1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    14.99 @ MM Maastricht. :thumbs:
     
  2. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een winkel/webshop om xbox live wat goedkoper te krijgen (geen play.com ofzo, ik beschik niet over een creditcard)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wel over paypal? dan zou ik bij gamehubs.com bestellen (een paypal account is zo aangemaakt , je betaalt gewoon van je lopende rekening)
     
  4. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip maar, ik heb ook geen pay-pal. En volgens mij heb je voor Pay - Pal ook een creditcard nodig.

    toch bedankt voor de tip:b:
     
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Play-asia heeft uitverkoop, 20% korting op alles!

    Zoals Cod4, assassins creed etc.


    Play-Asia.com Easter Egg: 20% off ALL in-stock items - Only until Monday, March 31st 2008



    Did everyone managed to grab something off the Year of the Rat Lucky Sale? No matter whether your answer is a 'yes' or a 'no', here is another chance for you. To celebrate this holiday season (yeah well we might be a few days late, but does that really matter? ;-) ), we will be giving out Easter Eggs to all of our customers! And they are not just ordinary chocolate eggs, what we are giving out are massive savings and discounts in goods of a wide spectrum of flavors and colors. Be they small toys or popular games, there is something here for everyone!

    Play-Asia.com is very happy to announce that the Easter Eggs sale will commence at this very moment. So get ready to browse through the pages or your bookmarks, hunt for the Easter Eggs strewn across the fields of our web pages and save yourself plenty of cash in the process! In fact, the more you buy, the more you save!

    There is a 20% off of every "in stock" item. While some products are restocked regularly, please bear in mind that we have only a very limited amount of stock for some items, so be sure to place your order as quickly as you can to avoid disappointment. Your chance to pick up these Easter Eggs only lasts until Monday, 31st of March, so don't wait any longer, be on your way to the treasure hunt.

    /Mod Wil je ophouden affiliate-links te plaatsen. Volgende keer kan je een ow verwachten~Kevf
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  6. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet hoor. Ik betaal al tijden met Paypal online. Je bankrekeningnummer wordt gewoon aan je paypal rekening gekoppeld. :)
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    :thumbs: En dan 6% extra via jou toch? :lol:
     
  8. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Was juist om de bron van het artikel te linken...zijn namelijk een aantal voorwaarden waar het aan moet voldoen, en dat staat helemaal onderaan de pagina.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    the club, 25 euro bij bart smit
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee kan je linken aan je bank rekening. Zie andere topic over kopen in het buitenland.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Duurt alleen wel 6 dagen voordat je geld op je paypal account hebt op die manier las ik.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf altijd gewoon money transfer by bank met Play asia.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet als je het aan je bankrekenning hebt gekoppeld.
    Als je dat doet dan kan je 0 euro op je paypal hebebn staan en tog geld overmaken, en dan word hetvanzelf van je bankrekening gehaalt. Je staat dan een soort van in de min met je paypal rekening.
    :):
     
  14. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas gaat het niet werken voor me eerst ff 18 worden:p, geen een "normale" winkel/webshop die het goedkoper verkoopt
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Neckermann.com heeft tijdens de happy hours (van 18.00 vanavond tot 8.00 morgen) 10% korting op alle Beeld & Geluid, Huishoud & Elektro en PC, Games en Telefonie.

    bij bol.com 1,95 korting namelijk geen verzendkosten geldt vanaf nu tot en met zondagavond.

    viva pinata bij xboxhome.nl 10 euro incl.

    :)
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Beetje slap van neckermann.com dat ze gewoon 'vals' spelen met hun 10% korting op artikelen, zoals een Elite, die in de winkel gewoon 370 is, die heeft dan bij hun weer een andere, hogere prijs, en dan gooien ze 10% er af en dan kom je uit op 355 euro, ipv op 370-37= 333...
    En Pro Evo 2008 is ook na de korting 'maar' 63 euro(!) :emo:

    Beetje trieste actie dus, van Neck.
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Pro Evo 2008 is bij de Saturn in Hoofddorp €40.
    Daar heb ik ook Blue Dragon voor €18 gezien, en nog meer games die voor een mooi prijsje te koop lagen. Toch wel even het kijken waard?!
     
  18. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen zonder xbox bij MM (in ieder geval Breda, weet niet of het een landelijke folder is, al denk/hoop ik van wel)

    als je voor 13 april een 360 (elke versie) + Halo 3 koopt
    krijg je een bon dat je GTA IV GRATIS op kan halen tussen 29 april en 1 juni.
     
  19. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij zou maar helemaal uitverkocht zijn als je daar aankomt met je bonnetje :eek:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Lol @ GTAIV uitverkocht :d daar gaan ze miljoenen exemplaren van persen,. maak je maar geen zorgen dat die uitverkocht raakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina