Zoals al aangegeven, yup. HD-DVd is regiovrij. Sommige wel, sommige niet. Universal titels eigenlijk altijd wel. Titels als Disturbia, Next, Shaun of the Dead en Hot Fuzz niet.
gewoon naar paypal.com gaan en een account aanmaken, dan storten zij 2 hele kleine bedragen (0,006 cent ofzo) op je rekening. dat bevestig jij dan weer en dan kun je heel simpel met je paypal betalen door op het afrekenscherm in te loggen op je paypal account en op ok te klikken
Zijn er geen andere sites waar je goedkoop aan die gold cards kan komen? En waar je ook met iDeal kan betalen?
niet voor de prijs waar gamehubs ze voor verkoopt,.. voor €54,- kun je 12 maanden kopen bij gamecard.nu en met ideal betalen of je moet ff iemand vinden die voor je wil paypallen
Gold wel, Microsoft Points niet. Ze zouden gewoon makkelijk te vinden moeten zijn, als ik kon had ik je de link gegeven maar gamehubs wilt niet laden bij mij? Edit; hier: 12 maanden XBL: Gold.
Lost Odyssey voor 27,99 bij Play.com: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3594916/Lost-Odyssey/Product.html Niet slecht toch?
Update HD-DVD Player Proxis.nl : Zojuist dus opnieuw door mij besteld. Edit: Orderbevestiging nu wel vrij snel na het bestellen ontvangen. En nog een ander vraagje: Zit er een remote bij dat ding?