hmm...even uit interesse....waarom mogen HD DVD koopjes nu ineens wel? Ik snap dat het een (mislukte!) add-on is voor de 360, maar dat betekent dan feitelijk dat je hier ook gewone DVD's mag posten hier en dan is (wat mij betreft) het hek van de dam.
Ik check deze thread puur voor de game-koopjes en dat is al zo vanaf t begin zo'n beetje. Tis altijd erg jammer om te zien dat er zoveel offtopic meuk ('afilliate links...n*gga please, dat weet je best wel, net zoals 'wie weet waar game X goedkoop is??) in staat waar de mods echt overuren moeten maken om alle sh*t te deleten. Elke keer weer een teleurstelling om te zien dat er geen echt koopje is, maar een luiaard die vráágt om een koopje, etc etc.
anyway, dat vroeg ik me even af. Aangezien de afgelopen tijd zoveel offtopic wordt gepost, lijkt het me legitiem dat in deze thread even een vraag mag stelen over de policy, non?
/Mod Wel, als je hier echt over wilt discussiëren, wil ik je verzoeken om het Suggestiesforum te gebruiken. Ik reageer ook in je post om het aantal off-topic reacties te beperken. Bezoekers van deze thread lijken in twee kampen verdeeld. Enerzijds heb je de mensen die willen praten en ook andere dingen willen spotten dan alleen games. Anderzijds heb je diegenen die enkel en alleen aanbiedingen willen zien. Als we het eerste kamp haar zin geven, dan krijgen we reports binnen van de tweede groep. En als we juist hard optreden, dan krijgen we ook gezeur. Het is dus moeilijk om hier één lijn te trekken. Een paar reacties of off-topic posts worden wel gedoogd. Maar als het daarna uit de klauwen loopt, moeten we er wel met de bezem doorheen gaan. Je zou eens moeten weten hoe veel posts er zijn verwijderd op de afgelopen twee pagina's. Veel inhoudsloze off-topic posts die niks met koopjes spotten te maken hebben. Terwijl we hier elke week wel verzoeken om ontopic te blijven.
Al met al kan ik zeggen, dat je altijd de reportknop kunt gebruiken als jij vindt dat het te ver off-topic gaat hier. Als deze thread echt een issue is, wil ik je uitnodigen om het erover te hebben in een nieuwe discussiethread in het daarvoor bestenmde forum -the Matrix
Ok. Dank voor de reactie. Ik weet dat jullie onwijs veel rotzooi weghalen. en ik gebruik regelmatig de reportknop (handig!). maar het is soms te gek voor woorden. alsof hele legers van mensen puur de site bezoeken om offtopic gelul neer te smijten.
Ik zal de suggestiethread eens bekijken.
Laatst bewerkt: 29 jul 2008