Xbox 360 Koopjes spotten! [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar sof3 en quake besteld. Zal idd wel niet komen maar toch kunt het altijd proberen haha
     
  2. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, heb alle 4 de games van 1,99 besteld, sof 2 keer en quake ook.

    ik wacht het rustig af...
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat dat bedrijf geen games verzend?
    Ik wil hem daar wel kopen maar zie nergens iets dat ik kan bestellen.

    Zijn er misschien mensen die hem daar kopen, en hem voor mij ook willen halen voor 40 euro?
     
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  5. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    in de verkoopvoorwaarden van azur staat datje via iDeal niet je geld terugkrijgt, je krijgt dan een tegoedbon (met extraatje...) je kan wel via een andere procedure je geld alsnog terugkrijgen.

    klinkt allemaal erg skraal, dus ik wacht nog even af. Als t nou een NL-shop was had ik t nog wel willen doen (gevoel van dichtbij etc:p). wilde t eigenlijk via de CC doen, maar ja...ken die hele shop niet. voor t zelfde geld is een een nepbedrijf.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welke andere procedure :eek: want ik wil wel me geld terug :mad:

    edit :
    Azur.be werd in 1995 opgestart en was meteen de allereerste e-commerce site in België. Al snel werd het één van de grootste internetwinkels in de Benelux.
    In de jaren die er op volgden, werd de site voordurend aangepast om u een optimale service te kunnen leveren. Wist u dat Azur.be het grootste aanbod nederlandstalige boeken en DVD's heeft? In de meer dan 150 000 titels vindt u zeker uw gading!
    In december 2006 kreeg Azur.be als eerste webwinkel het BeCommerce Label. Een onafhankelijke organisatie controleert de site op het respecteren van de BeCommerce Label Code van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV), een code die uw consumentenbelangen beschermt.

    zijn hier geen belgen die dit weten?

    Ahhh gelukkig ik vond een link waar ik me geld weer kon laten terug storen :) nu maar kijken of die spellen geleverd worden en anders pech gehad.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  7. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    online formulier invullen etc. vind t idee dat je dan 30 dagen (mogelijk) moet wachten gewoon niet zo prettig.

    Ik hoop dat er hier (van XBW) iemand is die deze zaak gewoon echt kent (directe ervaring).


    ah zie nu net t stukje boven me:) goed dus een soort van bol.com ofzo. Naja...ik twijfel nog steeds hoor. aan de ene kant wil ik graag een game voor praktisch niets, maar t kan toch niet kloppen. Hoewel.....halo 3 klopte ook:)
     
  8. berenscheet

    berenscheet Guest

    jups ik ook;)..zijn alleen nog niet zo'n leuke games op dit moment maar misschien assasins creed binnenkort of COD 4 daar bestellen:).
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Ach... gewoon even met Credit Card bestellen. Als ze opeens je geld proberen af te pakken, zonder te leveren wat ze beloven te leveren, dan print je even je originele bestelbon uit met de mail waarin ze vermelden dat ze niet leveren, maar wel je geld houden, en dan vordert de bank gewoon meteen je geld voor je terug.
    Daarnaast gaat het bij mij om 7 euro ofzo. Uiteraard laat ik dat kleine bedrag ook niet zomaar afpakken door ze, mochten ze dat proberen, maar ik zou er niet failliet door gaan.
    En als ze opeens proberen 60 piek per spel te vragen, ook dan kun je gewoon je geld terugvorderen. Alleen zou ik dat dan pas doen zodra ze de games hebben opgestuurd. Dan kun je alsnog naar de bank, toon je aan voor welk bedrag je toestemming hebt gegeven, en dan vorderen zij jouw geld voor je terug.
    Een van de voordelen van betalen met CC: je hebt altijd nog 1-2 maanden om de betaling ongedaan te maken.

    Dus ik zou zeggen: gewoon bestellen, hopen dat ze het leveren voor die paar euro, en mochten ze je proberen te naaien, dan vorder je gewoon het geld terug.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als azur niet kan/wil leveren voor dat geld, dan moeten ze direct je geld terug storten. Een tegoedbon ipv geld mogen ze dan niet eens geven.
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    oke , nog een keer voor alle mensen met geheugenverlies :

    Koopjes spotten doen we hier en praten over de shop zelf doen we hier

    Nu weer Ontopic!
     
  12. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand The Orange Box voor de 360 ergens goedkoop gespot? :)
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een mailtje van Paypal .. dat je nu ook je bank of giro rekening kan koppelen aan je paypal account !

    je heb geen creditcard meer nodig of saldo op je paypal account , dat stond er in de mail .

    dus dat is erg gunstig voor mensen die vaak bij bijv play-asia bestellen i guess !

    ik ga me zeker ervoor aanmelden
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is al een tijdje zo. Heb in ieder geval een CreditCard aangevragen, wel zo makkelijk. Hoop deze week bericht te krijgen van ING Bank dat alles rond is.
     
  15. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    SOF 3 maar besteld :')

    The Bee Movie stond een stukje eronder voor 60 euro :eek:.
    En iets daarboven voor 2 euro.
     
  16. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu eens te dneken, maar is die 2 euro niet dat je hem alvast besteld voor als hij uitkomt?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, staat er namelijk niet bij.
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je Tomb Raider ook al weer voor 35 bestellen? Kan het niet weer vinden.
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina