Xbox 360 koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm dat is apart. Ik las wel iets van betaling gelukt na simpele check ofzo. Maybe ben je daar niet doorheen gekomen. Kijken ze naar adres en buurt gegevens ofzo.
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, ik heb daar nooit iets besteld. Maar wel raar dat ik het niet kan :+
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel daaraan liggen dus.
    Je bent een totaal onbekende klant voor ze.

    Zodra je meerdere keren iets hebt beteld, zal je ook met acceptgiro kunnen betalen. Betaal gewoon met ideal joh :)
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is me gelukt! Er was iets met me achternaam, ik had het bij voorvoegsels gedaan :9 Kan iemand zijn print screen eens posten?
     
  5. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    In my account => orderoverzicht kan je wel een goede printscreen maken.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    maar hoe zit het met de release datum? Gaan jullie gewoon betalen, en kijken hoe het loopt?
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    What the f*uck ?! :eek: Straks betaal je toch 60 euro en wat dan ? Trouwens moet je gelijk betalen of kan het ook iets later ? Ik ga sowieso de Limited Edition halen, maar als dit nou echt waar is kan ik er een aantal kopen en dan met winst doorverkopen :D

    @Rikkel
    Release is gewoon 17 Nov.
     
  8. basovich

    basovich Guest


    er staat:

    dus hij zakt alleen nog, dus heb hem zojuist besteld :).
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    hopen dat de adviesprijs niet zo hoog uitvalt, als het slecht loopt :p
     
  10. basovich

    basovich Guest

    maar dan kunnen ze toch niet zomaar 30 euro van je rekening afschrijven?!
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt aangezien we via accept giro betalen. Anders stap ik gewoon naar de winkel in de stad als er moeilijkheden zijn :9
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je er niet zo zeker van moet zijn dat je het spel daadwerkelijk voor deze prijs krijgt.
    Ten eerste zal er wel ergens op de site 'onder voorbehoud van druk- en zetfouten' staan,
    Verder is het geloof ik bij wet geregeld dat als er in redelijkheid kan worden aangenomen dat de prijs niet klopt dit alsnog veranderd kan worden. 29,95 voor de najaarstopper die bij alle andere winkels zo'n 20 euro duurder is lijkt mij wel wat onredelijk.

    Maar je kan het natuurlijk altijd proberen, je zal er niet slechter van worden!
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de prijs verandert, kun je altijd annuleren lijkt me.
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb hem ook maar besteld, acceptgiro :D.
    Bedankt voor de tip.

    Denk niet dat ik hem voor deze prijs krijg, maar als het wel zo is, dan ben ik samen met anderen een blij persoon.

    Wel vet dat het de helft van de normale prijs is.
     
  15. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat was eigenlijk de laagste prijs waarvoor GoW te preoderen was voor de FRS?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  16. basovich

    basovich Guest

    als ze de prijs verkeerd hebben gedaan hebben ze dat net zoals bij die wk faceplate van dixons :D..hebben wij mazzel, zij pech:).
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik skip denk ik aangezien ik voor de Limited Edition ga, trouwens ik heb sterk het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Als straks blijkt dat je volle mep moet betalen dan hang je :emo: :lol: :+
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hang je niet.

    Als je in een stad loopt en je ziet staan: een lcd tv voor een appel en een ei... dan kan je dat ook echt aan ze geven en MOETEN ze je de lcd tv meegeven.

    Het is van hun een fout, niet van ons!
    Wij hebben allen een bevestiging etc dus ze moeten zich daaraan vastpinnen. Heb ook gezocht, maar kon niets over prijsfouten ontdekken, alleen dat het lager kan worden, maar geloof ik niet ;).
    Komt vast wel goed!
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.
     
  20. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zul je alsnog van je aankoop kunnen afzien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina