1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes spotten! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik wou net op xboxworld pes 2008 gaan kopen maar dat hoeft dus niet meer. donderdag gewoon even naar gameshop toe!

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm gameshop wacht juist netjes met releasen tot de juiste datum.. Zij worden benadeeld in hun verkopen doordat veel winkels al uitgeven en mensen dus in die andere winkels het spel komen. Ze lopen gewoon winst mis dus, doordat ze "eerlijk" zijn.

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat ik aan het andere kant van het land woon. ergens anders nog goedkoop gezien?

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar zit ook wel wat in, maar je kan je toch ook wel voorspellen dat ik nu baal dat ik 57 euro heb betaalt bij de XBW preordershop, terwijl ik het spel niet eerder krijg dan de releasedatum. Anderen hebben hem of nu al, of kopen hem later en krijgen hem voor 20 euro minder. (ik weet dat het alleen in Den Haag is, maar dat is hier vlakbij en voor heel veel mensen is het de moeite van een fiets/auto/OV tochtje denk ik wel waard)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is logisch, dat je 'm niet eerder krijgt dan de release. Dat is en blijft nu eenmaal het nadeel van pre-orderen!!

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een acount maken op die site ? wil het ook wel is proberen namelijk :9

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat hoeft helemaal niet. Gewoon bestellen en als ze vragen om je gegevens even invullen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    beetje off-topic maar ik wist anders niet waar ik t moest posten.

Ik had vorige week een controller gekocht bij FRS sneek, kwam er dit weekend achter dat er nogal wat aan mankeerde, hij wou soms niet aan gaan en het leek net alsof hij niet goed wou calibreren , t was net of de linker stick altijd een beetje naar voren ingedrukt was. Nu ben ik vanmiddag even langs geweest en ik kreeg ondanks dat ik t bonnetje niet meer had zonder problemen een nieuwe mee, vond dit wel heel erg netjes van ze dat ik niet werd doorverwezen naar m$. * applaus *

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Controller hoeft ook niet te calibreren hoor! :+

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja gezien .. heb 2 x sof 3 besteld en 1 x quake wars haha .. zal toch wel nergens heen gaan

11. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook maar soldier of furtune gekocht, voor die 4 euro kan het geen kwaad. hahah zal wel lache zijn als het echt geleverd word ( de 360 versie )

12. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ideaal, 5km hier vandaan dus die ga ik zeker halen :)

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat ik daar ook wel een keertje voor wil omrijden. Mooie deal! :)

14. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Cheers! Mag 't vrouwtje donderdag ff een extra pauze opnemen om mijn exemplaar op te pikken :)

15. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verzendkosten zijn €12,50 en om even op en neer naar Den Haag te gaan is ook geen optie, oftewel ik koop hem wel gewoon bij de MM dan...

16. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dnek dat het niet klopt, want volgens de release data op beide spellen zouden ze al uit moeten zijn... Maar quake wars voor de 360 is d8 ik nog niet uit en dat duurd ook nog wel even (toch??) en ook SoF zou pas in 2008 komen....

17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als iemand zou willen posten wat hij of zij thuisgestuurd heeft gekregen, want ik wil opzich quake wars ookw el voor bv. de pc hebben...

18. Medigan

Medigan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige keer handen ze ook zo'n fout gemaakt met dvd's.
    toen hadden ze iedereen een mail gestuurd dat het een fout in de database was en dat iedereen zijn geld terug krijgt.

19. berenscheet

berenscheet Guest

12,50!!?

doen ze er dan ook nog een voetbal bij ofzo..

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar ff x2 Quake wars bestelt! En SOF3 totaal 10 euro kwijt....dat is niet veel...zou wel lachuh zijn krijg ik ze opgestuurd! En krijg ik geld terug...naja ok balen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina