over doorgaan, totdat er nieuws is, of iets anders ontdekt word. lijkt me dat we beter weer koopjes kunnen spotten
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik las het over die aanbieding van Halo 3 en dacht dat ik hem altijd zou kunnen reserveren. Kijk ik bij de recensies die je kunt geven staat er het volgende, weet niet of het al bekend was (als je het zelf wilt zien zoek dan even naar die aanbieding):

    Beoordeling van klanten:
    Vertel wat je van dit artikel vindt en maak kans op € 100,- aan cadeaubonnen.

    26 augustus 2007
    Dit is alleen de Feel and Look

    Dit artikel is niet het spel Halo3 zelf, maar de Halo 3 Feel and Look. Iedereen die deze bestelt, krijgt geen Halo3 spel en geen compensatie vanwege de fout op de site. En iedereen die onrechtmatig gebruik maakt van een kortingscode, wordt geblokkeerd. Deze bestellingen worden niet uitgevoerd.


    Toch maar niet gereserveerd voor de zekerheid.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf waar staat dat ik kan het niet vinden. Preciese link please
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen kan daar iets melden, onzin dus :)
    Halo 3 en Live voor 58 euro is een feit ;)
     
  11. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het nu maar wie zegt dat dit van bol.com zelf is? ik ga wel even een mailtje sturen.
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je typte precies hetzelfde als ik.:)

    Als het iemand van bol.com was dan was het idd niet op zo'n goedkope manier bekendgemaakt. Die lui hadden je wel gemaild dan. Maar of Halo 3 + Live een feit is weet ik nog zo net niet...
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk wel, consumenten recht enzo....
    Dit is niet zo'n geval als vorig jaar met die LVD tv voor 99 euro...

    Zeker niet nu er al mailtjes verzonden zijn naar mensen dat het allemaal klopt :)

    Ach tja, mij maakt het ook niets uit aangezien ik Halo ook al in pré order heb staan bij mn lokale gameboer en ik deze actie puur gebruik voor het jaartje live :D
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat in de advertentie gewoon Halo 3 + 12 maanden live. Dus dat verwacht ik ook. Als ik wat anders krijg stuur ik hem terug of ga onmeunig zeuren bij bol.com.

    Dat berichtje onderaan kan iedereen er neer hebben gezet. Misschien wel een andere software-boer. Klanten weg lokken.
     
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    @ JKI

    Viel mij ook op :)

    Daarnaast, weet niet of het al gemeld/bekend is, maar bij nedgame 10% korting op alle xbox en xbox 360 games (alleen internet)

    Ik reserveer Halo 3 wel, blijkt dan toch dat het niet klopt, dan annuleer ik deze of stuur hem terug.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo3 netjes hier gereserveerd! maar wanneer krijg ik mail dat ik betaalt heb??? Dat heb ik nu zeker al 2 weken terug overgeboekt en nog geen bericht! (ik denk plaats ff hier misschien dat iemand het wist...sorry als het niet mag!)
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben aan het twijfelen of ik hem wel of niet koop eigenlijk. Ik heb net een week geleden 12 nieuwe maanden erop gezet.

    Tevens denk ik dat de prijs toch niet klopt. Dalijk word hij 120 ofzo dan wil ik hem niet. Kan dat nog geannuleerd worden dan?
     
  18. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch nog niet betaalt, dus als op 26 september iets anders op de deurmat valt, stuur ik het lekker terug en ga ik van het postkantoor door naar de media markt om halo 3 alsnog te halen. (vorig jaar hadden ze launch actie bij halo 2 voor 45 euro dus hoop op weer zoiets)
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je kan bij je orderstatus zien of hij betaald is ja of nee.
    Volgens mij krijg je daar geen mailtje van. :)

    Ja, dat kan.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Om even de post van Magneto te quoten:) 3 pagina's alleen over halo 3=(



    Handige prijs lijst van Nedgame.nl Misschien heeft iemand er iets aan..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina