1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 krachtiger dan PS3?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door houtbakker, 21 mei 2005.

  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ps2 kon dat bij langena niet redden tegen de xbox.mar is togh vele malen meer verkocht....maakt volgens mij nie veel uit of die nou veel beter is.zegt echt niet alles.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Goeiehemel :eek: , en dit betekent?
    Mijn Engels is al niet grandioos maar op Specs gebied ben ik helemaal een leek :9 !
    Ach, aan jou reactie te merken zal het wel goed zijn ;) .
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent dat de HDD gebtuikt gaat worden om game loads korter te maken...
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat is wel relaxed :) !!
    Altijd zeer handig als laadtijden korter worden, maar wanneer je dus GEEN HDD hebt kan je hier ook geen gebruik van maken.
    Dus wel zo handig als je die ook in huis hebt :9 !
     
  5. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    je memorycard kan er ook voor gebruikt worden dacht ik, maarja daar kan niet zoveel op he
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de memorycard kan alleen gebruikt worden voor het opslaan van spellen, niet voor het sneller laten opstarten van spellen.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hackers, zelf voor consoles zijn ze een plaag. Ongetwijfeld zullen een pak gamers al wel gehoord hebben van de zogenaamde mod-chips (of er zelf één hebben) die deze jongens inplanten en de consolebouwers het leven zuur maken. Microsoft wil dit kost wat kost voorkomen met haar next-gen console, de Xbox 360.

    Microsoft beweert met de Xbox 360 dan ook technologie in huis te hebben die nog geen enkele hacker ooit zal hebben gezien. Het bedrijf beweert zelf dat de beveiliging tot op het silicon-level gaat:

    "We've taken security to the hardware level and built it in from the ground up," said Chris Satchell from the Xbox Advanced Technology Group. "One of the reasons we went with custom hardware design for all our silicon is that it allows us to build security at the silicon level."

    Betekent dat dat de Xbox 360 onhackbaar wordt? Neen, er zijn altijd wel omwegen te vinden, maar Microsoft probeert het de hackers toch zo lastig mogelijk te maken. Door een veranderlijk design van de hardware zal een mod die bij jezelf werkt bijvoorbeeld niet noodzakelijkerwijs ook bij iemand anders werken:

    "I'm sure sooner or later someone will work out how to circumvent security. But the way we have done the design doesn't mean that it will work on somebody else's machine."

    We zullen zien wat het wordt! Een console modden is overigens in heel wat landen illegaal en je hebt kans om een proces aan je been te krijgen. Bezint dus eer ge begint...
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed nieuws! Doeme, heb ik juist datzelfde nieuws in een andere tread geplaatst:D
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerder!!
     
  10. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox mag dan wel 3 processoren hebben, het lullige is alleen dat er eentje al wordt gebruikt om de andere twee aan te sturen.
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow, zoveel onzin in 1 zin, hoe krijg je het voor elkaar. Het is 1 processor met 3 cores, heel wat anders. En die cores zijn gewoon apart te programmeren.
     

Deel Deze Pagina