Xbox 360 Koopjes spotten! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenscheet

berenscheet Guest

maar als je dalijk allemaal pc spellen krijgt ?:p
    maar soldier fortune komt toch pas november uit??

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd.. met Gears of War was er ook zo'n fout op freerecordshop.nl, maar toen kostte het alsnog 30 euro (waar je later nog de helft terug kreeg omdat ze te laat waren met versturen :lol:). We zullen het wel horen :)
    Je krijgt waarschijnlijk (als je ze krijgt) 360 spellen, maar ik ben te lui om ze straks allemaal te gaan verkopen :p.
    En SoF komt idd in november uit, maar die andere spellen komen ook pas later uit.. het zijn dus pre-orders

3. berenscheet

berenscheet Guest

hehe het is mijn lucky day vandaag..soldier of fortune besteld, net van bol.com 10 euro tegoedbon gekregen (voor inschrijven bij monsterboard:)) maar zit nog te twijfelen of ik enemy quake wars haal, ffkus review lezen ofzo;).

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Ik heb Quake Wars en Soldier of Fortune besteld. :)

Wanneer zouden die games uitkomen? Releasedate?

Anyway, ik denk niet dat ze zullen leveren voor die prijs, maar niet geschoten is altijd mis ;) Zou wel erg mooi zijn als we ze toch opgestuurd krijgen ;)

5. berenscheet

berenscheet Guest

1 Hot Wheels-Beat That (X-Box X360) 1.99 € met onbekende datum
    1 Bee Movie (X-Box X360) 1.99 € met onbekende datum
    2 Enemy Territory-Quake Wars (X-Box X360) 1.99 € met onbekende datum
    1 Soldier of Fortune 3 (X-Box X360) 1.99 € met onbekende datum
    Portkosten 3.2 €
    Total 13.15 €

en hiervoor had ik 1x soldier of fortune besteld dus €17.15 voor 6 spellen 8)!!!

Hot wheels: 23 november 2007
    Bee Movie: 30 november 2007
    Enemy territory: begin 2008
    Soldier of fortune: november 2007

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2007
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet ik veilig elektronisch betalen aanslaan? Heb nog nooit iets online gekocht namelijk. ^^

7. berenscheet

berenscheet Guest

ja;)..ik betaal iig via Ideal.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, ik heb geen internetbankieren. Dan maar even me vader of broer vragen vanavond. Of wilt iemand SoF voor mij bestellen? ^^

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ook maar al die spellen besteld. Dit keer een wel heel kleine kans dat we ze krijgen denk ik :9

Je ziet wel vaker dat webshops dit soort prijzen neerzetten bij items die ze net toegevoegd hebben op de site en nog niet leverbaar zijn.

Altijd al beemovie the game willen hebben 8)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me op zich nog best een grappig spelletje voor m'n zusje van 9 ;)

voor 20 euro inc koop ik er 1 voor je 8)

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Haha ja, en als het wel pc spellen zijn is het nog ontzettend goedkoop.

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ze alle 4 besteld, ben benieuwd. Maar denk dat het dit keer toch niet gaat lukken, dan geef ik ze nog gelijk ook.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    D'oh. :cool:

Saints Row: €16,50 GC Shop.nl Dag aanbieding.
    Is als het goed is al op, maar weet niet of er een nieuwe lading komt?

14. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet..Heb gister om 1 uur snachts ook al gepost die dagaanbieding.Toen was ie nog wel op voorraad.Dat gaat meestal heel snel.

15. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand nog een roze controller nodig voor zijn vriendin? :+

Pink

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat gaat echt niet lukken, die prijzen zijn van een heel andere orde dan toen met de bol.com halo 3 fout. Als ze dit gaan leveren zijn ze echt pannenkoeken.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou het wel fijn zijn als ze ze persoonlijk komen brengen, ik heb best honger en ik heb nog stroop in huis :+

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    www.gameshop.nl

Gameshop tackelt PRO EVOLUTION SOCCER 8
    De Gameshop doet de titel Pro Evolution Soccer 8 voor de platformen Playstation 3 en Xbox 360 direct in de budget
    voor € 38,-. Dit spel zal bij ons verkrijgbaar zijn vanaf 25 oktober.

Aan de uitgevers:
    Wij doen als speciaalzaak altijd ons best om ons aan de gemaakte afspraken betreft de releases van nieuwe titels te houden. Wij zijn van mening dat iedereen gelijke kansen moet hebben om een nieuwe titel op dag 1 te kunnen verkopen. Daarom krijgen de ketens en de internetbedrijven altijd hun games een aantal dagen eerder geleverd. Dit is om hun de kans te geven om hun winkels en klanten op tijd te kunnen leveren. Nu menen sommige ketens zich niet aan de gemaakte afspraken te hoeven houden door de games direct (ruim voor de release datum) te moeten verkopen. Hierdoor werd het spel Pro Evolution Soccer 2008 vrijdag 19 oktober 2008 verkocht i.p.v. 25 oktober. Dit is niet één of twee dagen voor de release, maar bijna een week. Wij zijn van mening dat dit niet kan.

Aangezien de eerste verkoopdag de belangrijkste dag is voor een nieuwe titel zijn wij van mening, dat iedereen een gelijke kans moet hebben om het spel gelijktijdig te kunnen verkopen.

Daarom hebben wij besloten om met de prijsstelling van dit spel enorm te gaan stunten, en het een budget-stempel mee te geven: het spel zal voor bijna de helft van de normale verkoopprijs aangeboden worden.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gameshop Den Haag - Pro Evolution Soccer 2008 - 38 Euro!

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Kansloze actie.. Er zijn altijd mensen die hem eerder hebben, maar er zijn genoeg mensen die nog wachten op de game en hem al ergens besteld en betaald hebben. Die worden nu enorm benadeeld omdat ze netjes wachten (en ja ik ben 1 van die mensen)

/Edit: over die aanbieding van die spellen voor 1,99; ik heb er nog een paar extra besteld.. Even wat doorverkopen ^^ Quake Wars 2 keer, SoF 2 keer en The Bee Movie nog 1 keer. Die Monster Truck troep maar niet gedaan, ik ben bang dat ik met het eerste exemplaar blijf zitten :+.

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina